- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android szakmai topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Lecserélték a sok éven át kiszolgált két tuneresen STB-t. Megsirattam de nem ez a lényeg.
Az új szintén coax -on működő boxnak a standby állapotban virító órájának a fényerejét lehet csökkenteni?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
vigyory71
tag
Múlt héten pénteken ismét volt egy érdekes beszélgetésem a Voda egyik sales-es partnerével. Tudjuk, ismerjük, hogy ők nem a Voda, hanem a Voda egyik partnereként próbálnak meg eladni vodás előfizetéseket. Ennek ellenére meghallgattam őket, kíváncsi voltam mit ajánlanak.
Január 6-án lejárt a határozott idejű szerződésem (lánykori nevén hűség nyilatkozatom) az Internet/TV előfizetésemre. Ez ügyben hívtak, hogy hosszabbítást ajánljanak.
Jelenleg 9.350,-Ft-ot fizetek egy
- Net L (500Mb/s)
- TV HD Plus
- FilmboxPro
- HBO Pack
- TV Box
- Media Card
elemeket tartalmazó csomagért.
Elmondtam neki, hogy szívesen meghallgatom természetesen, de azt már most elmondom, hogy pozitív döntést csak abban az esetben várjon tőlem, ha tényleg jó az ajánlata.
A hölgy amúgy végig kedves volt, segítőkész, elmondta, hogy a TV csomagom új néven van már, a mostanival nem tud hosszabbítani stb, stb marketing bullshit.
Kalkulált egy ugyanilyen TV csomaggal (új néven szereplő) 1 Gigás nettel, HBO-val, Filmbox-szal, minden paraméterében változatlan (kivéve persze a NET sebesség) egy 12 hónapos határozott idejű szerződéses árat. 11.850,-Ft ha jól emlékszem.
Itt jeleztem neki, hogy nem hangzik rosszul, de nem igazán érzem a hiányát az 1Gb/s net sebességnek, tehát ha többért akarja adni, mint amit most fizetek, akkor részemről nem pálya a dolog. Készségesen kalkulált egy újat az 500Mb/s sebességgel, és kihozta, hogy 10.850,-Ft.
Ez a matematika mai állása szerint 1.500,-Ft-tal lenne több, mint amit jelenleg fizetek, határozatlan idejű szerződéssel. (hűség nélkül).
Vagyis az ajánlat szerint nekem roppant előnyös lenne, ha havi 1.500,-Ft-tal többet fizetek bitre ugyanazért a szolgáltatásért, mint amit most kapok, ám annyival rosszabb helyzetben, hogy fel sem mondhatom a megkötött szerződést bármikor.
Amikor ezt elmondtam a hölgynek, hogy én nem pont így értelmezem az előnyös ajánlatot, akkor azt mondta, hogy ebben az az előny számomra, hogy jelenleg hatalmas kedvezmények (!) vannak az általam kapott szerződésben (határozatlan időre) amitől a szolgáltató bármikor visszakozhat, és tőlem ezt megvonhatja, míg ha határozott idejűre cserélem a szerződésem (havi +1.500,-Ft-ért) akkor ezt nem teheti meg a szolgáltató.
Vagyis lényegében fizessek azért többet biztosan és kötelezően, hogy a szolgáltató ne kérhessen tőlem majd esetleg többet, ha úgy dönt, vagy nem dönt úgy.
Azt gondolom nem ez volt életem legvonzóbb ajánlata, így mondtam a kis hölgynek, hogy nagyon szépen köszönöm a munkáját, a számolgatást, de ahogy jeleztem is, velem úgy tud üzletet kötni, ha az nekem is kedvező, és nem csak nekik. Mert azt értem, hogy ők ezzel hol járnak jól, azt viszont nem láttam a szándékban, hogy én ezzel hol járok jól. Így pedig nem kötünk üzletet.
Arra viszont jó volt a dolog, hogy belém tegye a kisördögöt, hogy a Vodát is megkérdezzem róla, hogy ők tudnak-e valami olyasmit mondani, ami felkelti az érdeklődésemet, vagy egyelőre marad minden a régiben. -
SzGee
aktív tag
válasz vigyory71 #128302 üzenetére
akkor azt mondta, hogy ebben az az előny számomra, hogy jelenleg hatalmas kedvezmények (!) vannak az általam kapott szerződésben (határozatlan időre) amitől a szolgáltató bármikor visszakozhat, és tőlem ezt megvonhatja,
Szerintem ez nem így van, nem veheti el a kedvezményeket, csak az inflációnak megfelelően emelhetnek... de majd valaki kijavít, ha nem így vanIf you leave me, can I come, too?
-
vigyory71
tag
válasz SzGee #128303 üzenetére
Nem tudom... megmondom őszintén, nem tudom, hogy van-e joga elvenni egyoldalúan a hűség szerződés nélküli kedvezményeket egyben, egyszerre, ennyire nem vagyok részleteiben képben az ÁSZF-fel. Az biztos, hogy értesítés nélkül máról-holnapra nem számlázhatja a a havi díjamnál mondjuk 2x magasabb díját. Tehát ha éppen úgy döntene, hogy el is veszi a roppant nagy (?) kedvezményeket, akkor még mindig van lehetőségem újratárgyalni, új szerződés felé mozogni, vagy akár szolgáltatót is váltani, mivel nem vagyok kötve a jelenlegi szerződéshez én sem. Ahogy a szolgáltató sem, ugye.
Én emiatt mondom azt, hogy nem érzem barátságosnak, hogy a jelenlegi havi díjamnál 15%-kal magasabb díjat fizessek ugyanezért a szolgáltatásért, csak azért, hogy jajjnehogy drágább díjat gondoljon nekem a szolgáltató. Ez nem más, mint 15% díjemelés, zizegős sztaniol papírba csomagolva. -
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Ma én is kaptam egy szívhez szóló érzelmes SMS-t és emailt a vodától. Meg is könnyeztem miután elolvastam ..
Idézek belőle és csak a lényeget:
"...Kedves Xxxxx Xxxx! A határozott idejű szerződésed 2023.06.10 napon lejár, és az ezt követő naptól előfizetésed elkötelezettség nélkül, határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább...változatlan havidíjon és feltételekkel. Amennyiben szeretnéd megtartani jelenlegi díjcsomagod, úgy további teendőd nincs...Tájékoztatunk, a jelenlegi díjcsomagodhoz leginkább hasonló ajánlatunkról HD Családi + és NET L (TV + Internet 500 csomag] ez 8590 Ft/hó (1 évre e-Packkel)
Nos most a számtan: jelenleg ugyan ezek vannak 7590 Ft/hó és így maradna ha jól értelmezem ha nem hosszabbítok. Az új kedvezőbb ajánlat ami szintén ugyan ez a TV+ és Internet 500 az meg 8590Ft/hó. Egy ezressel magasabb havi díj! Tv és internet dettó ugyan az, nem változna. Ebben mi lehet számomra a kedvező...
Mennyire várható - ha majd már nem a határozott idejű szerződésem van - a bármikori havi díj áremelések a voda részéről?Akinek nem határozott idejű a szerződése, annak szoktak árat emelni év közben is akár többször is?
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
rgeorge
addikt
Zugló, Istvánmező: 11:00 óta nem volt net és tv. Volt más dolgom is, így csak 10 perce hívtam 1270-et. Megnyugtattak, hogy központi, a környéket érintő probléma, be van jelentve a hiba, de még nem tudja, mikorra lesz újra szolgáltatás. 5 perc múlva már minden működött. Na ennek mi az esélye? Egyébként frissült a modem (fekete CH7465VF) is korábban (CH7465VF-NCIP-6.15.20.3-GA-NOSH).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Még azt szeretném megkérdezni, hogy ha lejár a szerződésem 2023.06.10.-én és határozatlan idejű leszek, akkor ettől számítva mikor van lehetőségem egy másik díjcsomagra váltani? Történetesen a mostaninál majd eggyel lejjebb a HD Családi + és NET M (TV + Internet 250 ) csomagra váltani?
Elég lenne a 250-es internet is nem kell az 500-as. A csatornák a TV-nél mindkettőnél ugyan azok, így ott nincs/nem lenne változás.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Toth_Jani
őstag
válasz Jenne #128309 üzenetére
Igen azt megteheted most is a fiokodban, de nagyon ráfizetsz.
Az 500-as Net (nálam) 5790, a 250-es 4990 lenne, vagyis sokkal többet fogsz fizetni mint most.
Ha esetleg felmondással alkudozol akkor lehet jó szerződést kötni, vagy megnézed a szerződés hosszabbításnál nálad van-e jó ajánlat. -
Jenne
senior tag
válasz Toth_Jani #128310 üzenetére
Köszi.
Úgy gondoltam ezt, hogy ha majd lejár a szerződésem (2023.06.10) akkor utána bármikor válthatok? Majd ez a dátum után szeretnék lejjebb menni, amikor már határozatlan idejű leszek...
Az a kérdésem, hogy a szerződés lejárta után, ha már határozatlan idejű leszek, mennyi időnek kell eltelnie, 2023. 06.10-től, hogy lefelé válthassak? Vagy akkor már bármikor megtehetem?A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
válasz cintula187 #128312 üzenetére
Szia!
Nekem a pénteki emailben ugyan azokat a magasabb árakat küldték, mint a mai SMS-ben. [kép]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
F-ECT$
titán
A lányom viszonylag rendszeresen nézi a Nicktoons csatornát Mediaboxon (313-as), és jó pár műsorszámnál feltűnt, hogy kicsit framedroppol az adás. Live tv és visszanézés közben is. Az a furcsa, hogy nem folyamatos a jelenség, illetve minden más tv adás jó. Másnak feltűnt ilyesmi?
Dive ever, work never.
-
cocka
veterán
válasz Jenne #128313 üzenetére
Mihelyst lejár a szerződés, azonnal válthatsz kisebb csomagokra. De ha jelenleg van egy kedvező árú ajánlatod, aminek később lejár a hűsége, bárki hívogasson is hülyeségekkel, nem érdemes elmozdulni róla, mert csak rácseszel. Esetleg a 1270-et megkérdezheted, hogy tudnak-e ajánlani jobbat és ha nem, a szarabbat nem vagy köteles elfogadni, bármit is hazudoznak neked a telefonba.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz F-ECT$ #128316 üzenetére
Box és modem áramtalanítás után sem javul a helyzet?
Mivel csak egy csatornán van probléma nem biztos, hogy nálad van a hiba.
Ettől független ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bekötés.
Amennyiben megírod a modem jelszint értékeket, ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és kell a szakadástól tartanod.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Na újabb fantasztikum, amit nem tudsz meg a vodkafonos tájékoztató pdfekből sem:
Létezik olyan műsor is, amit nem enged felvenni egyik platformon se, de visszanézni is CSAK a boxon lehet, a weben nem!
Az érdekes az egészben az, hogy a webes nem írja, hogy ennek a műsornak a visszajátszása WEBEN nem elérhető, hanem csak szimplán azt írja, hogy nem játszható le. És ebből tévesen azt a következtetést vontam le, hogy akkor valószínűleg VTV boxon sem. Tévedtem.
-
Jenne
senior tag
válasz cocka #128317 üzenetére
Köszönöm.
Közben (az elmúlt 2 órában) beszéltem a voda ügyfélszolgálattal is, mert nem hagyott békén a gondolata ennek a magasabb havidíjnak, hogy miért lenne jobb nekem.
Érdekeseket mondott a hölgy és sosem a kérdésemre válszolt hanem kicsit elbeszélt mellette. Sosem szerettem az ilyen nem egyenes mellébeszélős válaszokat...
Tehát, ha most hosszabbítok, akkor valóban a 8590Ft/hó díjat kell majd fizetem a mostani 7590 Ft/hó helyett. Ha majd lejár a szerződésem, akkor viszont van egy 90 napos türelmi idő a voda részéről, az alatt nem köthetek másikat és marad a mostani csak határozatlan idővel. Vagy megszüntetem...Sem alacsonyabbra sem semmilyet csak majd 90 nap elteltével. Hát ez meg aztán igen csak érdekes....
Érdemben nem tudta megmondani miért is lenne jobba a drágább, mivel semmi nem változna a csomagban a mostani meglévőkhöz képest.
Egyelőre elengedtem a témát, majd június elején visszatérek rá.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
vigyory71
tag
válasz Jenne #128320 üzenetére
Most már érdekelni kezdett az ÁSZF ezen része, így beleolvastam. Az egész ÁSZF amúgy mindössze néhány helyen (szám szerint 4db) tartalmaz "90 nap"-ra vonatkozóan bármiféle utalást is. Természetesen ilyesmire még véletlenül sem lehet rábukkanni benne, tehát szerintem ordas nagy KAMU volt amit az ügyfélszolgálatos mondott. Vagy fingja sincs mit hadovál, csak igyekszik a fejében lévő töredék infókból dolgozni. De ha mégis lenne bárhol bármi erre vonatkozólag, akkor kérdezz rá bátran, hogy ugyan, legyen kedves és mondja el, mi alapján kellene 90 napot várnod, mi az ami ezt előírja. (hátha mégis én nem találtam meg valami lényeges pontot az ÁSZF-ben erre vonatkozólag)
Találtam viszont érdekességet arra tekintettel, hogy határozott idejű szerződés lejárta után mi történik az előfizetéssel, hogyan árazódik a továbbiakban (itt például felbukkan a 90 nap, mint tényező, de nem úgy, nem abban az aspektusban, ahogy az ügyfélszolgálat említette):
"...8.2.3.7. Határozott idő letelte
A határozott időtartamú Előfizetői Szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú Előfizetői Szerződés lép, amely határozatlan idejű szerződésben meghatározott, a Szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek – kivéve az Üzleti Előfizetőt - nem lehetnek az Előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi
határozott idejű Előfizetői Szerződésben szereplő szerződési feltételeknél.
A határozott idő elteltét megelőző 90 napban a Szolgáltató az Előfizetőt tartós adathordozó útján három alkalommal tájékoztatja a határozott idejű szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulásról. A tájékoztatásnak ki kell terjednie
a) a határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződés olyan lényeges tartalmi elemeire, amely az igénybe vett szolgáltatás esetében értelmezhető, így különösen az alapvető díjszabásra, az adatforgalmi korlátozásra, az adatátviteli sebességekre, a lefedettségre, a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételére;
b) a legkedvezőbb díjszabásra vonatkozó tájékoztatás tekintetében az előfizető felhasználási szokásainak figyelembevételével a határozott időtartamú előfizetői szerződéssel igénybe vett szolgáltatás paramétereihez összességében leginkább hasonló legkedvezőbb díjazású díjcsomagra, továbbác) a határozott idejű szerződés megszüntetésének általános szerződési feltételekben meghatározott lehetséges módjaira. ..."
Vagyis ez alapján ugye szó sem lehet róla, hogy drágábban árazzák ugyanazt, amit határozott idejű szerződéssel korábban már kialkudott az ember magának.
-
zzola
félisten
Az IP streameket piztosító platform frissítésre kerül, ettől elvileg jobb minőségű és megbízhatóbb lesz a stream, a hangsávok, a felvételek, stb. A javulás weben, mobilon és STB-on is érezhető lesz a következő napokban, hetekben.
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
senior tag
válasz vigyory71 #128322 üzenetére
Szia!
Köszi szépen...
A csajszi valami olyasmit magyarázott, hogy azért van az a 90 nap, mert az előfizetők a szerződés lejárta után akár ha már másnap kötnek egy új szerződést (nem az előző lejárta előtt amikor Ők hívnak ez ügyben) akkor elvileg ÚJ előfizetőnek számítanának, és mivel mindig van az új előfizetőknek kedvezmény (10-20%) így visszaélések lennének. Megszűnik az 1 év határozott idejű, majd utána már másnap mindig kötni egy újat az aktuális kedvezménnyel ez nem jó nekik, a vodának.
Na erre kérdeztem rá, hogy akkor meg miért akarnak rám erőltetni/ajánlani, aki már több évtizedes ügyfelük, egy következő 1 éves olyan új szerződést ugyan azzal a csomaggal ami most is van, de havi 1000 forinttal többért (8590 Ft/hó) , amikor ha lejár a szerződésem megy tovább a mostani határozatlan idővel a jelenlegi áron 7590 Ft/hó.
Erre mondta a csajszi, hogy ha a szerződéssel vagyok, akkor 1 évre biztosított, hogy nem emelnek árat...és ez nekem biztosíték...
Ma vagy holnap ha ráérek és nyugodt leszek, bemegyek a helyi voda ügyfélszolgálatra... de nem sok jót várok. Voltam már párszor ott, de nem valami barátságosak az ügyfelekkel. Elég nyersen és lekezelően beszélnek, nem csak velem mert anno hallottam a másik pultnál lévőt is, hogy hogy beszélt az ügyféllel.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
viktorhu
veterán
válasz Jenne #128325 üzenetére
Sales és ügyfélszolgálat nem fog nagy kedvezményt adni, az ügyfélmegtartóknak van hozzáférésük speciális csomagokhoz. Nekem annak idején mobilos oldalon nagyon nagy kedvezményeket adtak, de ehhez az ügyfélszolgálatnak azt kellett mondanom, hogy le szeretném mondani az előfizetést (és ezért ügyfélmegtartóval szeretnék beszélni).
-
kezo0
addikt
válasz zzola #128324 üzenetére
Oh, és akkor nem fogja olyan észvesztő tempóban zabálni a mobiladatot lejátszáskor, mint eddig?
És a legmodernebb processzorral rendelkező, minden más alkalmazást játszi könnyedséggel lekezelő iPad sem lesz lejátszás közben tűzforró…?
És ha mondjuk 3 percet akarok előreugrani az időben, és ennek érdekében hatszor koppintok a képernyő jobb szélén, akkor nem fog utána vagy 20 mp-ig karikázni, míg végre megtalálja, hogy honnan kell folytatnia a lejátszást (boxon ugyanez tetszőleges hosszúságú előretekerés után, már amikor engedélyezett)?
És végre lesz 5.1-es hangja a boxon futó HBO Max appnak?Szerintem egyébként pont a stream minősége az, amire eddig sem volt panasz, ez nagyjából az egyetlen paraméter, amiben még felül is múlja a Voda megoldása a korábbi UPC-s Horizon / Horizon Go platformot – bár mobil eszközön az is megfelelő minőségű volt, kisebb hardverigény és adatzabálás mellett… És pl. előretekerés után egyből képes volt folytatni a lejátszást onnan, ahonnan kellett.
(Továbbá semmi köze a minőséghez és megbízhatósághoz, de lehetne végre egy normális, hagyományos kinézetű EPG a webes felületen!)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
aktív tag
Sziasztok, tényleg van ilyen, hogy a címkeresőben ott a cím, a telefonos srác is meg tudta nekem rendelni a szolgálatást (Az oldalon én magam nem tudtam véghez vinni a rendelést, hála a remek rendeszerüknek, mivel nem volt érvényes számlázási azonosítóm vagy mi a francot írt ki), ma jött volna ki a szerelő, nem jött. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam a problémám aztán kértek egy kis türelmet (Feltételezem beszélt valakivel), 5 perc zene, majd közölték, hogy a címemre nem lehet szolgáltatást kiépíteni, volt kint a szerelő a helyszínen és ezt ő mondta.
Akkor mégis miért lehet megrendelni a címre a szolgáltatást és miért nem lehet legalább szólni akkor, hogy figyelj amúgy ne várj már, mert nem lehet kiépíteni a címre a szolgáltatást? Tök jó kis elpazarlása volt a fél napomnak
-
kezo0
addikt
válasz Remov #128334 üzenetére
Ha úgy használnám, hogy tartósan le van valahol támasztva, és nézem, akkor nem lenne rá szükségem, mert az ilyen jellegű felhasználásra van a tévé. De a mobil eszköz lényege, hogy hordozható, és én akkor nézek tévéműsort az iPaden, amikor közben jövök-megyek a lakásban. Jól nézett ki régen a Sokol rádió hátuljára befőttesgumival rögzített laposelem, de nem szívesen mászkálnék egy iPad hátára rögzített bármivel, már csak azért sem, mert az iPad lényege, hogy vékony.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
aktív tag
válasz Miska0330 #128335 üzenetére
Oh, klassz kis oldal, nem is tudtam a létezéséről. A térkép szerint két hírközlési vezeték fut be az épületbe, az egyik a Magyar Telekomé (Ők csak rézkábelen szolgáltatnak ide internetet, Debrecen belváros, végülis minek fejleszteni a vezetéket ) és mily meglepő, a másik a Vodafoné
Na, viszont ilyenkor most mi a valóság? Elvileg a szerelő kint volt és azt állapította meg, hogy nem lehet szolgáltatást kiépíteni. Az ügyfélszolgálatos várakoztatott 5 percig szóval feltételezem beszélt vagy a szerelővel vagy valakinek akinek több infója van az esetemről. De ugye ott a tény, hogy akkor az ő saját rendszerükben a tegnapi telefonos kolléga, miért látta úgy, hogy igen, itt van szolgáltatás és meg is tudta nekem rendelni
-
aktív tag
válasz kabelmania27 #128338 üzenetére
Az előbbit nem tudom sajnos, nem különösebben beszéltem velük köszönésen kívül igazából. A Vodafoneos routerek nevében esetleg benne van, hogy Vodafone és pár random karakter? Mivel nem lát olyat a telefonom, csak pár Telekomost és 2-3 saját elnevezésű Wifi hálózatot.
Ilyen feliratú szekrény nincs, ami pedig van szekrény az kulccsal zárható nekem pedig nincs kulcsom hozzá. Mindenesetre megkérdezem holnap a közös képviselőt.
[ Szerkesztve ]
-
-
burzum
tag
XIII-ban masnal is van gond? Se TV, se internet.
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek a Vodafone fehér álló, nem tudom milyen cikkszámú routere tudja már a wifi 6-os szabványt?
Új asztali gépet építenék ami wifivel csatlakozna, és nem tudom érdemes-e wifi 6-ot tudó eszközzel felszerelnem.
Most 500-as netem van, de úgy tudom az ezreshez más router jár.
Hátha az tudja?Segítségeteket előre is köszönöm szépen.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz balazs1956 #128343 üzenetére
Üdv!
Nem tudja + fw frissítés óta nem lehet vlan csatornát változtatni a modemen ezért ha szeretnéd a hatos szabványt kihasználni vegyél saját routert, ez esetben a szolgáltatói eszközt modem üzemmódban tudod használni. -
balazs1956
senior tag
válasz kabelmania27 #128344 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ.
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Isaszegről van valaki? Internet, telefon elesett, TV van.
Köszönöm .
-
hhgygy
senior tag
válasz Fox Mulder #128349 üzenetére
Én napi 10-12 órát lógok a héten, nálam nem volt semmi, BP 22
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen