- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MG5 menetpróba
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
őstag
"A 24 millió forintos alapár". Inkább a Polestar 2, illetve jóval olcsóbban a Model 3, az Ioniq 5 vagy 6, a KIA EV6 vagy akár az Év Autója Scenic. A Renault 5 pedig mindet veri. Remélem.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Sajnos igaz és engem is meglepett, hogy " az elektromos autókkal közel negyven százalékkal több probléma van, mint a benzinesekkel" amit bizonyít hogy az elektromos flotta kocsikat sorra adják vissza elsősorban az akkucsomag hűtő-és fűtőrendszer meghibásodás miatt. A 7-8 éves akku garanciával viszont magánszemély számára ez nem probléma. A Tesla pedig szó nélkül garanciával javítja a jellemzően felmerülő típus hibákat. A több mint 10 000 részből álló belső égésű motorral szemben egy álló és egy forgó részből álló villanymotor meghibásodási száma elenyésző. Az akku csomagok/típusok és a hűtő fűtő rendszer folyamatos fejlődésével az elektromos meghibásodási számok is csökkeni fognak és valóban megszűnik a szervízbe járás az ellenőrzéseken kívül.
Az olaj szűrő vagy a gázolajszűrő csere pedig cél szerszám nélkül, illetve közel lehetetlen hozzáférés miatt nem minden típusnál egyszerű mutatvány, akárcsak a vezérlés csere.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz Csigavair #117 üzenetére
50% -os állami támogatású otthoni napelemes töltéssel és 3-4 milliós állami támogatással, már józanabb áron is lehet találni MG4, BYD, Renault, KIA, Hyundai típust de akár egy készleten levő Tesla M3 is vihető 18 mínusz 4 millióért. Amikor egy belsőégésű Dácia 7 millió, egy Fábia 10 millió vagy egy Corsa 12 millió.
A VW pedig messze túllőtte az árazásait. Bukta is az ID3-t és az ID4-t -is.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Ez mit jelent? "De -4 csak akkor, ha Kozsó vagy."
A készleten lévő, már konfiguráltak közül is lehet józanabb áron választani.
Számomra elég lenne a 18M-os Model 3, semmi sem kellene az általad választottak közül, viszont továbbra sincs HUD és még mindig mindenért tapikálni kell, ezért nem választanám jelenleg.
Ha a pénz nem számítana, akkor pedig inkább a Polestar 2 vagy a BMW I4.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
A 2024-es pályázati feltételek:
"A személyautóknál a 40 kWh alatti bruttó kapacitású akkumulátorú elektromos autókra 2,8 millió, a 41 és 59 kWh közöttiekre 3,6 millió, a 60 kWh-nál nagyobbakra a maximális 4 millió forint támogatás kapható. A 40 kWh alatti bruttó tárolóképességű akkumulátorú autók ára nem haladhatja meg a nettó 11,5 millió forintot, a 41 és 59 kWh közöttieké a 14 millió, a 60 kWh-s és annál nagyobbaké a 20 millió forintot. Mivel személyautóknál a legtöbb helyen a bruttó árat tüntetik fel, az árplafonok bruttója körülbelül 14,6, 17,8 és 25,4 millió forint. Azért csak körülbelül, mert az autókat terhelő egyéb közterhek ezt kismértékben eltéríthetik. Pályázni 2024. február 5-én 10 órától 2025. március 31-én 10 óráig lehet, és a teljes lebonyolítást legkésőbb 2026. április 30-ig le kell zárni. Ez azt jelenti, hogy eddig az időpontig a pályázat keretében beszerzett tisztán elektromos új gépjármű forgalmi engedélyének a végső kedvezményezett nevére, illetve tulajdonába kell kerülnie."
[link]Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
Valóban igaz, hogy így " semmi se változott érdemben". Pedig az állami támogatás már magánszemély számára is elérhetővé tehetné a Renault 5, az Alfa Milano/Junior vagy az MG4-el az elektromos autózást. Rosszul emlékszem, hogy volt magánszemélyek részére is állami támogatás?
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs