Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meridian

    senior tag

    Az akksik elektromos tüzeit azt megoldják az újfajta akksik, amik rádaásul stabilabbak, és nagyobb az energiasűrűségük is. Ám, az hogy egy kommersz alap autó 16-18 millióba kerül, na azzal van a nagy baj. Személy szerint nem érdekelne az, hogy 350-400km-t tud egy feltöltésel, az meg végképp nem számít extrának nálam, hoyg 800LE-s (vagy 2000nm-es a forgatónyomatéka és 2 másodperc alatt van 100-on) a villanymotor, az sem zavar ha az "üzemanyag" a mostani drága áramárak miatt ugyanannyiba kerülne, mint a benzin, de az igenis zavar, hogy egy ilyen kategóriájú autó nem kapható 4-6millió közötti árazással! Újonann...

    Használtan ezeket meg ki fogja megvenni? Azért az akksik nem örökéltűek, és ha azt cserélni kell... hát basszus, az többe kerül mint a maradék értéken az egész autó! Jah és ha a villanymotornak valami baja esik.. nem sűrűn fordul elő ugyan, de ha mégis.. csak az egészet tudják cserélni, csilliárdos összegekért..!
    Továbbá a nagy nyomatékok miatt bazi nagy kerekeket tesznek rá jellemző módon 18-20", ráadásul a nagyobb öntömeg miatt még gyorsabban is kopnak, hát az is egy külön költségnövelő tényező.

    Ez így nem éri meg.

    Aztán ott vannak az állami dotálások. Én nem tudok ilyet veni, de odavágnak a pénzzel teli embreknek 4 milliót (németországban is így volt mindezidáig - tehát nem orbáni rendszer ez). Az én adómból! Nekem meg ha elmegyek orvoshoz jövő nyárra ígérnek pl egynapos sebészeti beavatkozásokat! Mert erre már nem fussa a költségvetésből.. de EV támogatásokra igen. Mert az aztán olyan fontos ugye? Az egész a szírszar CO2 mizzéria miatt.. ami egy orbitális nagy (egész pontosan: globális méretű) hazugság! Erre építik fel ezt az egész baromságot.

    Nem vagyok ellene a fejlődésnek, innovációnak. De ez így, ilyen áron nem az!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák