Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz Korcselmelet #77650 üzenetére

    "mivel a 72 órát meghaladta a hibabejelentés és elhárítás közötti intervallum, prióba teszi, és megsürget...."

    LOL, és mintha még ő tenne neked szívességet, haláli... :D

    "Valami panasszal, kártérítéssel tudok élni ilyen esetben?"

    Természetesen igen.

    Az első hibajalentésed huszadikán történt, 23-án lejárt a 72 órájuk. Jelenleg tartoznak neked 8 napnyi kötbérrel, javaslom ezt hangsúlyosan közöld a következő telefonhívás alkalmazával.

    Tapasztalatom szerint be fognak próbálkozni azzal, hogy nekik nem kell fizetniük, mert "külső hálózati problémára" nem vonatkozik a kötbérfizetési kötelezettségük, ami egyrészt egy szemenszedett hazugság, másrészt a "külső hálózat" teljes mértékben értelmezhetetlen fogalom.

    Ajánlom elolvasni az ÁSZF alábbi pontjait:
    - 6.1.1 A Hibaelhárítás módja
    - 6.2.1 Az Előfizetőt megillető kötbér mértéke

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák