- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Drágább lett a Pixel 8a
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
gp Borderlands, Bioshock, esetleg egy új Mafia játék? Alig várjuk hogy kiderítsük.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
őstag
"A 24 millió forintos alapár". Inkább a Polestar 2, illetve jóval olcsóbban a Model 3, az Ioniq 5 vagy 6, a KIA EV6 vagy akár az Év Autója Scenic. A Renault 5 pedig mindet veri. Remélem.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
NoZoli
tag
"A kipufogógáz 30féle módon meg van szűrve, gyakorlatilag télen a szmogos poros városi levegő ami bemegy a motorba, az tisztábban jön ki, mint volt."
Csak nyugtass meg mindenkit kérlek, hogy ezt te sem gondolod komolyan! Ez még a többi baromságtól is nagyobb, mint amiket leírtál. Az utolsó mondatod vége ér valamit, de a szén és fatüzelés előtt, a szeméttel való fűtést kéne valahogyan betiltani. Szmogtól függetlenül! -
petamas
csendes tag
Darabszám arányosan töredéke a villamos autók tüze, mint a hagyományos hajtással szerelt autóké. Sokszoros a különbség, de valóban, ha kigyulladnak, nehezen olthatók.
Az akkutechnikát nem a jelenlegi fejlettségi szintre kell kiveíteni ilyen időtávban, később jobb, környezetbarátabb tárolók lesznek. -
őstag
A sima dízel Passathoz képest 10 millióval drágább.
Ha ötvenezrért tankolok a dizelbe havonta, akkor 16 évig tankolhatom az árkülönbségből? Hmm...
Ja napelemmel. Annak mennyi volt a költsége?
Az tovább növeli az évek számát. -
DaVE-1
tag
Terjedjen el jobban a BYD féle akku ami sokkal olcsóbb mint az ezekbe lévő fos..
Bár ha nem itt fogják gyártani a kocsikat helyben nem sokra mennénk azzal se mert a BYD legolcsóbb járműve ami kint 3.5 millió ft-nak megfelelő összeg hazánkba érkezve 13 milla...szóval gáz nagyon...De bezzeg a vezér egész Magyarországon a létező legdrágább akku gyárakat huzatja fel... -
kcsa
veterán
Ide már nem is popcorn kell ahogy nézem, hanem vérnyomáscsökkentő
-
Plug Life
senior tag
Az Arteon tényleg jól néz ki. Ez nem.
-
jbcs
tag
Ismerős, egy alapmotoros Octaviát 2008-ban, 4.5-ért hozott el. Nem tudom te mi rakattál bele annyiért?
Én 2019-ben még 3.3-ért hoztam ki egy új Balenot, azóta egy pöttyet meg nöttek az árak... Vicc ezek a mai új autó árak, kb. csak az tud venni, aki örököl egy nagyobb összeget.[ Szerkesztve ]
-
bteebi
veterán
"A hajózás kontra autózás szennyezése kapcsán pedig nézegessél grafikonokat, hátha sikerült új konklúziókra jutnod..."
Azért ehhez azt is tegyük hozzá, hogy valamivel kevesebb hajó (kereskedelmi kb. 58 ezer, minden mással együtt 103 ezer) van, mint autó (1,47 milliárd). A különbség alig másfélszer 4 nagyságrend, míg CO2-ben kb. 8-szoros az eltérés: 79% vs. 10%.
Oké, a 400 méter hosszú, 60 méter széles MSC Irina egy pöppet nagyobb és nehezebb, mint egy Mini Cooper.A hajók többek között SO2-ben "nagyon erősek". SECA (Sulphur Emission Control Area) területeken 2010. július 1-től 1,00%, 2015. január 1-től 0,10% a megengedett kéntartalom, a SECA-n kívüli területeken pedig 3,50% 2012. január 1-től, és 0,50% 2020. január 1-től). Emellett pedig NOx-ben és PM-ben is brutális értékeket produkáln(t)ak. Sajnos nem találtam a fentiekre adatokat (pedig tényleg próbáltam), de amennyire emlékszem, SO2-ben a hajózás simán legyűrte a szárazföldi közlekedést, és valószínűleg a másik 2 területen sincs akkora különbség, mint ami a CO2 emisszió alapján következne.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Squirrel
őstag
Árulja már el valaki, hogy jön ki a matek, ha 16kW-os fogyasztasra 90-es tempo mellett a saccolt megtehető távolságra odaírjátok, hogy megkarcolható a 600-as hatótáv?
-
Gynt
junior tag
A szokásos villanyautó vagy belsőégésű autó vita kapcsán azt kellene megérteni, hogy mindenkinek mások az igényei. És talán mindenki képes felismerni azt, hogy a saját igényeihez képest milyen meghajtású jármű az ideális.
A fenti kommentekből látszik, hogy valahogy mindenki magából indul ki.
Például a négyévszakos gumi jó lesz 500 ezerért... Hát neked lehet, mert ha esik a hó, csak a kapun belül mozogsz, de ott is hólapáttal, nem kocsival. Én mondjuk lehet éppen egy isten háta mögötti tiroli völgyben megyek felfelé, hogy sífussak vagy sítúrázzak. Téli gumival és hólánccal, mert anélkül esélyed sincs. Szóval nekem mondjuk kell a két külön szett gumi.
Vagy például a hányszor játszol apa taxit, és hányszor "nyaralsz"? Egyszer sem vagyok apa taxi, de senki mást sem viszek alapvetően sehová, kivéve, ha együtt utazom valakivel. Nem "nyaralni" szoktam, hanem utazni, vagyis egy évben kétszer-háromszor-négyszer megyek síelni, sífutni, sítúrázni; és az év majd minden hetében megyek valahová hegyet mászni, túrázni, tájfutni, terepfutni, terepkerékpározni, várost nézni, koncertre vagy egy jónak ígérkező étterembe. Ha beindítom a kocsit, akkor általában több száz kilométert teszek meg, tipikusan olyan falvakban parkolok országhatáron belül és kívül, ahol elektromos autótöltési hely egyáltalán nincs (vélhetően nem is lesz).
A kedvencem a "tankolni is megállsz 20 percre". Nos nem, mert ha egy benzinkútnál azt látom, hogy nincs szabad kútoszlop, már meg sem állok, a következőnél majd lesz szabad hely. A tankolás, fizetés és a mosdó nagyjából 5-8 percig tart. (Nem dohányzom, nem kávézom, és a helyben sütött, nagyi receptje alapján készült kézműves hotdog sem kell akciósan.)
Vagy a másik kedvenc, a "30 perc töltés belefér". Hát nem, mert ha mondjuk bivakolás után hajnali négykor ébredsz, megmászol egy csúcsot, majd leereszkedsz a völgybe, utána jobb esetben busszal, stoppal, rosszabb esetben gyalog visszajutsz a kocsidhoz egy négynapos magashegységi túra után (mindezt mondjuk fagypont körüli vagy alatti hőmérsékleten), nem az lesz az első gondolatod, hogy 30 perc alatt töltök még a villanyautóba. Hanem szeretnél hazajutni, minél hamarabb, és még vár rád akár 400-500 km vezetés.
Városon belül eszembe nem jutna kocsiba ülni, mert lehet gyalogolni, kerékpározni, motorozni, van bubi és BKV is.
Én azonban tisztában vagyok azzal, hogy az autóval kapcsolatos saját elvárásaim nem egyeznek a többség igényeivel. Mert a többség max. 10-15 percet megy a kocsival, azt is a városban vagy a két falu között. Na erre tökéletesen alkalmas a villanyautó. Ha közben egyszer egy évben lemegy vele az Adriára, arra is jó lesz, mert amúgy is nyafog a gyerek hátul, szóval biztos meg kell állni vagy ötször.
Nyilván sokszor lehetne kerékpározni is, de azt ugye nehéz hajtani, és egyébként is van egy kis emelkedő, amikor fel kellene menni vele a gátra.Hogy a villanyautózás árát ki tudja vagy ki akarja megfizetni, az már más kérdés. De ezt megint mindenki döntse el maga.
Egyébként ez az egész vita kicsit hasonlít arra, amikor 20 évvel ezelőtt azon vitatkoztak az emberek, hogy melyik jobb, mint a benzines autó vagy a dízel? Hát kinek mi. De úgy látszik, valamin mindig vitatkozni kell.
Jó közlekedést mindenkinek, akár villanyautóval teszi, akár mással!
-
Kinek van autóra ennyi pénze? Mekkora havi fizetés kéne ehhez... Még nettó 1M fizetés is kevés hozzá.
Ennyiből 4db fullos Dustert vagy Sanderót is lehet venni, utóbbit 5 literes fogyasztással akár lpg-vel.
Nem én vagyok a célcsoport ez tény, számomra értelmezhetetlen az ára. Ha lenne ennyi pénzem, vennék még egy házat[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Kinder
senior tag
16-os fogyasztással számolva az valóban max 500km , de nekem kisebb akkuval ( 75-ös ) is ment nagyobb táv. ( 523 km egy Tesla M3P2020-al tavaly tavasszal az olasz áradások előtt 1 héttel, az olasz kis faluk között úgy közlekedve, mint az olaszok, azaz 80-90 kmh, de kb mindenhol, a falukban is. Ideális 20-25 fok, zéró nagy gyorsítás, viszont természetesen a légkondi ment, 4 személy ( családi előnyaralás, Ferrari/Lambo múzeum, stb ) 93% --> 7%-ra merítve, kb 12,5 kW/100km fogyasztással.
Nem lehetetlen dolgok ezek, de nyilván kellenek a nagyon jó körülmények.
Nem jó körülmények között ennek akár a fele is lehet ugyanitt a hatótáv. ( -10 fok, eső, hólé stb )
Szerintem az ID7 le tud menni 14-es fogyasztásra is ( asszony ID4-ese is tud pl 13-at ), az enyém pedig képes 11-es fogyasztásra is, persze nem 1 km-en, hanem akár 100 km-en is, de akkor meg minek vettem 3 másodperces gyorsulású autót... nekem a nagy átlagom a 4 év alatt amúgy 19,8kW/100 km, amit új korától, nulla km óta mér. ( csak én vezetem ).
300 km-eket szoktam menni vele, 90% -> 15-20% használattal.[ Szerkesztve ]
-
gyuszos
tag
Tökre ugyan az, mint FB csoportokban....
Mindig van néhány okos megmondóember, aki nulla tapasztalattal, összeolvasott baromságok alapján szeretné meggyőzni a több tízezer km-t vezetett villanyautó tulajt, hogy mekkora barom volt, amiért elemes autót vett. Mer' az bizony szar......
Lemerül, nincs fűtés, kigyullad, eszi a gumit, megkellállnitölteni.....
Ennek sosem lesz vége.....amíg olyan is kommentelhet aki még csak képen látott jó villanyautót....
Persze szólásszabadság van, szóval nyomjátok bátran.....
Értelme semmi, de hajrá, mindent bele -
senior tag
a litium vas foszfat (LFP) akkuk is joval kevesbe, a natriumos akkuk pedig mar egyaltalan nem gyulladnak fel.Multkori BME-s eloadason a teszten atszurtak, tultoltottek, osszenyomtak es egyaltalan nem gyulladt fel.
Es mar kaphatoak.
Persze elmarad az NMC (li-ion) akkuk energiasurusegetol, de igen jol fejlodik, CATL, Samsung stb is tervbe vette a gyartast, a jelenlegi infrastrukturaval gyarthato joreszt.Felesleges magad riogatni es mindenki mast is.
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
senior tag
A te példád szintén biztosan nem igaz.
Kevés a jó ICE motor, vagy okádja a károsanyagot.
Tök jó egy 1.9pdtdi, csak épp euro3-as.
Elég csak mögötte közlekedni, garantált a fejfájás.Legalább a PSA HDi motorjai és cr-TDi-k jól össze lettek rakva.
Aztán ott a kipufogórendszer…
Plusz nem csak a motorblokkból áll egy ice hajtáslánc.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
kyle23
tag
válasz Mr.Csizmás #56 üzenetére
Kettős tömegűt szerinted mennyi idő alatt kell cserélni? Havonta? Évente?
Motorgenerál? Azigen. Irgalmatlan megterhelés otthon, kb 30 perc alatt kicserélni azt a hihetetlen mennyiségű 4-6 liter olajat leengedni majd fel tölteni. :D 3 diploma kell hozzá amúgy, azért van annyi analfabéta aki képtelen ezt megcsinálni s80 d5 volvómba 50k volt minden szűrő+olaj. Ez lófasz, Csere időkre lebontva.Villanynál gyönyörű lesz majd, mikor beszarik bármi a felfüggesztésnél, mivel a súly miatt minden erősített vagy erősebb mint a hagyományos kocsiknál. ( nézegessen tesla árakat :D) A tabletta hegyekről, meg a mérföldekkel több elektronikáról már ne is beszéljünk
-
kyle23
tag
válasz LurkerSheik #71 üzenetére
Akkor gyorsan írj pl az audinak, hogy azonnal javítsák mert ott euro4 besorolású.
-
kyle23
tag
-
CriticalHit
őstag
Sajnos igaz és engem is meglepett, hogy " az elektromos autókkal közel negyven százalékkal több probléma van, mint a benzinesekkel" amit bizonyít hogy az elektromos flotta kocsikat sorra adják vissza elsősorban az akkucsomag hűtő-és fűtőrendszer meghibásodás miatt. A 7-8 éves akku garanciával viszont magánszemély számára ez nem probléma. A Tesla pedig szó nélkül garanciával javítja a jellemzően felmerülő típus hibákat. A több mint 10 000 részből álló belső égésű motorral szemben egy álló és egy forgó részből álló villanymotor meghibásodási száma elenyésző. Az akku csomagok/típusok és a hűtő fűtő rendszer folyamatos fejlődésével az elektromos meghibásodási számok is csökkeni fognak és valóban megszűnik a szervízbe járás az ellenőrzéseken kívül.
Az olaj szűrő vagy a gázolajszűrő csere pedig cél szerszám nélkül, illetve közel lehetetlen hozzáférés miatt nem minden típusnál egyszerű mutatvány, akárcsak a vezérlés csere.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
nagyúr
Ott egy kicsit én is ledobtam az ékszíjat amikor a dobféket olvastam. Ekkora autóban hátul ennyi pénzért az már a spúrság netovábbja.
A 865 kilós Suzukimban bő 3 milláért hátul még elment, na de ebbena 2,2 tonnás dögben?
Maga az elektromos motor ekkorát tud lassítani hogy nincs szükség erősebb fékre?Més que un club!
-
nagyúr
Nem is igazán indexelnek...
De ez általános érvényű, nem e-specifikus.
Legyen az Suzuki... xyz... BMW... A fej meghatározza... pontosabban ami benne mozog, vagy épp áll.#68gyuszos
villanyautó tulajt, hogy mekkora barom volt, amiért elemes autót vett.
Ezt mondjuk még nem olvastam itt.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bteebi
veterán
válasz Napfénysüti #77 üzenetére
"Maga az elektromos motor ekkorát tud lassítani hogy nincs szükség erősebb fékre?"
Elvileg igen, de ez így akkor is annyira gáz, hogy én nem mertem volna ezt meglépni a VW helyében. A 24 milliós árba belefért volna, hogy anyagköltségen mondjuk 50 ezerrel drágább legyen a fék, de legalább ne hasson gagyinak.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Meridian
senior tag
"Csak nyugtass meg mindenkit kérlek, hogy ezt te sem gondolod komolyan! Ez még a többi baromságtól is nagyobb, mint amiket leírtál"
Várom az indokodat miért is. Gondolom ismered az EURO5, 6, 6A, 6B és leendő még nem bevezetett 7-es szabványokat, ugye? Igaz, ezekre is van egy konteó: a szűrés során sokkalkisebb részecskékjutnak ki csak a levegőbe, amelyek már nem ülepednekle, sőt, belélegezve nem akadnak fenn a nyálkahártya szűrőmechanizmusán sem, lemege y atüdődbe és rákos megbetegedéseket, és asztmát okoznak.
Ebben is van valami. EURO2-től több nem kellene. Azon felül már boynolítja a otort, és drágítja is, továbbá növeli a meghibásodások lehetőségét is. -
kcsa
veterán
a fékBETÉT nem kizárólagosan, illetve nem feltétlenül vasból/acélból készül (vasúton a féktuskók igen, de az itt irreleváns), a tárcsa persze igen.
-
kcsa
veterán
-
kyle23
tag
válasz CriticalHit #76 üzenetére
Persze. Magánszemélynek ma már az összes új autó vásárlásnál nyugodt lehet, mert már nagyon sok gyártó adja az 5 v 5+ év garanciákat a fő alkatrészekre. Adhatják is, ha már ennyibe kerülnek az új autók mind1, hogy az benzines vagy elektromos vagy ezek kombinációja. Itt a költséges rész ezeken kívül kell keresni. Pl felfüggesztés részei.
Azért az újabb motoroknál nem igazán számít már, hány db-ból áll, mert elég magas szinten tökéletesre vannak fejlesztve. (Kivéve az új uniós barmok által kikövetelt kis köbcentis 5turbós, 40 szelepes, adnyomorús-blús buziságok, amiket szarrá kell pörgetned, hogy csináljon is vmit, ezáltal hamarabb meg is döglenek.)ezelőtti motorok ha még kapják a törődést a világból kimennek.Olajszűrőhöz bizonyos kocsiknál valóban kell célszerszám, de pár 1000 forintos t~tél és csak 1x kell megvenned, aztán kész vagy vele amíg vezetés. Ha még nem anyázódunk szereléskor nem is vagyunk vérbeli autósok..
Vezérlés cserét valóban érdemes szakemberrel csináltatni, mert egy új motor drága mulatság.
-
kcsa
veterán
"De ez általános érvényű, nem e-specifikus.
Legyen az Suzuki... xyz... BMW... A fej meghatározza... pontosabban ami benne mozog, vagy épp áll."Hasonló témában kedvelem még a béjemfé típusú gépjárművek tulajdonosait, akik az irányjelzés hiányát ha szóvá teszed azzal rendezik le a témát hogy "irigy vagy". Aztán meg lehet nézni, hogy usákoknál is mémesedett már a bmw-s indexelős archetípus, nyilván tökéletesen véletlen hogy ott is pont ez a márka
[ Szerkesztve ]
-
kyle23
tag
Igaz. De ezzel érvelni ellenük sem szerencsés., meg már a piac is beárazta ezeket a motorokat, meg ha segítséget kérsz, azonnal mondják, milyen motorral ne vegyél autót.
Uez megvan az elektromos vonalom is. Nem egy elektromos autókat bemutató emberek cummantották be akár élő videóban is, hogy fogta a kocsi és megállt az út szélén. Asszem pont Volvó volt az egyik ilyen, karotta bemutatóján. -
senior tag
-
senior tag
Es persze ezert lobbiznak az autogyartok nagy erokkel, mert az eur7 tervezetben 200k km-ig kellett volna garantalni a karosanyag kibocsatas maximumat.
Ezt egyik se tudja vallalni.Mi a francrol beszelsz, ha 100k km utan minden szurot kiutnek belole vagy szimplan leszarjak?
Kozlekedj neha a valosagban es latod - amennyiben ertesz legalabb a kocsikhoz - mennyi eredetileg dpf-es jarmu okadja a fustot. Plusz ott az adblue topic az is meger egy miset.Amit ma eladnak feher selyem kesztyuben mert olyan tiszta a kipifugogaz az par ev mulva pofog az orrod ala, dizel vagy benzin mindegy.
Betiltani kesobb meg egyik balkani orszag politikusai sem fogjak. Ezekbol a szerencsetlen retegekbol elnek.
Magyarorszagon meg a politikai tobbseg is meg lenne hozza.VW dizelbotrany az allatorvosi lova ennek, de a tobbi is ugyanaz.
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Qtya123
őstag
Na igen. Vicces is ez a sok vérre menő vita egy 24 milliós EV cikk alatt egy olyan országban, ahol az autók átlagéletkora 16 év és folyamatosan növekszik.
Vagy ahol sorok állnak a részecskeszűrőt kiütő szaki előtt.
(Amúgy lehet számolgatni azt, hogy ez a 24 milla mikor térül meg, de azért őszintén, aki ma MO-n ennyi pénzért ev-t vesz, az nagy eséllyel pár év után úgyis eladja, veszi az újabbat. Kevés olyan van szerintem aki ezt megveszi és már most abból indul ki, hogy na ezt most 15 évig használom, mikorra járok jobban egy új, de 14 milliós bezinessel szemben.)Olvasva a hozzászólásokat, csak a szokásos szélsőségek mennek egy két kivételtől eltekintve.
Szemellenzős benzin+dízeles, aki szerint az EV felgyullad, azonnal lemerül, a szomszéd utcába sem jó.
VS.
Szemellenzős EV-s, aki szerint zéró kompromisszum van az EV-ben, mindenki aki mást állít az egy ősember, különben is, minden robbanómotor atomjaira hullik 10 éves korában és a gatyádat költöd rá.[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Pont update volt, úgyhogy szerk már nem ment. A fapad trendline golfunk (amiben a klíma, vonóhorog, 1.6-os motoron kívül semmi extra nem volt, tehát tekerős ablakok, teljesen mechanikusan anyósülésbe (aminek a magassága sem állítható) átülve állítható tükrök, nem távirányítós központi zár meg hasonlók, az volt 5m 2000ben. Jópár évig nekem olcsóbbnak tűntek sokkal az autók mint a 2000-es évek elején voltak, most van olyan érzésem sajnos ismét
Ebbe az ID.7-be szívesen átülnék, nekem ez a minden kijelző design nagyon bejön ami az utóbbi években terjed, persze hanggal irányítva az igazi. A hátsó ablakok előválasztója az viszont gáz, de az egy ideje ilyen, úgy tűnik "bejött". A skoda után a hatótáv sem gáz, városban azzal nem megyek el 400kmt
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Vesa
veterán
válasz forumpista #32 üzenetére
ID7-en az általam írt méret van gyárilag! Persze, lehet rá kérni 20-ast is, de még akkor is messze vagyunk az 1 millió/gumiszett ártól, még úgy is, hogy prémium gumival számolunk. Középkategóriás gumival jóval olcsóbbra jön ki.
Vannak drága mulatságok egy EV-n, de nem a futómű, hanem pl. az inverter, a hajtómű, vagy maga az akkupakk. Utóbbira viszont szinte minden gyártó 8év garit ad és többségében utána is felújíthatók, vagy csere esetén a régi eladható, így soha nem a teljes árral kell számolni egy új akkupakk esetén. Viszont ha megnézed egy -hasonló kategóriás- ICE motorgenerál árát, nem sokkal lesz kevesebb, ahogy a kettőstömegű, a részecskeszűrő, a turbó és a többi szokásos javítás sem. Az autó egész életére vetítve pedig, bizonyosan nem jössz ki jobban az ICE-vel. Az én EV-mben már 100k km van, de még az eredeti féktárcsa/fékbetét van az autón. Most volt kötelező szervizen, és még mindegyik fényévekre van a cserétől, a betétnek a fele sincs lekopva. ICE-n ilyenkor már minimum egyszer tárcsa csere, és legalább kétszer betét csere volt.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
MIndig el van mondva, hogy az EV nem mindenkinek élhető megoldás! Ahogy írod, egyéni igényektől függ.
Illetve megjegyezném még, hogy léteznek alternatívák, pl. a PHEV. Bár 3 éve EV-zek, én is arra jutottam, hogy a hosszú utaknál még nem szeretnék ennyi időt veszteni. Ezért esett a választásom egy olyan PHEV-re, ami képes megtenni tisztán elektromos hajtással 100-110km-t, vagyis hétköznapokon gyakorlatilag EV-ként tudom használni, a füstös beindítása nélkül. Azonban, ha messzire kell menni, akkor ott a benzinmotor és lehet tolni korlátok nélkül a távokat. Nekem ideális, de másnak lehet, hogy ez sem felelne meg a saját igényeihez.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kupon kunyeráló
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- HP OMEN 15 GAMING laptop (i7-8750H, 32GB DDR4, GTX 1060)
- Vadi új HP VICTUS 16 i5-12500H // 16 GB DDR5 RAM // RTX 3050TI // 1TB m2 SSD // GARANCIA
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független gyönyörű állapot új akku!!
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen