- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #122014 üzenetére
Emiatt írtam a "fantasztikus felhasználói élményt javító fejlesztés után..." szöveget.
Sajnálatos módon a fejlesztések legkevésbé a felhasználókért történnek. Mindig, mindenhol a költségoptimalizálás jegyében "alakítanak valamin", amit fejlesztés marketing dumával próbálnak lenyomni a felhasználók torkán.Lásd a tegnap-tegnapelőtti port.hu TV műsor oldal "fejlesztést".
Vajon miért nem lehet egy klikkel látni egymás mellett a beállított kedvenc sport csatornákon éppen melyik bajnokság, milyen évadából adnak le mérkőzést és az mely csapatok között zajlik? Persze csatornánként plusz 2 kattintással megvan az infó -> nézd csak, 9 sport catorna szorozva két kattintással csatornánként, az bizony tizennyolcszoros reklám megtekintés...na ez így pont jó lesz. Valahogy így zajlik a "fejlesztés". Ez meg a felhasználónak plusz sok perc az értékes idejébőlVodát sem értem, mert a harmatos ügyfélszolgálatot - egy már készen lévő és ügyfélszolgálatot megkerülő közvetlen megoldás törlésével - még jobban megterhelnek. Ezek komplett hülyék gyülekezete....
MÁS: Médiakártyám azóta sincs, nem keresnek időpont egyeztetéssel kapcsolatban! Direkt nem hívogatom őket, mert 3k+egyebek/óra inkább melózom. Rájuk írtam weben panaszt téve, aztán várom, hogy számolgassák össze mennyi kötbért fognak fizetni a töketlenségük miatt július 26-tól számolva, mert a leadott médiabox helyébe nem képesek médiakártyát prezentálni. Legjobb, hogy 11-ével épp le is járt a hűségem náluk
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- PlayStation 5
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Milyen egeret válasszak?
- E-roller topik
- Xbox Series X|S
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen