- Netfone
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
kyle23
tag
válasz CriticalHit #76 üzenetére
Persze. Magánszemélynek ma már az összes új autó vásárlásnál nyugodt lehet, mert már nagyon sok gyártó adja az 5 v 5+ év garanciákat a fő alkatrészekre. Adhatják is, ha már ennyibe kerülnek az új autók mind1, hogy az benzines vagy elektromos vagy ezek kombinációja. Itt a költséges rész ezeken kívül kell keresni. Pl felfüggesztés részei.
Azért az újabb motoroknál nem igazán számít már, hány db-ból áll, mert elég magas szinten tökéletesre vannak fejlesztve. (Kivéve az új uniós barmok által kikövetelt kis köbcentis 5turbós, 40 szelepes, adnyomorús-blús buziságok, amiket szarrá kell pörgetned, hogy csináljon is vmit, ezáltal hamarabb meg is döglenek.)ezelőtti motorok ha még kapják a törődést a világból kimennek.Olajszűrőhöz bizonyos kocsiknál valóban kell célszerszám, de pár 1000 forintos t~tél és csak 1x kell megvenned, aztán kész vagy vele amíg vezetés. Ha még nem anyázódunk szereléskor nem is vagyunk vérbeli autósok..
Vezérlés cserét valóban érdemes szakemberrel csináltatni, mert egy új motor drága mulatság.
-
Csigavair
tag
válasz CriticalHit #119 üzenetére
Renault scenic (ez még árban sem lenne rossz), ioniq 5 (22 millió) még tetszene is. A teslákat hagyjuk. Egy golf 6 beltere minőségibb... Kia ev-k szerintem olyan rondák, hogy vallatni lehetne velük, de ugye ez szubjektív... A facelift-elt id3 pro s már egész jó, bár azt is kokain árban mérik a méreteihez képest.
Nekem a töltés mizéria és az nevetséges autópályás hatótáv a legnagyobb visszatartó erő. Vidéken élek, itt a töltőhálózat mind számban, mind teljesítményben harmatos lepkefing.
[ Szerkesztve ]
-
bteebi
veterán
válasz CriticalHit #122 üzenetére
De -4 csak akkor, ha Kozsó vagy. A legtöbb ember viszont nem az. És nem tudom, hogy felextrázva (baromi long range, több motor, klíma használatának engedélyezése, robotpilóta, automata kávéfőző) nem lehet-e 22 az Ioniq, urambocsá' még több.
Az alapból 17,8 milliós Model 3-at "sikerült" 26,6 millióssá (+49% ár! ) konfigurálnom: long range (3,5 millió), normális (piros) szín (780k ), nagyobb felni (650k ), vonóhorog (515k ), fehér belső tér (458k), plusz a nem működő FSD (2,86 millió). Szarjon sünt a Tesla is a felárai miatt. A félmilliós vonóhorog meg a felni árkülönbség azért odavág. De a plusz egy elektromotor meg +17,5 kWh akku 3,5 milliós felára se gyenge. Az FSD-ről meg már ne is beszéljünk.Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
bteebi
veterán
válasz CriticalHit #130 üzenetére
A 4 milliós kedvezmény tudtommal csak vállalkoz(s)óknak, vállalkozásoknak van, magánszemélyeknek nem. (Persze nem bánnám, ha rosszul tudnám. )
A "tuningolt" Model 3-at meg csak azért írtam, mert nem csak az alapár létezik egy autónál. Hiába elérhető már potom 18 milláért, ha neked egy 22, vagy épp 26 milliós felszereltségű kell. Szóval ha valaki azt írja, hogy nála/neki 24 millió a Model 3, akkor nem feltétlenül mond hülyeséget.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
consono
nagyúr
válasz CriticalHit #161 üzenetére
"magánszemélyek NEM, kizárólag vállalkozások indulhatnak rajta"
"In God we trust. All others must bring data"
-
cucka
addikt
válasz CriticalHit #178 üzenetére
1. Pörgetni az elektromos autó piacot. A kereslet meredeken zuhan, nem tudják eladni az autókat a kereskedők.
2. Környezetvédelmi látszatintézkedés.
3. A céges autók sokat futnak, nagyobb az impaktja a támogatásnak.
4. Az új autó értékesítések jelentős része amúgy is céges, főleg ilyen értékű autóknál. Szóval így elkerülik a bélyeget, hogy a gazdagokat támogatják abban, hogy 25 milliós autót vegyenek, miközben aki eddig 25 millióért vett autót, az többnyire amúgy is cégre vette, szóval semmi se változott érdemben. -
Csigavair
tag
válasz CriticalHit #178 üzenetére
Teljesen mindegy, szerintem a magánszemélyek bő 80 százaléka még a 4 milliós támogatással sem engedhetné meg magának az használható EV-ket. Ilyen leafeket meg springeket hagyjuk...
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs