Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bdanyy

    addikt

    válasz Meridian #9 üzenetére

    A 2000-es akkori szinten jól felszerelt octaviam (ami ugye ennél egy kategóriával lentebb van) nem fért bele hatba 24 éve :) kicsit irreális elvárás jelenleg ennyiért bármit újonnan elvárni.

    [ Szerkesztve ]

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

  • Bdanyy

    addikt

    válasz jbcs #60 üzenetére

    1.8T Laurin & Klement

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

  • Bdanyy

    addikt

    Pont update volt, úgyhogy szerk már nem ment. A fapad trendline golfunk (amiben a klíma, vonóhorog, 1.6-os motoron kívül semmi extra nem volt, tehát tekerős ablakok, teljesen mechanikusan anyósülésbe (aminek a magassága sem állítható) átülve állítható tükrök, nem távirányítós központi zár meg hasonlók, az volt 5m 2000ben. Jópár évig nekem olcsóbbnak tűntek sokkal az autók mint a 2000-es évek elején voltak, most van olyan érzésem sajnos ismét :)

    Ebbe az ID.7-be szívesen átülnék, nekem ez a minden kijelző design nagyon bejön ami az utóbbi években terjed, persze hanggal irányítva az igazi. A hátsó ablakok előválasztója az viszont gáz, de az egy ideje ilyen, úgy tűnik "bejött". A skoda után a hatótáv sem gáz, városban azzal nem megyek el 400kmt ;]

    [ Szerkesztve ]

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

  • Bdanyy

    addikt

    válasz Qtya123 #170 üzenetére

    Amikor felmerült, hogy a DPF-fel van gond a kocsin, első körben az érdeklődésnél az összes tisztítással, cserével foglalkozó hely azt mondta, szedjük ki, úgysem nézi senki... Illetve a szerelő is, hogy vagy a gyári új menjen bele (mindennel együtt 7 számjegy körül), vagy szerinte is inkább legyen kiütve. Aztán végül szerencsére nem azzal volt a gond, de ez kicsit időzített bomba a 12 éves kocsin az értékéhez képest (a nagynyomású és befecskendező csere is az volt, ha valaki azt gondolná még, hogy a tdi örök és csak az elektromos GTK ennyi idősen alacsony futás mellett :D )

    [ Szerkesztve ]

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

  • Bdanyy

    addikt

    válasz Qtya123 #179 üzenetére

    Igen, bár akkoriban azért félre lehetett menni a tájékozódás után is. Akkor volt az az időszak, hogy ne vegyél már pdtdit, a siemens pd elemek miatt, a cr már rendben lesz, hát nem jött össze. A benzineseket meg úgy ahogy van kerülje mindenki :) (mondjuk némelyik tsi-t meg is értem, hogy nem ajánlották)
    Az octavianál meg még 10+ éve is mindenki le akart beszélni róla, hogy szivómotoros autót szabad csak venni, mert a turbó, kettőstömegű miatt szívok majd. Egyelőre a komplett fék, futómű, rozsda meg egyéb kopók (kuplungot is annak veszem 10+ év alatt) sokkal többet vitt el, mintha a turbóval lett volna bármi.

    Nekem inkább az az ijesztő, hogy mennyire mereven betartják páran ezt a 6 havi bevételedből válassz autót. Egyrészt semennyire nincsen arra tekintettel, hogy a bevételed után mennyi szabadon elkölthető összeg marad, másrészt mivel jó eséllyel nem új autót fogsz venni, így nem csak fogyasztást kellene nézni. Tényleg a legtöbb ismerős akit nem érdekelnek az autók, csak az alacsony fogyasztást (meg kis köbcentit) keresi, meg hogy ne legyen 3f :D

    [ Szerkesztve ]

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

Új hozzászólás Aktív témák