Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bence84

    friss újonc

    Sziasztok! Azért írok nektek, mert teljesen el vagyok keseredve a UPC gyalázatos szolgáltatási minősége és panaszkezelési eljárása miatt.

    3 hete hirtelen megszűnt az internet, elkezdett a modem rendszeresen újraindulni. Két újraindulás között minimális forgalommal, de ment a net, de 2 hete már úgy se. Megvolt a hibabejelentés, még aznap kijött a technikus és megsúgta, hogy a UPC úgy fejlesztett sávszélességet, hogy ezzel bizonyos ügyfeleknél "leveri" a modemet egy bizonyos frekvencia. (ha jól értettem)
    A technikus szerint nincs rá megoldás, ne is reménykedjek. Az ügyfélelhárítás maszatol, hazudozik, sunnyog. Nekem munkára kell az internet, most mobilnettel bohóckodok, de ez fenntarthatatlan. Itt Sasadon ebben az utcában nincs Digi. Szerintetek mit lehet tenni? Találkozott más is ezzel a hibával? Van remény? Köszönöm! És bocs ha már volt téma...

Új hozzászólás Aktív témák