Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kozyadam

    tag

    Sziasztok!

    A következő a felállás otthon:
    Internet > UPC ConnectBox > TP-Link switch > számítógépek

    A net sokat szakadozik, és sokszor van olyan, hogy még a ConnectBox sem pingelhető a számítógépekről. Ilyenkor újraindítom a ConnectBox-ot és néha pingelhető lesz, néha nem. Ha pingelhető, akkor van, hogy tudom használni az admin felületet, van, hogy belépés után egyből hibát dob, és visszairányít a belépő ablakra.

    A net van, hogy helyreáll egy újraindítás után, de nem mindig. Ma reggel például egy rövid ideig volt netem 7 óra előtt, de azóta sincsen. (olvastam, hogy központi hiba van)

    Múlt héten szerdán volt kint egy szaki, aki lecserélt pár csatlakozót a koax kábelen. Egyet a végén, ahol a ConnectBox-ba csatlakozik, meg azokat is, amik az elosztónál vannak (bejövő kábel, TV felé menő kábel és router felé menő kábel), de úgy fest, hogy ez nem oldotta meg a problémát. A hiba szerda óta többször is jelentkezett.

    A kérdésem az, hogy szerintetek milyen lépéseket lehetne tenni, hogy a UPC orvosolja a problémát?
    Amiken eddig gondolkoztam:
    -lejelentem megint a net hibát és kijönnek megnézni
    -kérem a router cseréjét
    -kikerülni a switch-et, és 1-2 gépet direkt a router-re kötni, hogy lássam, hogy a switch okozza-e a LAN problémát

    Illetve gondolkoztam azon is, hogy teljesen kikerülném a ConnectBox-ot (bridge módba tenni és tenni rá saját router-t). Ezt láttam, hogy a menüben be lehet kapcsolni. Ilyenkor a wi-fi és a wi-free is ki lesz kapcsolva? Illetve kell valamilyen hitelesítést megadni a saját router-emen?

    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák