Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djsunstealer

    aktív tag

    Sziasztok!

    Szerintem ilyenbe még nem futottatok bele, de azért mielőtt újra felhívom az ügyfélszolgálatot, futok még 1 kört.
    Pár napja volt a környéken (2. kerület) valami kis bibi, csak annyit vettem észre, hogy reggel világított a Connect Box összes fénye, tehát nem volt se kábeles net se wifi. Kikapcsoltam, majd egy picit később újra be. (Az utóbbi két évben mindig ez volt a metódus, de kb. 3--4x ha meg kellett csinálni, akkor sokat mondok, mindig remek működött a szolgáltatás.) Felállt a rendszer, hibát nem mutatott a CB, a kábeles net (150) megy rendesen, a Wifi része viszont érezhetően lassú, a röhej az egészben pedig az, hogy ha átkapcsolom a WiFree-s hálózatra, minden rendesen működik, holott elvileg annak kisebb a sebessége. Futtattam applikációt, böngésztem különböző közép- és felsőkategóriás telefonról, mindegyiknél ugyanez a jelenség tapasztalható. Látszólag minden rendben, mégis pl. az applikációknál simán gyorsabb a WiFrees accounttal. A CB beállításainál a 2,4 és 5 Ghz-es tartomány is be van állítva, semmi gond nem volt vele eddig, a csatornát manuálisra állítottam, nem lett jobb, a létező összes variációt kimerítettem. Ekkor hívtam fel az ügyfélszolgálatot, akik csináltak egy resetelést és kvázi "újrahúzták" a rendszert. Ezt megtehettem volna én is így utólag. A helyzet változatlan, a Wifi lassabb, mint a WiFrees hálózaton.
    A hab a tortán ráadásul (ennek talán nincs köze a Wifihez), hogy lefuttattam a routerben a hálózatdiagnosztikát: "hiba tapasztalható az otthoni hálózatban" piros háromszög jelent meg a 4-es Ethernet portnál. Ha lehúztam, minden rendben volt (Ez az UTP kábel köti össze a CB-ot a Horizon boxszal)
    A Wifis dolog bosszant a legjobban.

    Köszönöm, hogy végigolvastátok, ha valaki tud segíteni írjon.

Új hozzászólás Aktív témák