- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
Nos. Hétközben jó volt, egészen a mai napig amikor is újra szelessé vált az idő, megint összesz@rta magát az egész szolgáltatás itt, mint múlt hét végén. TV ugyanúgy akadozik, pattog a hang, a net meg újfent ilyen (harmadszorra volt hajlandó a netem végre feltölteni ezt a képet is most):
1000/40-es net...
Felhívtam most este a 1270-et, kb. 40 percnyi várakozás után kapcsoltak valakit. Megint egy kedves hangú csajszi vette fel, elmondtam neki hogy mi a probléma, meg hogy már múlt héten is ugyanez volt a gond és kiküldtek valakit aki elméletileg "megcsinálta", vagyis kicserélte a sérült kábel részt. Nos, ennyire jól sikerült, mint a fenti képen is látszik. Az ügyfélszolgálatos csaj várakoztat, mert épp méregetett valamit onnan. Mondja közben hogy látja hogy lassan töltenek be a modem dolgai. Eltelik pár perc, majd megszólal, hogy úgy látja kezd helyreállni a dolog, újra kéne indítani a modemet. Megtettem, bootol a modem, rámérek egy speedtestet, valahogy épp tényleg jót mért abban a pillanatban. Így a csajszi közli is velem hogy ő ennyit tudott tenni (hogy pontosan mit tett azt sajna nem tudom megmondani ) , hogy ha továbbra is problémát észlelek akkor telefonáljak újra és akkor továbbítják az illetékeseknek a dolgot. Mondtam neki, ha így lesz akkor csak holnap fogok már telefonálni. Nem fogok szombat 21:00 után még egy órát ülni a telefonnal a kezemben mire felveszik (persze ezt nem mondtam ki hangosan, csak az előző mondatot). Megköszönte a türelmem majd elbúcsúzott. Rá nem egész egy óra hosszára megint ugyanúgy rossz a szolgáltatás. Szóval futottam úgymond egy felesleges kört, és akkor holnap megint hívhatom őket -.- Nem is értem miért nem lehetett egyből továbbadni, ha még mindig szakadás van valahol, az nyilvánvalóan nem fog magától megjavulni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Fűnyíró topik
- Autóhifi
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- ASUS routerek
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest