- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Gear S3 - második kör
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
Computex 2024: A CEO az új rocksztár
ph A nagy technológiai cégek vezetőit film- és rocksztárokat idéző rajongással veszik körül itt.
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cof
veterán
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Ebből is látszik, hogy nekik a német piac kellett igazából, csak hát vele együtt járt a magyar is. És most ott spórolnak ahol csak lehet, engem abszolút nem érint az e-mail mizéria, de még a Diginél is van e-mail szolgáltatás azt is csak most tudtam meg.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
félisten
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Sajnos így van.
Amint már írtam, volt szerencsém részt venni pár komolyabb céges akvizícióban. Senkinek ne legyenek illúziói: minden fillérre ki van számolva. A fogyasztókkal való kicseszés, a megjelenő újságcikkek de még a hozzánk hasonló fórumozás következményei is. Az adott piac sajátosságairól nem is beszélve, vö. birka magyar fogyasztók.
Amikor én játszottam ebben, akkor még az volt a nagy dolog, hogy komoly számítástechnikai kapacitás segítette a döntéshozatalt -- ma már gépi tanulásos modellek elképesztő pontossággal jósolnak.
Tévedni persze lehet, de nem egy olyan esettel futottam össze, amikor a külső szemlélő azt látta, hogy egy-egy cég mennyit bukott egy ügylettel, valójában pedig baromi jól jártak azzal a bukással.
A Vodafone pontosan tudja, hogy milyen szolgáltatásokat fog nyújtani, hogy mit nyújtanak a többiek, milyen területeken milyen ügyfélmagatartásra kell számítania, egységnyi forint megtakarítás mennyi ügyfélveszteséget jelent, stb. Mindez ráadásul évekre előre.
Az elégedettségünk nem létező fogalom, csak a pénzünk számít.
Sajnos sok történetet ismerek (többet testközelből), amikor a valódi ügyfélbarátságot elsöpörte a profitkényszer. Régen ismertem cégeket, ahol a vezetőségnek valódi elhivatott célja volt az, hogy szolgálják az ügyfeleiket -- és több ilyen cég bekebelezését figyeltem végig. Több belső anyagot olvastam arról, hogy a jófejségre irányuló szolgáltatásokat azonnal el kell törölni.
Nos, a UPC / Liberty nem éppen jófej, de a a saját területén van egy imidzse, ami remekül profitál neki. Érdekes módon igaz viszont, hogy a Vodafone számára ez éppen nem rentábilis. Ennyi.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Piftuka
veterán
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Biztosíthatlak arról, hogy a Vodafone engem nem vett meg, és birka sem vagyok.
Egyébként nem volt arról információm, hogy nem a teljes szolgáltatást vásárolták meg a UPC-től. A korábbi hírek, és tájékoztatók alapján ez nem volt számomra egyértelmű.
Mint említettem, rendkívül gyakori megkeresést kaptam tőlük, amelyben a múltról, és az elvárásaimról érdeklődtek.
Mivel a hálózatot megörökölték, nem is gondoltam, hogy nem "en bloc" az egész szolgáltatás lett az övék.
Sajnos túl nagy jelentősége nincsen, mert a városban a családi ház övezetekben a kábelhálózat kizárólagossága miatt csak velük köthető szerződés.
A DIGI anno a nagy "dirrel-durral" beharangozott terjeszkedése megállt a panelház övezeteknél (ott könnyű dolguk volt új előfizetőket toborozni, mert a házak hálózata nem volt a UPC kizárólagos tulajdona).
A Telekom pedig nem használhatja a hálózatot, az új hálózat kiépítését pedig valószínűleg nem fogja megfinanszírozni. Pontosabban kérdéses, hogy ezt fedezi-e számukra a 7 milliárods EU-s pályázati pénz, amit megnyertek, és hogy vajon szándékukban áll-e a fejlesztés nálunk is!?
Faramuci helyzet, mert a környező kis falvakban bevezették, vagy éppen most vezetik be a modern, optikai hálózatukat. (Egyébként nem irigylem tőlük. Több évtizedig ott volt a rossz helyzet. Nálunk már ADSL, majd később UPC kábeles internet volt, ők még a betárcsázós modemmel szívtak.)
A megyeszékelyen nekünk pedig van, ami van. A régi, Kábelkom által kiépített, majd UPC, és immár Vodafone tulajdonban álló elavult hálózat.
A többi érintett megyeszékhelyen ugyanez a helyzet, és ez elég nagy számú előfizetőt érint.
Szóval kérlek, ne ítélkezz onnan a távolból a tények ismerete nélkül! Örülj annak, ha nálatok mindez nem jelent problémát!
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs