- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
őstag
Sajnos igaz és engem is meglepett, hogy " az elektromos autókkal közel negyven százalékkal több probléma van, mint a benzinesekkel" amit bizonyít hogy az elektromos flotta kocsikat sorra adják vissza elsősorban az akkucsomag hűtő-és fűtőrendszer meghibásodás miatt. A 7-8 éves akku garanciával viszont magánszemély számára ez nem probléma. A Tesla pedig szó nélkül garanciával javítja a jellemzően felmerülő típus hibákat. A több mint 10 000 részből álló belső égésű motorral szemben egy álló és egy forgó részből álló villanymotor meghibásodási száma elenyésző. Az akku csomagok/típusok és a hűtő fűtő rendszer folyamatos fejlődésével az elektromos meghibásodási számok is csökkeni fognak és valóban megszűnik a szervízbe járás az ellenőrzéseken kívül.
Az olaj szűrő vagy a gázolajszűrő csere pedig cél szerszám nélkül, illetve közel lehetetlen hozzáférés miatt nem minden típusnál egyszerű mutatvány, akárcsak a vezérlés csere.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
kcsa
veterán
-
senior tag
-
Elf
aktív tag
"Az, hogy hosszú távon mivel jössz ki jobban, azt még maga a jó isten sem tudja... "
Igazad van.
De engem az érdekelne hogy a 2006-os 3 évesen vett Superb mikor hozza vissza az árát a 2003-as 6 évesen vett Octavia-hoz képest?Mikor "hozza vissza az árát"?
Mi volt a terv a vásárláskor?
2év? 6év? 15év? -
Vesa
veterán
Az ICE-k is tömve vannak már elektronikával, itt csak a hajtáslánccal érdemes számolni egy összehasonlításnál. Tehát eleve nem jól számolsz. 10-12 éves EV-kből egyre több van, többségében élnek és virulnak. Pont ugyanúgy számít itt is a tulajdonos(ok) használati módja és karbantartási hajlandósága, mint az ICE-k esetében, annyi eltéréssel, hogy az akku élettartamára nem elsősorban a futott km van hatással, hanem a töltési ciklusok száma. Egyelőre nem látni, hogy a 10éves EV-k tömegesen mennének bontóba, sőt!. Még az 1-es Leaf-ek is közlekednek vígan, pedig azok akkuja a temperálás hiánya miatt ismert módon jobban degradálódik, mint a többi típusnál.
A fejlett világban többségében nem 20 éves autókkal járnak, ne a magyar rögvalóságból indulj ki, mert a gyártók sem erre alapoznak, nem ezzel terveznek. Hanem azokra a piacokra ahol az új autó eladásaik pörögnek. Ettől függetlenül sem látom, miért ne mehetnének az EV-k is 20évet? Gyakorlatilag az akku az egyetlen, ami GTK-ra tud tenni egy ilyen autót -az sem feltétlenül-, de mint látjuk, a kezdeti tech is simán visz 12 évet, és jönnek az új akkuk, tartósabb életciklussal.
EQS kapcsán pedig sajnos a modern autó hater vályi istván hatását látom rajtad, különben nem mondtál volna ekkora butaságot. Ha valós képet szeretnél kapni, javaslom, menj el és próbáld ki, vagy minimum nézz meg olyan külföldi videókat, ahol hozzáértők tesztelik az autókat, mert vályi nem az. Vályi nem érti a modern autókat, nem véletlenül nem beszél soha semmit a beépített rendszerekről, mert nem tudja használni, sokszor a létezésükről sem tud. Leragadt az autók hangjánál, a V8-nál, meg a benzinszagnál. Persze mindenki úgy hagyja magát félrevezetni ahogy akarja.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
cucka
addikt
Nem a szent grál az elektromos autó, viszont jobb töltőhálózattal az emberek többségének valódi alternatíva.
Az újabb dízelmotorok nyilván tisztábbak, a régebbieknél ugye a dízelbotrány során bizonyosodott be az, amit mindenki sejtett - hogy valós, életszerű felhasználás közben meg sem tudják közelíteni azokat az emissziós normákat, amire specifikálva vannak. És ezek a karbantartott motorok, nem amiből kiokoskodták a környezetvédelmi berendezéseket. Meg azok amik fekete füsttel terítenek be mindent, ha mondjuk budán meg kell mászni egy emelkedőt.
Ha eltöltesz egy kis időt bármelyik amerikai nagyvárosban, akkor hazatérésnél az első élmény, hogy csípi a torkodat a dízelfüst.
Az, hogy az európai szabályozási környezet arra ösztönzött mindenkit 20 évig, hogy dízelautót vegyen, ha kell neki ha nem, az egy kapitális baklövés volt.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
szaladgálni vagy kismotoros benzinesek a városba lett volna a megoldás, csak ugye vki megborította az egészet.
A szabályozói környezet borította meg.
Egyrészt a mesterségesen magasan tartott üzemanyagárak.
A szándék, hogy a dízel ára ne szálljon el.
A szándék, hogy támogassák a dízel technológiában élen járó európai gyártókat.
A mérési módszerek, amikről mindenki tudta, hogy életszerűtlenek.
A kibocsátási normák, amelyek eltérőek a dízelmotoros autókra.A cél az lett volna, hogy a kontinens üzemanyagfogyasztásának mérséklése lett volna. Ez látványos kudarc. Úgyhogy jó európai döntéshozókhoz híven azt a tanulságot vonták le, hogy ami eddig nem működött, azt még jobban, még erőteljesebben kell csinálni.
(Ne feledd, a jelenleg agyonszabályozott co2 kibocsátás az lényegében ugyanazt jelenti, mint a fogyasztás.)
[ Szerkesztve ]
-
Ha már a napelemes - kertesházas tábor nagy része átállna, akkor sokat javulhatna a városok levegője. Akinek meg szükséges a belsőégésű, az maradhatna annál; ha kevesebb van, kevésbé zavaróak. Csak ehhez további EV árcsökkenés kéne. Akinek most 10-15 éves autó áll a ház előtt, nem reális egy 24 milliós EV.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Suzuki topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs