- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
roger92
tag
Kedves fórumozók!
A segítségetekre lenne szükségem.
Szolgáltatás megrendelésével adódott probléma!
Cegléden 2022. november végén lekapcsolja a Telekom a régi rézhálózatot, így technológiaváltás és ebből adódóan új szerződés megkötése szükséges, különben megszűnik minden a hó végén.
Azonban a Vodafone kecsegtetett egy kedvező ajánlattal egykor.
Nagyon megörültem a kedvező októberi ajánlatuknak, mert az Internet M + TV HD Plus 1 db Smartcard-dal valamint Telefon Nonstop L korlátlan vezetékes telefon díjcsomagjuk mindössze 8 990 Ft-ot tett volna ki egy év határozott idejű szerződéssel.
Számhordozással hoznám át a vezetékes telefonszolgáltatást, ahol csak 1 hónapot engedett kiválasztani az áthordozási időablakban a megrendeléskor.
Munkatársuk javaslatára, így csupán egy kicsivel későbbi időpontban próbáltam volna megrendelni a szolgáltatást, ahol a döbbenet fogadott. Ugyanezért most 12 390 Ft-ot kellene fizetni havonta, ahol még jövő év januárjától ezen közel 10%-ot emel a szolgáltató!!!
A különbség mértéke. Vezetékes telefonra Nonstop L nem érvényesül a Vodafone Home együttes csomagkedvezmény megrendelésénél. Így 3 000 Ft helyett 5 500 Ft-ért akarja adni a szolgáltató.
Valószínűleg rendszerhibát követhettek el, hiszen a vezetékes telefonnál, akár önálló szolgáltatásként vagy több szolgáltatás csomag részeként mind a Nonstop S (2 490 Ft) és Nonstop L (5 500 Ft) tarifacsomagoknál nem érvényesül a kedvezmény! Ami ellentmond a jelenleg november 10.-től is hatályos saját ÁSZF 7. számú melléklet Akciók: 5.8.2 Önálló telefonajánlatok valamint az 5.7. Akciós Vodafone Home csomag ajánlatokhoz választható további telefon díjcsomagokkal. Nonstop S-t 500 Ft-os havidíjon és Nonstop L-t 3000 Ft-os havidíjon adhatnák, akár csomag részeként, akár önálló szolgáltatásként!
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/aszf/20210630Utan/lakossagi/2022/2022-11-10/ASZF_7_melleklet_hatalyos_20221110.pdf
A weboldaluk és a telefonos ügyfélszolgálat szerint kedvezményes Vodafone Home csomagokat biztosítanak. Azonban a csomagkedvezmény a vezetékes telefonra mégsem érvényesül. Ezzel nem törődnek, ők csupán csak azt ajánlják fel, amit a rendszer mutat, az ÁSZF-fel nem foglalkoznak.
Számtalanszor hívtam az ügyfélszolgálatot. Október 24-én zárva volt az értékesítési osztály rendszerkarbantartás miatt, valamint a munkatársnőjük azt mondta, biztosítva lesz a kedvezményes havidíj. Erre tessék, sehol semmi.
Ezért október 26-án panasztétel történt.
Közel egy hónapos várakozás után ma – november 18-án - kaptam egy semmitmondó lekapcsoló választ a Vodafone-tól.
„A weboldalunkon szereplő kedvezményes Nonstop L tarifacsomag időközben visszavonásra került, így a korlátlan beszélgetést biztosító csomagunkat 5500 Ft havidíjon tudjunk nyújtani, határozatlan idejű szerződéssel.”
Ezt mégis, hogy voltak képesek leírni?! A mostan jelenlegi hatályos ÁSZF szerint is biztosítani kellene nekik a kedvezményes havidíjat, pláne Októberben is ugyanezek az árak voltak.
A számos telefonálgatás során csupán ma egy ügyintéző adott nekem igazat és ismerte el a hibát a Vodafone részéről. Azonban neki nincs joga belenyúlni a rendszerbe.
Kapcsolt a panaszosztályra, ahol a kisasszony még a hibajegyet is képtelen volt felvenni, először le akart koptatni azzal az indokkal, hogy fáradjak be a személyes ügyfélszolgálatra, majd el kezdett váratni, később megszakította a vonalat.
Nem hagytam magam! Ismét újrahívtam őket. Azt mondták, sajnálják a korábbi panaszomat, azonban ezt megoldottnak tekintik, ellenben felvesznek egy újabb hibajegyet ismét 30 nap várakozási idővel.
Mondom hölgyem, én várnék, de egy hét múlva kikapcsolnak nálunk mindent és nem szeretném veszni, a már 30 éve meglévő telefonszámunkat. Azt mondta, nagyon sajnálja, nem lehet mit tenni, egy korábbi panaszjegyet nem lehet visszanyitni, mert ők ezt lezártnak és megoldottnak tekintik.
Le vagyok döbbenve. Még nem is vagyok ügyfél, de órákat várakoztatnak, össze-vissza kapcsolgattak és folyamatosan meg akarnak vezetni. Eddig csupán 3 kompetens ügyintézővel találkoztam a tucatnyi telefonbeszélgetés során.
Fontos hangsúlyozni, hogy emberi hibák előfordulnak, na de azért nem notórikusan kérem!
Mit tegyek?
Forduljak békéltető testülethez? Annak is megint egy hónap az átfutási ideje?
Életemben nem volt még soha senkivel sem gondom. Azonban nagyon becsapva és megvezetve érzem magam és nem akarom ezt a dolgot veszni hagyni. A cég mégis a saját hatályos ÁSZF-ével mond ellent!
Egy hét alatt várható még némi csoda?
Elismerik a hibát, mégsem történik semmi sem? Ezt mégis, hogy?!
Köszönettel fogadom a tanácsokat!
Üdvözlettel:
Tibor -
roger92
tag
válasz Adams84 #124297 üzenetére
Sajnos egyik szolgáltató sem akar engedni az árból. Pedig van Invitel koax, Vodafone koax és Telekom optika.
Igen, már 6 éve ki van építve teljesen az optika.
Meg a Vodafone-nál valamilyen speciális ajánlat lehetett, mert az egész 8 990 Ft-ba került, így meg 9800 Ft lenne, erre kellene még adniuk kedvezményt.
Az eleve meglévő adott szolgáltatásért ennyit kell könyörögni, hogy annyi áron adják, amennyiért az ÁSZF-ben szerepel vicc.Milyen a vodafone hálózat minősége?
Mennyiszer szakad meg az internet valamint a telefon?
Amennyiben megszakad a szolgáltatás a tv működik, ha smart kártyával van használva? -
roger92
tag
Ez egy újabb "kevezmény", amit tegnap óta mutat így a rendszer. Azonban, amikor véglegesíted a rendelést eltűnik a lila sáv és marad a 12 300 Ft, valamint a központi ügyfélszolgálatot hívva nem is látják ezt az opciót.
Nálad is ugyaúgy van a hiba. Internet M és a Televízió szolgáltatásnál is érvényesül a csomagkedvezmény, azonban a vezetékes telefonnál nem. Azt kellene 3 000 Ft-ért adniuk.Ha mobilos nézetben próbálsz rendelni, elve fel sem hozza ezt a lila sávot. Nagyon megtévesztő.
Ügyfélszolgálatos munkatárs azt mondta, ez a kedvezmény csupán csak egy plusz mobilszolgáltatás merendelése esetén teljesül. -
roger92
tag
Bevallom őszintén most nagyon elbizonytalanodtam a megrendeléssel kapcsolatban ezek olvasatán.
A Telekom rézhálózatán valóban patika volt eddig. PSTN vezetékes telefon van meg ADSL 2+ - os modem kb 20 Mbit/s - ami tökéletes volt. Valamint SAT TV.A Vodafone vezetékes telefonjával vannak tapasztalatok eddig? Azon lenne a riasztó rendszer is kötve. Napi szinten lenne használva a vezetékes.
Úgy hallottam, hogy Telekomból az iptv nem igazán megbízható, pláne nem az új androidos smart box. Idős Édesapám nem fogja tudni újraindítgatni a modemet és a boxot, ezért vacillálok ennyit...
-
roger92
tag
Ez mióta van?
Csakis az üzletben érvényes? -
roger92
tag
válasz zzola #124372 üzenetére
Kedves Fórumtagok!
Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget!
1,5 hónap kínlódás után édesanyámnak sikerült e hét kedden személyesen megkötnie a szerződést. Megérte az a megannyi panasz és cirkusz a Vodafone-nál, mert az eredetileg 8 890 Ft-os csomag (TV HD Plus + 1 Smart Card + Internet M + Nonstop L), amit rendszerhiba miatt még mindig 12 390-nek mutat mindenütt (a vezetékes telefon kedvezmény meghiúsulása miatt), sikerült végül 7 990 Ft-ért megkötni egy év hűségidővel. Hála @zzola –nak megemlítve az akciót 3 hónapig teljesen ingyen járna a szolgáltatás.
Természetesen ez januártól közel 10 %-kal drágul majd.Azonban a hangsúly a „járna”-n van. A gond az, hogy hiába van aláírva a szerződés és december 2-án jönne a szerelő bekötni a szolgáltatásokat, nem engedi véglegesíteni a szerződésünket a rendszerben. Úgynevezett számlagenerálási hibára fut a rendszer. Valaki találkozott már ilyesmivel? Így nem tudunk egyről a kettőre haladni és mivel már így is ki vagyunk futva a határidőből, félek, hogy nem sikerül a vezetékes telefonszám számhordozása.
Aki dióhéjban nem tudná a Telekomnál lekapcsolják a rézhálózatot Cegléd településen 2022.11.28-án, azaz jövő hét hétfőn, amennyiben nincs az illetőnek folyamatban lévő megrendelése. Ezt a kiskaput használtuk ki egy rendkívül szimpatikus és kompetens Telekomos ügyintéző által. Kötöttünk egy kamu szerződést technológia váltás gyanánt, hogy a vezetékes szám a Vodafone-hoz való hordozás esetén aktív maradjon. Ezáltal megvalósulhat a számhordozás. A Vodafone állítása szerint inaktív számot nem lehet hordozni. Ezt a kialakult kellemetlen helyzetet a Vodafone saját magának köszönheti, noha számtalanszor jeleztem nekik még időben, azonban fittyet se hánytak rám. Igaz, most sem…
Cegléd belvárosában eddig egész megbízhatóan működik a Vodafone szolgáltatása, azonban az eddigiek átélt alapján nagyon elbizonytalanodtam az egész cégben. Kecsegtető a jelenlegi speciális ajánlatuk. Mondjuk amennyire kitoltak velünk, ez a minimum, amivel kompenzálni tudnak. Azonban egyre jobban attól kezdek tartani, hogy olcsó húsnak híg a leve. Az ügyfélszolgálat katasztrófa. Számos inkompetens ember ül ott, össze-vissza kapcsolgatva és úgy érzem magam, mint valami kolonc, akit állandóan le akarnak rázni. Mintha a szőnyeg alá akarnák söpörni a problémát, azt remélve, hogy az majd magától megoldódik, vagy esetleg eltűnik.
A személyes ügyfélszolgálaton egy végtelenül kedves és barátságos hölgy annyival nyugtatgatott, hogy legyek türelemmel, sejtelme sincs mikorra lesz ez a számlagenerálási hiba megoldva. Azt elnézve, hogy még a kedvezményt sem tudták 1,5 hónap alatt a rendszerükben korrigálni, komolytalannak tűnik nekem ez az egész. Nem hiszem, hogy ez is egyhamar ki lesz javítva. Márpedig jövő hét pénteken, azaz december 2 – án tényleg be kellene kötniük, különben elvész a szám. Tovább a Telekomnál sem lehet húzni az időt.
Azonban egyre jobban azon gondolkodom, hogy hagyom az egészet a fenébe és maradok inkább a Telekomnál, még ha többet is kell fizetnem. Annyi energiát belefektettem eddig, és nem szeretném a célegyenes előtt feladni.
Telekomnál legalább időben kapcsolnak, eljárhatok az előfizető nevében ha beazonosítanak telefonon, valamint nagyon készséges mindegyik ügyintéző. Egyszóval ügyfélközpotú telekommunikációs társaság, ami sajnos a Vodafone-ról nem mondható el…Várom a reakciókat
Tibor[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #124482 üzenetére
Ez jogos és aláírom. Azonban azt nem lehet elnézni, hogy ez notorikusan fordul elő. Ráadásul október közepe óta, csak most sikerült nekik megkötni a szerződést, ahol még mindig számlagenerálási hiba miatt nem lehet bekötni a szolgáltatást. Direkt előre jeleztem még akkor, hogy mostanra megszűnik a vezetékes számunk, erre most közlik, hogy ők ezzel nem tudnak mit kezdeni, mert inaktív számot nem tudnak hordozni. Ebben az esetben maximálisan a szolgáltató a hibás. Én mindent előre jeleztem, mégsem vettek komolyan. Most meg mossák a kezüket.
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz saxoolondon2 #124518 üzenetére
Szia!
Én meg mindig csak ezt találom.
1270/4/2/ ügyfélszám vagy * gomb és irányítószám / 2
-
roger92
tag
Ténylegesen is kipróbáltad?
Mert én ismerősnél Telekom hálózatra csatlakoztatva a vodás boxon csupán csak az EPG-t töltötte le. Adás nem volt. -
roger92
tag
Sziasztok!
Ez nem teljesen világos a számomra. Adott egy új típusú Vodafone TV Box, ami koax-ról kapja a jelet és van rajta Ethernet bemenet is.
Én ezt kipróbáltam Telekomos nettel, de csak a műsorújságot hozza be, adást nem. Ezek szerint, az mindenképp koax-on érkezik?
Mert nekem a műsorújság letöltésén kívül adást nem hoz be, hiába próbálkozom... -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #124892 üzenetére
Kedves Kábelmania27!
2 hónap után végre most pénteken bekötik a szolgáltatásokat hozzánk Ceglédre. El sem hiszem, hogy elérkezik ez a nap is.
Koax kábeltv lesz SmartCard-dal, valamint kábeltelefon, riasztóberendezéssel és net.Mikre ügyeljek?
Láttam többször írtad ki, át kell állítatni ipv6-ról ipv4-re a HGW-t, Modem módba kapcsoltatni, valamint érdemes saját router-t hozzácsatlakoztatni a szolgáltatói HGW-hez. Miért? Ennyire megbízhatatlan az eszköz? Így stabilabb lesz a működés?Akkor ezt minden egyes szolgáltatói rendszerfrissítésnél meg kell csinálni?
Működni fog így a kábeltelefon, mert sűrűn, aktívan lenne használva?
Időnként torrenteznék is. Eddig Telekom réz hálózatán miden tökéletesen működött.
Köszönöm és várom a válaszod!
Üdv,
Tibor -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #124911 üzenetére
Mi számít speciális használatnak?
-
roger92
tag
Kedves Kábelmánia27!
Lenne még egy érdekes kérdésem.
A Telekom SAT TV-ből megmaradt a koax hálózatunk. Arra rá tudja csatlakozni a szolgáltatásokat mindenfajta extra kábelezés és probléma nélkül a Vodafone-os szerelő? Tulajdonképpen meg lenne a bekötés röpke 5 perc alatt így.
Azt nem tudom, hogy dupla vagy tripla árnyékolású a kábel. Úgy hallottam Dualshield esetén DVB-T és DVB-S használható, Trishield esetén DVB-C is.Valamint meg lehetne ugyanazon a kábelen tartani a műholdas eszközt, amit Astra 1N műholdra állítatnék? Így egyszerre futna egy azon a kábelen a DVB-S és DVB-C.
Nem okozhat interferenciát?Köszönöm előre is a válaszod!
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #124934 üzenetére
Sziasztok!
Végre bekötötték a szolgáltatásokat. A jó dolgokra várni kell, a rosszra még többet. Két hónap várakozást mindenki maga dönti el, hogy minek könyveli el. Majd idővel meglátja az ember…
Eddigi tapasztalatok:
Végül nem lett közösítés a Telekom SAT-tal, egy teljesen új kábelt húzott be, mivel a póznán lógott egy ezeréves koax még a Fibernet időkből, ami amolyan alsóhangon 15 éves, valamint a Telekom SAT TV kábelével mégsem volt elégedett, így nem kell mégsem a közösítés. Két külön kábel fut majd a TV-be. Egy DVB-S2 és egy DVB-C.
A MediaCard eddig pöpecül és egész gyorsan pörög koax-on.
A nem okos Blaupunkt televízió nagyon gyorsan tölti be a csatornákat. Kb ugyanolyan gyors, mint a Telekom SAT TV boxa. Ritkán kiírja, hogy kódolt adás, de ha az ember elvált és visszavált, működik azonnal. A televízió EPG-je szerintem csak az ASCII karaktereket kezeli jól, mert az ékezetessel nem bánik el, de ez már aprócska hiba és inkább a televízió hibája, mintsem a szolgáltatóé.Ezt a ketyerét kaptam: Compal CH7465VF modem
Internet: Én a legkisebb csomagot kértem: Internet M. Telefonos gyorsmérés Speedtest-en 191 Mbps / 20,4 Mbps – ot mutat. A névleges max noha 250 Mbit/s a szerződés szerint, azonban én még így is maximálisan elégedett vagyok vele. Így is a korábbi 10x-ese.
Kábelmánia27. Azt mondta a szerelő, hogy maradjon az ipv6, mivel a központot felhívva ipv4-en manapság online állapot ellenére nincsen internet szolgáltatás és pont, hogy az ipv6 nyújt most stabilabb kapcsolatot? Mi ebből az igazság vajon?
Vezetékes telefon: Nonstop L csomagunk van. Aktívan lesz használva a vezetékes telefon. A riasztóberendezés és 2 készülék is tökéletesen működik róla. Valóban a Panasonic DECT telefon és a Harmony falra felszerelt telefonkészülékek nem csörögnek ki - mondjuk korábban sem mindig tették - , azonban a Gigaset a220 tökéletesen működik és szépen kicsöng.
Külön plusz pont, hogy a Vodafone kínál még kábeltelefonos hálózatán konferenciabeszélgetést. Tudom, szokatlan, de én használtam eddig Telekom PSTN-en, amit már optikán és Voip-on egyáltalán nem lehet. A régi hálózaton is csupán a Konferencia vagy összhang csomag jelenlétével lehetett lehetséges, amit 2015 óta teljesen kivezettek.
Úgy tudom a Vodafone az egyedüli szolgáltató, aki még kínál konferencia beszélgetést a távközlési piacon. Na meg Telekomon kívül ő az egyedüli olyan szolgáltató, ahol teljesen ingyenes a mobilhívás a vezetékes csomagjukban.Lehet kezdek egyenesbe jönni velük, el sem hiszem?
Mikre kellene még ügyelnem?
Köszönöm az eddigi segítséget.
Üdv,
Tibor[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
Wooow, nagyon köszönöm! Újrahangoltam a tv készüléket és működött! Fura mód, hogy Szlovákián funkcionál tökéletesen. Gondolom valami régióhiba lehet.
Annyi, hogy át kellett állítani extra az elsőleges hangot magyarra, mert szlovák hiányában mindig angolra dobott volna be. -
roger92
tag
válasz Klown #124973 üzenetére
Kedves Klown!
Nem hiszem, hogy manapság egy vezetékes telefonnak akkora csábító ereje lenne a piacon. Inkább a Vodafone ezt a süllyesztőbe küldené a mobilszolgáltatásuk javára, a saját weboldalukat tekintve.
Szinte semmilyen részletes információ nincs a vezetékesükről. Sőt az ÁSZF-ükben is csak annyi volt, hogy van konferencia szolgáltatás, hogy ez hogyan aktiválható vagy havidíjas-e semmi infó nem volt róla.Üdv,
Tibor[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz roger92 #124976 üzenetére
Sziasztok!
Valóban, a szlovák és cseh régiókra állítva helyesen jelennek meg a karakterek, azonban a csatornák össze-vissza vannak a városkód kiválasztása ellenére is. De ez lenne még a legkisebb probléma.
Egyes csatornák hiányoznak. Pár darab, de pont nézett. Ilyen pl: a Nat Geo Wild HD, valamint egy helyi TV, úgynevezett Cegléd TV, amiket eddig észrevettem.
Fura, mert akárhányszor futtatom le a csatornakeresést, egyszer megjelenik a helyi TV, máskor meg nem is tünteti fel a készülék...
A sorrend nem olyan vészes, mert némi időráfordítással orvosolható ez a probléma, azonban a csatornahiányt, hogy lehetne megoldani? Mi állhat e mögött?
Hogyan lehetne ezt kijavítani?
A válaszokat előre is köszönöm! ;) -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #124989 üzenetére
Szia!
Igen, így volt. Kb. a 3. nap már jelentkezett is a hiba a hálózatban. Egyes oldalak nagyon lassan vagy egyáltalán nem válaszoltak, esetleg azonnal azt írta ki nincs internetkapcsolat. Még egy speedtest-et sem tudtam mérni és problémázott a wifi is.Ahogyan kikapcsoltattam az ipV6-ot és szétválasztattam a 2,4 GHz és 5 GHz wifi jelet, megszűnt minden gond és atomstabil lett a kapcsolat.
-
roger92
tag
Nekem más nevet adva mondjuk az 5GHz-es hálózatra tökéletesen működik. Megjeleníti a hálózatokat külön-külön. Ugyanaz a készülékem van.
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
Kedves Fórumozók!
Egy spekulatív kérdésem lenne. Cegléd területén van számos Ex-Invitel / Digi koax előfizető, azonban kevesebb az előfizető a Vodafone koax hálózatán, ami némit fejlettebb. Ugyanis a Voda / Ex-UPC 500-as netet ad itt, míg az Ex-Invitel 100-ast.
Úgy értesültem, hogy a felvásárlást követően a párhuzamos hálózat valamelyikét értékesítik.
Szerintetek melyiket fogják, az Ex-Invitelét, ahol számos előfizető van, azonban régebbi koax-on, esetleg az eladás előtt átmigrálnák őket a vodás hálózatra?
Vagy pedig a Vodás koax hálózatot, ami kissé modernebb, de kevesebb előfizetővel?Egy másik kérdés, szerintetek koax-on mennyi a valószínűsége, hogy az Ex-UPC-s vezetékes telefoncsomagokat a felvásárlást követően megszűntetik? Ex-Invitel / Digi esetében teljesen más konstrukció látható.
Melyik meglévő szolgáltató portfóliója képvisel majd meghatározó szerepet a piacon?A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv,
Tibor -
roger92
tag
Sziasztok!
A tv.vodafone.hu-ra kérem meg tudná valaki mondani, hogy mi a felhasználónév és jelszó, ezeket hol találom, mivel kissé tanácstalan vagyok?
Köszönöm előre is! -
roger92
tag
válasz ledgeri #127205 üzenetére
Kedves Geri!
Remélem sikerül még olvasni az üzenetemet.
Mivel még mindig aktív vezetékes telefonhasználó vagyok, így tudok segítséget nyújtani.
Természetesen a számhordozás vezetékes szolgáltatásnál is ugyanúgy lehetséges. Kb 3-4 napot vesz igénybe. Arra figyelj, hogy a meglévő szolgáltatónál ne legyen rendezetlen számlád, valamint tökéletesen egyezzenek az előfizetői adatok. Név, SZIG szám, Születési hely, Budapest esetében kerülettel stb…
A sikeres átvétel hétköznap mindig pontosan este 8-kor történik meg. Ekkor az ideiglenes szám megszűnik.
Igen, jól látod a helyzetet. Már a klasszikus PSTN rendszerek végleges kivezetés alatt állnak. Ezért is kellett volna nekünk is kötelezően váltani rézhálózatról optikára, ehelyett mégis a Vodafone koax kábelhálózatát választottuk. Nem húznak telefonkábelt. Minden egy kábelen, úgynevezett koax-on érkezik hozzád a Vodafone esetében.
A Vodafone vezetékes kábeltelefon szolgáltatása csak és kizárólag a UPC egykori koax hálózatán érhető el.
Ezáltal a Telekomtól bérelt optikai hálózaton nem vehető igénybe.
Én a helyedben tennék egy próbát a Telekomnál egy esetleges technológiaváltással. Bejön az optikai kábel a lakásba az ONT/Modembe és onnan a telefonkészülékbe. Vodafone-nál ugyanígy, csak ott a koax-kábel megy a kábelmodembe és azt csatlakoztatod a telefonkészülékedbe. Egy esetleges áramkimaradás során viszont egyiknél sincs vonal. Ezzel érdemes számolnod.
Sajnos előbb vagy utóbb kénytelen az ember váltani. EU-s rendelkezés, Európában fokozatosan megszüntetik az egész rézhálózatot. Mi tavaly év végéig kihúztuk. Tartottam tőle, hogy nem működik majd a riasztó, a modemmel. Jelentem, tökéletesen szuperál a Vodafone-nal. Egy szavam sem lehet ellene. Továbbá több telefonkészülék van egybekötve a modemmel és minden szépen kicsörög.
Ha kérdi valaki, hogy miért választottam, mert olcsóbb volt és nem IP alapú a TV megoldást is lehet választani MediaCard által, ráadásul a Telekom után ez az egyetlen szolgáltató, aki biztosít korlátlan vezetékes és mobil hívást kedvező áron. Telekomnál Hoppá Plusz, itt ugyanez Vodafone Nonstop L.
Olcsóbb a havidíja és a Vodafone óriási előnyére, - amit sokan nem tudnak – Itt van konferenciahívás, bekopogás, hívástartás. Ezeket az elfeledett kiegészítő ingyenes szolgáltatásokat a Telekom már nem kínálja és sosem tette elérhetővé digitális vonalon.
Apropó, a hangposta szolgáltatás már minden szolgáltatónál megszűnt, úgyhogy azt már ne keresd.
Remélem tudtam némit segíteni.
Üdv,
Tibor -
roger92
tag
válasz cocka #127210 üzenetére
Kedves Cocka!
Igen, tökéletesen látod a helyzetet. Nálam is fennáll ugyanezt a hibajelenség. Egyszer engedte letölteni a részletes számlát hívásértesítővel, majd a februári számla elkészülte során, egyik böngészővel sem engedte letölteni. Mindig azt írta a letöltés meghiúsult, azonban az összes böngésző ezt a hibaüzenetet produkálta.
Most viszont csak a normál számlát mutatta nekem.
Nekem csupán csak 6 Ft-ot számlázott ki extra, mivel az „osztott díjazású hívásokért” fizetni kell egy keveset. Ha az emlékezetem nem csal 12,9 Ft-ot percenként.
Valamint azt se feledjétek, hogy a nomadikus, azaz a helyhez nem kötött 21-es hívószámok tárcsázása után is felszámol 9,65 Ft-ot percenként.
A nemzetközi irány meg evidens, hogy fizetős Nonstop L esetében.
Tudtommal a vezetékes SMS küldésének lehetősége már rég megszűnt.Üdv,
Tibor -
roger92
tag
válasz ledgeri #127276 üzenetére
Ha nagyon meg kívánjátok tartani a számotokat és nem fontos a korlátlan telefonálhatóság, akkor vigyétek az ephone-hoz. Egy egy SIP szolgáltató, egy ATA egységgel a routerbe csatlakoztatva hagyományos telefonkészülékkel a továbbiakban is használható a szolgáltatás.
Vagy akár a Zoiper SIP klienssel okostelefonon is működik a vezetékes szám.
Durván 300 Ft a havidíja. Jól olvastad. 300 Ft.Árlista: https://www.ephone.ch/hu/prices
-
roger92
tag
Egyszerűen számomra hihetetlen ez, hogy sokan tudják használni a Vodafone Boxukat más földrajzi helyen. Sőt, akár még külföldön is… Igaz tudom, hogy Telekomos bérelt vonalon, nincs a box helyhez kötve, hiszen neten kapja az áldást. Míg koax-os területen a TV adást koax-on kapja és az interaktív funkciókat neten.
Van két előfizetésem, mind a kettő egyazon városban. Cegléd koax terület. Kíváncsiságképp áthoztam a VTV-s boxokat a másik lakcímre, megnénzi, hogy működik-e. Korábban az áthurcolt box szünetelés alatt volt, ami bő 4 napja már feloldásra került. Azonban hiába dugtam be a Compalba. Noha észrevette, hogy új szoftver érhető el, hibával leállt. „Kérjen lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal” [SA05]-ös hibakód. Mindazonáltal mégis megpróbálta frissíteni a boxot sikertelenül, mert hosszas várakozás után 0%-on megállt a frissítés és újraindult a VTV box. Így egy ördögi körforgás vette kezdetét.
A médiabox nem lehet hibás, hiszen két médiaboxot hoztam át és a másikon is pontosan ugyanez a jelenség tapasztalható. Netet is biztosan érzékelt a Compalból, mert az első boxon nettel együtt próbáltam ki, amikor kiírta a szoftverfrissítés lehetőségét, míg a másodikon először net nélkül. Nem is dobott fel semmit először, azonban amint bedugtam őt is a Compalba, egyből felugrott a frissítés szükségessége.Ebből én csak annyit tudtam leszűrni, hogy a VTV box, egyazon koax-os településen, szintén Vodafone-os hálózaton, azonban más lakcímen nem működött.
Kíváncsi lennék, hogy a régi Horizon-os box, vagy egy médiakártya működik-e megegyező településen másik címre áthozva?!
-
roger92
tag
Mi az a "szip"-es terület?
-
roger92
tag
válasz Toth_Jani #127334 üzenetére
Melyik településen vagy?
Cegléden, nálunk csupán csak egyel nagyobb csomag érhető el a neve: TV HD Extra HBO Pak. Az oldal mutat TV HD Extra Filmbox Pro-t is, ami itt nem vehető igénybe.
Csomagban a Net M, viszont jóval drágább lett. 4 990 Ft.
Csomagban a TV HD Extra HBO Pak 5 290 Ft. Csomag nélkül, önmagában: 10 380 Ft.
Csomagban a Nonstop L 3 280 Ft.
Mindösszesen: 13 560 Ft. Annyira nem kecsegtető ajánlat...zzola bejegyzésére már aznap reggel ránéztem és nálam ugyanezek az árak maradtak.
Ilyen ajánlattal biztos nem váltanék hozzájuk. Sőt TV HD Családival, Net M és Nonstop L csomag együttesen most 11 070 Ft-ot tesz ki.
Ez csomagváltás előtt, pont véletlen 14-én néztem és még 9 000 Ft körüli összeget mutatott.Ami fura, hogy már a net M-re nem adnak kedvezményt, hanem a listaáron adják. 4 990 Ft azért már kicsit meredek...
Szóval inkább maradok csendben, mivel én 6 890 Ft-ot fizetek ugyanazért, ami most 11k és ebben mind a három szolgáltatás benne van.
-
roger92
tag
Erről valaki tudna kérem tájékoztatni, hogy ez, mégis micsoda?
A UPC-s időkben hálózatépítéskor láttam egyre több póznán és nem tudom eltalálni, hogy mi lehet. -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #127429 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
roger92
tag
Sziasztok!
Lehet arról tudni, hogy lakossági előfizetőként igénybe lehet-e venni a koaxos vezetékes telefont SIP-re?
Jó lenne, ha akár egy számra több eszközről és külső hálózatból is fel lehetne csatlakozni.A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv,
Tibor -
roger92
tag
Sziasztok!
Igazatok volt!
Szóval a teszt eredménye a következő.
A VTV Box tökéletesen működik Bécsben az osztrák A1 hálózaton. Valóban nem tudom nézni az élő adásokat koax hiányában, azonban a visszanéző hibátlan.
Esetleg ezt az ügyfélszolgálaton nem lehet átállítatni?!
Valaki meg tudná mondani, hogy mégis mekkora sávszélességet ehet meg?! Csak mert 20 Mbit/s mobilnettel hibátlanul működik...
Ennyire erős tömörítést alkalmaznak?!A másik tesztem is sikerrel zárult.
A Horizon boxok / mediacard-ok cserélhetőek, legalább is egy régión belül. Akár eltérő településeken is.
A Mediacard-hoz kaptunk egy beállítási útmutatót. Ott tudod megadni a régiókódot. Ha egyezik a régiókódod más településsel is, azt jelenti, hogy ott fog működni a Horizon boxod / Mediacardod.Üdv,
Tibor -
roger92
tag
válasz bazsello #127974 üzenetére
Bazsello!
Cof-nak valóban igaza van. Alapértelmezetten tényleg így van a szolgáltatói HGW-k esetében, noha én ezt meg tudom cáfolni!
Adott egy telekomos Speedport Entry 2i. Próbáltam ugyanazzal a meogldással, mint te és valóban nem működött a szolgáltatói HGW-vel.
Végeztem egy szoftvercserét és a Magyar Telekomos szoftvert lecseréltem egy görög Cosmote szolgáltató rendszerére, mert ott engedélyezett volt a funkció.
Láss csodát, tökéletesen működik ez Vodafone-os nettel.Amennyiben ilyen router-t szerzel be, el tudom neked küldnei a firmware-t, mert elég nehézkesen tudtam beszerezni.
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #128909 üzenetére
Sziasztok!
Ez az üzenet elsősorban kabelmania27-nek szól!
Eddig pöpecül működött a szolgáltatás. Megesett, hogy havonta egyszer újra kellett indítani a kábelmodemet, de ez minden szolgáltatónál természetes jelenség.
Azonban most sz*r került a palacsintába.
Két napja akadozik a szolgáltatás.
Tegnapelőtt reggelre elment az internet és a telefon. Mivel régóta nem volt áramtalanítva a készülék az újraindítás után elvégzett egy szoftverfrissítést is. Noha aznap picit akadozott egy pár mp-re, mivel kimaradt a vezetékes telefonnál a jel, de viszonylag megbízhatóan működött a szolgáltatás.
Másnap, azaz tegnap reggelre ismét nem volt semmi. Internet nem volt és ebből kifolyólag a telefon is süket. Akkor már hiába indítgattuk újra és vártunk sokat, hogy felálljon a vonal, már nem segített.
Kemény 10 percig működött és utána taccs.Délután bejelentettem hibára, a kisasszony szerint egy órában 16-szor csatlakozott fel a hálózatra.
Két napja az adások is időszerűen „kockásodnak”. Azonban még így is élvezhető a televízió adás. Mediacard-dal van használva a televízió.Értékeket nem tudok neked most szolgáltatni, mert az idős édesanyám nem ért hozzá, én meg hetedhét országban vagyok.
Fekete Compalunk van.
Adapter, eszkösz vagy esetleg szinkronizációs hibára gyanakszom.
Szerinted mi okozhatja a problémát?
A szerelő ma délután érkezik.
Köszi előre is!
Üdv,
Tibor[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz Pandimakaay #128965 üzenetére
IPv6 ki van kapcsolatva az ügyéfélszolgálaton?
Nekem pont ugyanilyen hibajelenség volt, amikor még bekötötték és ezt a telefonos ügyfélszolgálaton kikapcsoltatva megoldotta a problémát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen