Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • roger92

    tag

    válasz kabelmania27 #128909 üzenetére

    Sziasztok!

    Ez az üzenet elsősorban kabelmania27-nek szól!

    Eddig pöpecül működött a szolgáltatás. Megesett, hogy havonta egyszer újra kellett indítani a kábelmodemet, de ez minden szolgáltatónál természetes jelenség.

    Azonban most sz*r került a palacsintába.

    Két napja akadozik a szolgáltatás.
    Tegnapelőtt reggelre elment az internet és a telefon. Mivel régóta nem volt áramtalanítva a készülék az újraindítás után elvégzett egy szoftverfrissítést is. Noha aznap picit akadozott egy pár mp-re, mivel kimaradt a vezetékes telefonnál a jel, de viszonylag megbízhatóan működött a szolgáltatás.
    Másnap, azaz tegnap reggelre ismét nem volt semmi. Internet nem volt és ebből kifolyólag a telefon is süket. Akkor már hiába indítgattuk újra és vártunk sokat, hogy felálljon a vonal, már nem segített.
    Kemény 10 percig működött és utána taccs.

    Délután bejelentettem hibára, a kisasszony szerint egy órában 16-szor csatlakozott fel a hálózatra.
    Két napja az adások is időszerűen „kockásodnak”. Azonban még így is élvezhető a televízió adás. Mediacard-dal van használva a televízió.

    Értékeket nem tudok neked most szolgáltatni, mert az idős édesanyám nem ért hozzá, én meg hetedhét országban vagyok.

    Fekete Compalunk van.

    Adapter, eszkösz vagy esetleg szinkronizációs hibára gyanakszom.

    Szerinted mi okozhatja a problémát?

    A szerelő ma délután érkezik.

    Köszi előre is!

    Üdv,
    Tibor

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák