Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz ödönbéla #5146 üzenetére

    Az a baj, hogy mire kiderül, hogy mi a változás, addigra mindannyian elfogadjuk, mert olyan sokáig nem lehet húzni a köv. havi befizetést. Ráadásul már lehet, hogy mind1 is, mert tovább használjuk a szolgáltatást a levél kézhezvételét követően.

    Közben nekem másra is figyelnem kell, mert volt egy telefon, hogy letelik a hűség, és beleegyeztem, hogy mivel nem írok alá még 1 évet, ezért bármikor változhat az ár. Szerencsére az előre fizetés miatt látni fogom, ha változna, és még beletudok nyúlni időben. Annyi, hogy ilyenkor már az elcseszett számlát kell kifizetni, vagyis lényegében az ügyfél add kamatmentes kölcsönt a UPC-nek, aki a következő hónapban törleszti a tartozást.
    Így volt ez a smartguard-al, ki kellett fizetni, a követvetkezőben pedig levonták.

    Mellékesen megosztanám, hogy hogy jártam ezzel a smartguardos dologgal idén:
    Fiber60-ról váltottunk 120-ra online (március), aztán betette ezt a smartguardot is 3 hónapig ingyen, és kb 2-3 hét várakozás után kitöltöttem a lemondós lapot a weblapon. (van valami idő korlát, amíg nem lehet lemondani.) Vezetéknév, ügyfélszám, e-mail, pipa a smartguard elé, ellenőrzőkód, pipa az elfogadom elé. Egy majom is kitölti, csak hogy állandóan jött a mail vissza, hogy sikertelen, próbálja meg később. Egy idő után nem próbálkoztam, közben elkezdték kiszámlázni a havidíjat.
    Hívtam őket telefonon, kinyomták, de addigra már be lett fizetve 2,5 hónapnyi. 1-et visszaadott, a 1,5-el be lettem húzva. Azt mondta az ügyintéző, hogy biztos rosszul lett kitöltve a lemondó-s űrlap. Kértem, hogy mondja már el, hogy kell kitölteni, de ebben nem tudott segíteni. Biztos szarul tudom a vezetéknevem, vagy az ügyfélszámom, mert a mail az jó volt, a technikai okok miatt sikertelen lemondásos mail az megjött. Megvannak ezek a mail-ek, hogy kitöltöttem a lemondást, és mint adtam meg a mezőkbe, így bizonyítani tudnám, hogy jól töltöttem ki. Talán vissza is szerezhetném a 1,5 hónap árát, csak bemenni, meg az egész hercehurca, mind idő és pénz, nem éri meg egy 1000Ft-os tételnél.

  • upc on-line

    tag

    válasz ödönbéla #5146 üzenetére

    Az új szerződéstípust azért szeretnénk minden előfizetőnkkel megkötni, mert a különböző időszakokban, eltérő módokon megkötött szerződéseket alakilag egységesíteni szeretnénk. Az új szerződéses alaknak köszönhetően, zökkenőmentessé válik az előfizetői kapcsolattartás (pl.: elég a ráutaló magatartásként kiegyenlíteni az előfizetési díjat), ami egyes szabályok változása miatt, várhatóan a mostaninál sokkal nehézkesebbé, körülményesebb lenne a jövőben a változások nélkül.

    üdvözlettel, upc on-line Twitter:upc_online_hu Facebook:upcmagyarorszag

Új hozzászólás Aktív témák