- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brutforsz
aktív tag
válasz Brutforsz #54584 üzenetére
Miután a telefonos ügyfélszolgálat önkiszolgáló automatája által megadott 48 órás határidő lejárt, és semmilyen változás nem történt - sem a modemben, sem a MyUPC profilban nem kapcsolódott ki a Wi-Free -, utóbbi helyen kikapcsoltam, megvártam míg 1,5 óra múlva megérkezett róla az értesítés, és visszatettem a modemet az alapértelmezett gyári beállításokra. Nem segített.
Megpróbáltam úgy is, hogy factory reset -> Wi-Free bekapcsolás -> Wi-Free kikapcsolás -> factory reset (többször), de hatástalan volt.
Ekkor felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol a Wi-Free-vel kapcsolatos ügyintézésnél ezúttal kezelő jelentkezését kértem. A kikapcsolásra vonatkozó kérésemre azt a választ kaptam, hogy ők nem tudják megtenni, kizárólag én a MyUPC profilban. Miután ismertettem az előzményeket, egy hibaelhárító technikushoz kapcsoltak.
Röviden megbeszéltük a kialakult szituációt, majd - azt a tájékozatást követően, miszerint ha ők távolról lelövik a Wi-Free-t, akkor majd esetlegesen visszakapcsolni is csak ők tudják - elköszöntünk egymástól.
A modem gyakorlatilag azonnal újraindult, elvariált magában kb. 10 percig, s mikor végre felállt, azt a Wi-Free elindítása nélkül tette.
Köszönöm mindenki segítségét.
Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen