- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
szeretnék Vodafone Internet 300 vagy Internet 500 otthoni előfizetést kötni a napokban Budapesten. Nemrégiben vásároltunk egy lakást amelynek papíron tulajdonosa édesapám, viszont én laknék benne és a nevemre írnám az előfizetést. Egyelőre apa lakcíme és az én lakcímem is egy helyre van bejelentve egy másik budapesti címen. (Rövid időn belül én a lakcímem a lakás címére módosítom.)
Jól látom hogy a legegyszerűbb módja ebben a felállásban is az, hogyha mint 'Bérlő' tüntetem fel magam és kitöltöm azt a plusz papírost, amit le lehet tölteni most a Vodafone oldaláról? Kicsit furának tűnik nekem, ezért is kérdezek most rá.
Köszi előre is a segítséget![ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
ha az otthoni vezetékes internet szolgáltatás havi 500 forinttal olcsóbb most a címemen újrakötve, mint ami nekem van (szintén Vodafone, 2021 márciusában kötve), akkor érdemes telefonon érdeklődnöm kedvezményért? Vagy várjam meg az 1 éves hűség lejártát és kössem majd újra akkor ha megéri?
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz Csabex #114060 üzenetére
Sajnos nincs a kezem alatt egy hiteles napi lap sem, de megerositem hogy a Vodafone otthoni szolgaltatasokkal kapcsolatos telefonos ugyfelszolgalata lenyegeben nincs, nem letezik. Tegnap este haromnegyed 10 ota nincs interneteleresem a lakasban es a 1270-en probalnam bejelenteni a hibat. Tobb mint 2 (azaz kettő!) oran at voltam szives turelemmel, de semmi. Se az hogy hanyadik vagyok, se hogy mennyi ido meg a csorges, semmi. Csak a gep szolt hozzam es mantrazta ugyanazt. Ma reggel mar tobb mint fel ora (most is epp) csorgetem oket, de semmi. Bejelenteni se tudom a hibat, igy vegulis konnyu leszoritani a panaszok szamat!
Gyerunk Vodafone, jo reggelt![ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz LouiS22 #114092 üzenetére
Aha, tehát? Mit javasolsz? Jólesik hogy írtál, de nem teljesen értem hogy miért.
3 óra kicsörgés után a hívásom automatikusan véget ért (1270), lassan 1 napja nem érem el az ügyfélszolgálatot telefonon. Egyhuzamban próbáltam őket hívni, de azért ennyi időm nincs erre. A héten korábban egyik este sem sikerült becsekkolnom 1 óra alatt. Chaten megtudtam hogy tudnak a problémáról a címemen és dolgoznak rajta. Közben helyreállt a net legalább.
Valami nagyon el lett rudizva, pár hónapja még tök élhető volt a telefonos ügyfélszolgálatuk.[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz LouiS22 #114102 üzenetére
Az biztos hogy szerencsés voltam, én is így gondolom.
Azt csináltam amit te is írsz, 3 órán át nem akartam a fejemhez tartani a telefont. BT hangfalamon csöngött ki a telefon 3 órán át halkan, de így is triggerelt persze a dolog. Éjjeli telefonhívás is megvolt, negyed1-negyed3 közt csörgettem őket és SEMMI sem történt, ahogy írtam. Minden túlzás nélkül. Még egy 10 percre újrahívtam őket, de semmi, inkább aludtam már.Ez így nem szolgáltatás, bármelyik bizonytalan hátterűnek kikiáltott fintech cég supportja kiválóbb. De amúgy az ügyfélkapun és hozzájuk köthető üfsz.on sem láttam ekkora meghalást a rendszerben az utóbbi években. (Mondjuk én az ügyfélkapuval kifejezetten elégedett vagyok.)
Aggasztóak az okok én is úgy látom.
[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz cigam #114110 üzenetére
Aha, köszi. Hátha rászánom magam. Nehéz helyzet, mert nyilván tudom azt mondani hogy nincs időm erre. Ugyanakkor azt is tudom hogy kell a tapasztalásokat megosztani, feedbacket adni, különben lehet nem is veszik észre maguk, hogy mennyire lepukkant az ügyfélszolgálatuk. És ha senki sem teszi meg akkor csáó az egésznek.
Igyekszem.meg
-
peugeotmate
őstag
Adjunk be egy csoportos keresetet?
meg
-
peugeotmate
őstag
-
peugeotmate
őstag
válasz balazs1956 #114152 üzenetére
Egy kezemen nem tudom megszámolni hány programomat blokkolta már az Avast teljesen feleslegesen. Unreal Engine-es buildektől kezdve egyszerű kép elmentéséig rengeteg mindenben. Szép találat!
meg
-
peugeotmate
őstag
Kihagyhatatlan lehetőséggel hívott ma a Vodafone az otthoni internet előfizetésem meghosszabbításával kapcsolatban. 3 hónap múlva jár le az előfizetésem és hogy hosszabbítsam meg ugyanazt a csomagot (L, 5490 forintért) még egy évre ugyanezért az árért. Sajnos mit ad Isten, pár hete megnéztem neten hogy új előfizetőként mennyiért járna ez a csomag ugyanezen a címen és 4990 forintért, ugyanúgy az L.
Kérdésem, hogy ha lemondom 1 év után a csomagot majd apum nevén (akié a lakás amiben lakom), vagy barátnőm nevén akivel lakom kötöm újra a csomagot, akkor 4990-ért elő tudok-e fizetni? Telefonos hölgy szerint elég ha az előfizető neve más.meg
-
peugeotmate
őstag
Hali! A Vodafone még mindig ugyanolyan borzasztó (végtelen hosszú) telefonos ügyfélszolgálattal rendelkezik mint egy éve? Még mindig inkább e-mail érdemes írni nekik szerződéshosszabbítással kapcsolatban?
meg
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest