- iPhone topik
- MG5 menetpróba
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen GPS-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz peugeotmate #114091 üzenetére
Az szép és jó, csak az nem ügyfélszolgálati csatorna.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Gyuri27
félisten
válasz peugeotmate #114083 üzenetére
[link]
[link]
Sok embert keresnek. Nem tudom mi a péklapát van náluk.
Az első linkre jelentkeztem volna. Ha a helyi voda hálózat ezt az 50/10-et elbirja. De kb a felét se tudja.
Jobb helyeken ahol ilyen net van meg kb senki nem fog minimál bérért erre jelentkezni.Amd - Radeon - Ryzen
-
LouiS22
veterán
válasz peugeotmate #114094 üzenetére
Kaptál egy sablon megnyugtató választ. De azt valójában nem tudod, hogy vettek-e fel hibajegyet (tipp: nem - mondjuk menet közben megoldódott legalább a problémád, szerencsés vagy).
Mit javaslok: telefon félretesz kihangosítva, közben dolgoz, csinálod, amit szoktál és ha mázlid van, akkor eljutsz élő emberhez. Vagy - ahogy egy ismerős írta - éjjel kettőkor első csörgésre felvették (nyugi, szerintem sem életszerű ez ).
Abban nagyon egyetértek, hogy valami k.. nem stimmel náluk üfsz szinten, és szinte biztos vagoyk abban is, hogy hamarosan lecsap rájuk valamelyik szerv. A végeredményben már kevésbé: lesz egy látszat bírság (hiszen nincs nevesítve összeg, amivel büntetni lehet őket), de a helyzetet valójában csak úgy tudják orvosolni, ha tömegesen vesznek fel munkaerőt. Az meg nem egyszerű, az okokat szerintem te is, én is pontosan ismerjük. A kör bezárult.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
viktorhu
veterán
válasz peugeotmate #114103 üzenetére
Anyunak konkrétan eltűnt a novemberi számlája az online felületről, miután kifizette. A számlatörténetben az októberi az utolsó, fent meg azt írja, hogy következő számla: november 26.
Két számlája duplán van befizetve (megijedt, hogy egy hónap elteltével is lejárt fizetetlen számlának mutatta őket, és befizette), az online tett számlareklamációra (csatolt igazolással) nem válaszoltak, személyes ügyfélszolgálatról elküldték, hogy nekik csak a bank által kiállított igazolás jó (amit a bank jó pénzért kiállít szintén személyes látogatással), az online nem.
És persze másfél órát várt a telefonos ügyfélszolgálatra, aztán letette.
Remélem, hogy gazdagon megünnepelték az új crm rendszer sikeres implementációját.
[ Szerkesztve ]
-
válasz peugeotmate #114094 üzenetére
Hibabejelentést az online felületen is megteheted.
+ Panasszal élhetsz a felügyeleti szerveknél ill. a Fogyasztóvédelemnél.
"Az előírások szerint a panasszal kapcsolatos élőhangos ügyintézést a szolgáltató köteles reklám elhangzása nélkül a telefonos ügyfélszolgálat menüsorrendjének első helyére tenni. Az ügy érdemi intézését emellett a kapcsolás létrejöttétől számított legfeljebb 5 percen belül meg kell kezdenie, ettől csak nagyon kivételes esetben, például rendkívüli időjárási körülmények miatt térhet el. "Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
őstag
válasz peugeotmate #114083 üzenetére
Tudom, ismerős... Ha megnézed van hsz-em ahol majdnem 2 óra volt a várakozás és szét kapcsolt, mert 2 óra a limit a szolgáltatóknál, de van ahol 1 is. Nem tudom, akkor lehet priorizálják a hívásokat a bejelentések alapján, vagy fene sem tudja... Utóbbi időben volt olyan, hogy 30 perc sem kellett és fogadták a hívást...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
peugeotmate
őstag
-
pjen
félisten
válasz peugeotmate #127891 üzenetére
Szerintem hosszabbításhoz felveszik gyorsan. Én ONE ügyfél lettem azóta max ötöt csörög és felveszik.
-
DonThomasino
veterán
válasz peugeotmate #127893 üzenetére
Próbáld reggel korán, vagy késő este.
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Suzuki topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Gumi és felni topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- iPhone topik
- NVIDIA® driverek topikja
- SkyShowtime
- Steam Deck
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8G I 12GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W11 I Gari!
- KIÁRUSÍTÁS ! Termékek, újratelepítve, olcsón! Számlával és próba garanciával ! LEÁRAZVA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest