Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz consono #247 üzenetére

    Ezt én is olvastam. Csak tudod számomra ilyenkor mindig döbbenet, hogy elvileg teljesen egyértelmű dolgok tényleg nem esnek le az agyakban a fejlesztések során? Vagy ha leesnek, de az életből felmentett marketinges, vagy akárki, aki autót sosem vezetett, az hogy tudja átvinni az egyértelműen hülye elképzelést?
    Ahhoz nem kell mérnöknek lenni, sem túlzottan okosnak, hogy világos legyen az, hogyha egy gyakran használt funkciót a harmadik almenübe teszünk egy gomb helyett, akkor az közlekedés biztonság szempontjából nem túl jó.

    De ugyanez a kötelező tábla felismerő rendszerrel. Mikor az EU vezetőség első felindulásból úgy akarta ezt kötelezővé tenni, hogy ne is tudd felülbírálni a gázpedállal a felismert táblán lévő sebességet, hiába nyomnád neki. És úgy kellett nekik elmagyarázni, hogy Béláim oké, hogy baleset megelőzést akartok, de ez így iszonyatosan balesetveszélyes lenne millió lehetséges szituációban.
    De eleve már az a vicc, hogy ezt magyarázni kellett nekik...

    8th: 1gen Leaf új korában sem volt combos. 2018-ban vett a cég 2 Leafet, 3 évig használtam őket. A minőségre meg a beltér egy évtizeddel korábbi kinézetére (főleg ami a középkonzolt illeti) ne is térjünk ki.
    A hatótáv jó időben kicsivel volt 100 km felett, szutykos hideg időben ilyen 70 km-ek voltak, ha nem óvatos vezetés volt. Mindig mondtam ilyenkor, hogy 100ra töltve sem szívesen indulnék meg mondjunk a 4. Kerületből a 18-ba és vissza egy jó mínusz fokos időben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák