- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
Megrendeltem a vodás netet és tévét (telekomos optikán), több, mint 6 ezerrel lesz kevesebb a havi fizetendőm, annyit megér az esetleges zenehallgatás (bár lekopogom, ma kétszer hívtam az ügyfélszolgálatot, 2-3 perc után már beszéltem az ügyintézővel).
Ha beüzemelik a dolgokat (ami igazából csak az eszközök cseréjét fogja jelenti a vezetékek végein), majd beszámolok róla, másnak érzem-e, mint a Telekomot. -
Beniii06
őstag
válasz Voice24 #128204 üzenetére
"bár lekopogom, ma kétszer hívtam az ügyfélszolgálatot, 2-3 perc után már beszéltem az ügyintézővel)."
Nem az értékesítés szokott túlterhelve lenni, hanem a hibabejelentés. Ott ~20 perc a minimum, de van hogy ~40 perc mire kapcsolnak valakit."Got any other secret weapons?"
-
félisten
válasz Beniii06 #128205 üzenetére
Az elmúlt két hét kanosszajárása három alkalommal hozott olyan hívást, hogy bőven 50 perc után jutottam el emberi ügyintézőhöz, és mire végigmentünk a smalltalkon, már nem maradt idő az érdemi hibaelhárításra.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz cocka #128201 üzenetére
Uraim, köszönöm a segítséget!
A helyzetet én sem értettem, mivel a negyedik körben már ott tartottunk, hogy kivettek a NAT mögül, IPv4-ez kapok és bridge-ben van az eszköz -- és mégis 192.168.0.148...
Végül kiböjtöltem még egy hívást, és mivel ezúttal 40 perc után felvették, volt időnk cseverészni az egyébként nagyon kedves ügyintéző hölggyel. A helyzetet rekonstruálva az történhetett, hogy a harmadik vagy negyedik hívás során resetelve bridge-ből routerüzemmódba tették a HGW-t, csak erről nem szóltak - vagy nem is tudta az illető, hogy ez történt. Egyébként ő is azzal kezdte, hogy bridge-ben vagyok, és csak második nekifutásra derült ki, hogy routerként oszt címet az egység, amit aztán gyorsan olrvosolt is.
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
cocka
veterán
Na most megint kavartak a felvételeknél valamit adatbázis szinten.
Ominózus sorozat Spektrumon heti egyszer vasárnap megy, leadnak két részt egymás után. Papíron 8. évad 9. rész és 10. rész következett volna. Azért vicces, mert a 9. rész lejátszásakor még a műsor megkezdése előtt kiírják, hogy 9-kor lesz a páratlanadik rész és 10-kor adják a rákövetkező részt. Na ehhez képest a felvételeimből hiányzik a 10. rész, de megjelent a 9. évadnál csak úgy random egy 8. rész, holott még csak most indították újra a 9. évadot. Franc se érti ezt.
-
félisten
válasz cocka #128208 üzenetére
Azt, hogy mi látszik, nem tudom, de simán el tudom képzelni, hogy nem egyértelmű a felületük.
Az ügyfélszolgálatosok felkészültsége viszont elég nagy szórást mutat. A jelen esetben nagyon úgy tűnik, hogy többen nem voltak tisztában a 192.168.xxx cím jelentőségével.
Magánál a szerződéshosszabbításnál viszont egy érezhetően nagyon felkészült munkatársuk ült a vonal túlvégén, akiről menet közben ki is derült, hogy éppen a doktoriját írja hálózatos témából!
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Tomi_78
tag
Sziasztok!
Nem tudom, jó helyre írom-e, de az a gondom, hogy van egy új Strong SRT 43FC5433 típusú androidos LED TV-nk, amely sehogysem akarja elfogadni a Vodafone médiakártyát: mindig azt írja ki, hogy nincs behelyezve semmilyen előfizetői kártya és így dekódolni sem tudja az előfizetéses csatornákat. Kihúzom-visszadugom a kártyát, kikapcsolom-bekapcsolom a TV-t, de ugyanaz a helyzet.
Kábel TV hangolásnál felkínálja az UPC-t vagy egyéb lehetőséget, de ha UPC-vel hangolom, akkor nem talál semmit, csak az egyéb szolgáltatóval találja meg a csatornákat. A régi TV-nk is egyébként UPC mediacard néven ismeri fel a kártyát.
Az "LCN" lehetőséget is ki-bekapcsolom hangolásnál, amit ugyan nem tudom, hogy mit jelent, de segíteni nem segített az sem.
Mit lehet tenni? Lehet, hogy nem működik a TV CI-kártya foglalata? -
Toth_Jani
őstag
válasz Tomi_78 #128214 üzenetére
Először kártya nélkül hangold be az összes csatornát, majd dugd be a kártyát és várj akár 90 percig türelmesen. (A kártya a Koax kábelen keresztül regisztrálja az új készüléket a központban, de ez sok időbe is telhet.)
Ha addig sem regisztrálja magát a kártya a készülékhez akkor lehet hogy nem kezeli, bár arra ma már egy új készüléknél elég kicsi az esély. -
aktív tag
válasz Tomi_78 #128214 üzenetére
Ha a kártyát előtte sokáig nem használták, akkor bekapcsolás után nem használható 1 darabig, kell 10 perc, esetleg 1 óra amíg kommunikál a központtal, és működni kezd. Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot, ott tudnak neked ebben segíteni.
-
blakey
titán
válasz jovás #128216 üzenetére
Ha a kártyát előtte sokáig nem használták, akkor bekapcsolás után nem használható 1 darabig, kell 10 perc, esetleg 1 óra amíg kommunikál a központtal, és működni kezd. - vagy egyáltalán nem fog működni és szerelőt kell hívni, mert a központban nem sikerül ráküldeni a frissítést.
Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot, ott tudnak neked ebben segíteni. - csak a hangoláshoz szükséges kódokat kell megadni, semmi másra nincs szükség, már vagy 6 készüléket is cseréltem, kártya maradt, másra nem volt szükség.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Voice24
őstag
Hali!
Telekomos optikai területen gigabites netre milyen típusú modemet ad mostanában a Voda? -
aktív tag
válasz blakey #128217 üzenetére
Saját tapasztalatot írtam, hetekig nem kapcsoltam be a boxot amibe a kártya volt, bekapcsoláskor nem működött, felhívtam az ügyfélszolgálatot, amíg kapcsolták az ügyintézőt pont akkor kezdett működni, mondtam neki miért hívtam, de közben megjavult, akkor mondta hogy kb. 2 hét tétlenség, bekapcsolás nélkül nem működik, várni kell akár 1 órát is, hogy újra észhez térjen.
Erről írtam én is. Új készülékbe helyezéskor először a kezdőfrekit kell megadni, meg a hálózati azonosítót, ami településenként változó lehet, a szerelő mondta aki kihozta a kártyát nekem, hogy írjam fel ezeket az adatokat, ha másik TV-ben használom lehet újra meg kell ismételnem folyamatot. -
blakey
titán
válasz jovás #128219 üzenetére
Saját tapasztalatot írtam - Én is. Nem szoktam mások írásaival "hencegni". Így működik, ráadásul néhány héttel ezelőtt volt a kártya problémám, nem tudták aktiválni, szerelőt küldtek, mindez vasárnap történt, neki 2 perc alatt aktiválták, 3 hétre rá TV-t cseréltem, semmilyen kódot nem kellett beírni. És ez évek óta így van, most vagy én csinálok valamit rosszul, vagy te.
Erről írtam én is. - kódot írtál (Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot), ami miatt fel kell hívni az üfsz-t, de emiatt nem kell felhívni, nyilvános és a kártyával együtt a kódokat is elküldtél. Neten is megtalálható a táblázat.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Toth_Jani
őstag
A területi kódot kell megadni az abban segít hogy, nem keresi a TV a csatornákat, hanem tudja hogy hol van.
Az én kártyám is már a 3. készülékben van, semmit nem kell csinálni csak várni türelmesen, majdnem kidobtam a Sony TV-t mire kiírt valami olyat, hogy az eszköz regisztrálása megtörtént, volt vagy 15-20 perc. -
aktív tag
válasz blakey #128220 üzenetére
Nálunk tavaly júniusban volt a bekötés, a szerelő berakta a TV-be a kártyát, bár mondtam neki hogy én egy Technisat beltériben használnám – de mivel nem ismerte a cuccot – nem vállata a beállítását, majd miután elment, átraktam a kártyát a beltéribe, ugyanazt végig kellett csinálnom mint neki a TV-vel, lehet azok máshogy működnek mint a TV-k, nem tudom. Az biztos, sokkal lassabban ment végig a hangolás, mint a TV-n.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz jovás #128224 üzenetére
Az teljesen természetes, hogy egy új készülék esetében, ha hangolni szeretnénk, akkor végig kell menni a folyamaton. Abban az esetben, ha két készülék között cserélnéd a kártyát, és mindkét eszköz már előtte be volt hangolva, akkor csak pár perc, míg aktiválódik a kártya.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Voice24
őstag
Erre esetleg valaki?
-
aktív tag
válasz blakey #128225 üzenetére
"Az teljesen természetes, hogy egy új készülék esetében, ha hangolni szeretnénk, akkor végig kell menni a folyamaton."
Mivel a kérdező új TV-t említett, ezért írtam neki le a folyamatot a kóddal meg a hálózati azonosítóval, erre Te leírtad ugyanezt más szavakkal, meg hogy a készülékeket csere beréled, de nincs semmire szükség, szerintem elbeszélünk egymás mellett, de legyen neked igazad.
Peace. -
ztibor
senior tag
Csepelen, kertváros részen kb. 90 perce gond van a nettel, a modemet már többször újra indítottam (fekete CB), a routert is. Van net, de olyan lassú hogy kb 5-10 perc egy oldal megnyitása, vagy meg se nyílik (pl speedtest).
Tapasztalt valaki hasonlót?
1270-et hívom de 20 perce nem érek el ügyintézőt. -
cocka
veterán
Azt tudja valaki, hogy miért kell ezeket a HGW-ket állandóan távolról update-elgetni? A modem elsődleges célja nem az, hogy "üljön a seggén" és biztosítsa a netet? Minden más csak parasztvakítás: wifi, routing meg az egyéb funkciók, IPv6 stb..
Nekem így olvasgatva az elmúlt pár év hsz.-eit a modemek (ja bocsánat HGW-k) firmware frissítése kapcsán az jut eszembe, hogy egyre megbízhatatlanabb működést eredményeznek és egyre kevesebb beállítási lehetőséget adnak a usereknek. De ez utóbbi csak abban az esetben lenne elfogadható, ha ezek a HGW-k kizárólag modemként funkcionálnának mindenkinél, mert annak csak egy funkciója van: legyen net azt pont. A többit oldja meg a user maga. Ez miért olyan bonyolult forgatókönyv?
Azon csodálkozom, hogy a vezetékes telefonokra nem küldenek "távupdate-eket" vagy hogy nem határozzák meg milyen vezetékes telefont használj.
Kb. a TV boxoknál van egyedül értelme ezeknek az FW update-eknek, mert ugye lehet csatornanév-változás, új csatornák megjelenése, eltűnése, új funkciók megjelenése stb..
-
LouiS22
veterán
válasz cocka #128231 üzenetére
10ből 9 user a HGW-t használja routerként is, nem bíbelődik beállításokkal, boldog, hogy van otthon internet. A maradék 1 user meg itt panaszkodik folyton.
Ne abból vonj le messzemenő következtetést, amit itt olvasol, mert itt tényleg csak a panaszokat (vélt és valós egyaránt) látod. Az előfizetők döntő többsége meg "elvan" azzal,amit kapott/nem érdekli/nem ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Tomi_78
tag
Sziasztok!
Mindenekelőtt köszönet a hozzászólásaitokért a Vodafone médiakártyával kapcsolatban!
Csak azt furcsállom, hogy tavaly lett lecserélve nálunk egy elromlott LG 43UK6300MLB típusú TV egy Orion 40SA19FHD-re, s ez utóbbi simán átvette a médiakártyát. No jó, ezt is kellett ki-bedugogatnom 4-5-ször, de nem kellett semmi külön kódot beírni vagy bármi más dolgot csinálni, végül csak felismerte és a mai napig használom vele.
Ami most a Strong TV helyén van előzőként, az egy Sharp 32BG2E típusú LED TV, és az sem szerepel a Vodafone listáján, mint a kártyát kezelni képes készülék, és mégis tudja kezelni.
Szóval, maradt még lehetőségként, hogy a UPC-t választom a menüből, mint szolgáltatót és hangolásnál megadom kézzel az értékeket, a MHz-t, meg a többit.
Csak azt nem tudom, hogy a TV-nek nem kellene egyből kiírnia, hogy médiakártyát helyeztek bele, függetlenül attól, hogy tudja-e már kezelni? -
HollywoodBoy
tag
Sziasztok!
Ha jól vettem ki kicsit visszaolvasgatva az a javaslat, hogy legyen 2 felé bontva a 2,4-es és az 5Ghz-es WI-FI kapcsolat. Ha jól láttam a Vodafone-os routerben betudom állítani, hogy letiltom a "Band Steering"-et és engedélyezem a "Split SSID"-t. Viszont az előbb rápróbáltam és a "Settings" opció alatt a "Channel" és a "Bandwith" opciók továbbra is szürkék, szóval azoknak nem tudok megadni saját értéket akkor sem ha szétosztom a hálózatot? Ahhoz csak a Vodafone-nak van joga?
Egyébként ha szétválasztom, akkor pl. a telefonokat és a laptopokat amiket van hogy a routerhez közel, vagy hogy a routertől távol használunk érdemesebb a 2,4-esre csatlakoztatni? Mert igazából ebbe az esetben egyedül a TV ami fixen közel van a routerhez és kaphatná 5Ghz-en a WI-FI-t, de azért meg nem tudom érdemesebb-e két külön SSID-t fenntartanom...
Egyébként eléggé nyitott a házunk. Galériás a tetőtér beépítés és könnyűszerkezetes a ház. Szóval lehet az 5Ghz is tökéletes lenne minden eszköznek. -
#54625216
törölt tag
válasz ballazol #128240 üzenetére
Homeoffice-ban vagyok, állítólag 9-re elhárították a hibát, de nálam du1-ig nem volt semmi. Utána beindult, de még beszivattak kétszer modem újraindítással.
Szép kis 12 órás kimaradás.
Úgyhogy holnap már kötik be a telekomos optikát, a kettő talán csak nem rohad le egyidőben. -
pjen
félisten
Üdv. Jött üzi 05;02 lekapcsolják az analógot, de semmit nem adnak helyette.
-
Adams84
tag
Ez várható volt ... A szolgáltatási terület nagy részén már évek óta nincs analóg TV adás. Budapest állta a sarat a legtovább, de most itt is elkezdődött a fizikai lekapcsolás. (Az eddigi információk alapján Budapesten "szakaszosan" haladnak a megszüntetéssel, tehát pár hetente lekapcsolnak néhány kerületet.)
Mit szeretnél "helyette" kapni? -
Toth_Jani
őstag
-
Adams84
tag
válasz cocka #128245 üzenetére
Lehet, hogy majd lesz az is, HA mindenhol megszüntették az analógot Még néhány hét és az egész szolgáltatási területen búcsút mondhatunk az analógnak, utána pedig meglátjuk, hogy mi fog történni a fejlesztések terén. (Félve hozzátenném, hogy a tulajdonosváltás miatt felmerülhet a kérdés, hogy tényleg van-e szándék az érdemi fejlesztésre vagy sem.... )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Óvodások homokozója
- Parfüm topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Programozás topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motoros topic
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest