- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
Semmilyen cég semmilyen ilyen kategóriájú autója nem kapható 4-6 millárért.
Sőt, új autót sehol sem kapsz ennyiért, még Dacia fapadot sem.Akkut nem kell cserélni, ezt felejtsük már el.
Egyrészt 8 évig / 192000 km-ig garis, de van már 10 éves / 1 millió km garis is, de hidd el, sokkal sokkal kevesebb akkut kell majd cserélni, mint komplett dízel/benzin motort.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
"de az igenis zavar, hogy egy ilyen kategóriájú autó nem kapható 4-6millió közötti árazással! "
Jártál mostanában autószalonban? 4 millióért már régen nem kapsz semmit. Nemhogy EV-t, ICE-t sem. Létezik olcsó(bb) EV, de nyilván nem ebben a szegmensben, nem ilyen méretben, nem ekkora akkuval. Almát, almához kell hasonlítani.A tudomány a valóság költészete!
-
forumpista
aktív tag
Nem az akksival lesz itt a gond. Hanem ha tonkremegy a csodaledes lampa 1-2 millio lesz cserelni.
Felgumizni ujabb 1 millio (de ha kell teli, nyari szett akkor mindjart ketto).Es ezek meg csak nem is e-auto specifikus dolgok. Velemenyem szerint nagyon kozel allunk ahhoz hogy a ma uj autok egy jelentos resze gari ido lejarta utan mehetnek a bontoba mert mar egy “kiegett a fenyszoro izzo” jellegu hiba is gtk lesz.
-
Bdanyy
addikt
A 2000-es akkori szinten jól felszerelt octaviam (ami ugye ennél egy kategóriával lentebb van) nem fért bele hatba 24 éve kicsit irreális elvárás jelenleg ennyiért bármit újonnan elvárni.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Mr.Csizmás
félisten
ugyanerre az analógiára, P II 200MMX+ win98SE-n, office '97-el ugyanúgy tudsz szerkeszteni dokumentumokat, mint egy W10+O365, i7-12600-on.
de eautós hírekre csak a sok konteós szénhidrogénfüggő komment miatt kattintok valójában szórakozás céljából[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Bog
HÁZIGAZDA
Irtó kemény lehet konteókon élni.
Az EV gumikopás átlagosan 10-12%-kal erősebb. Nem kétszer. Forrás. A fékbetét kopásából származó port pedig elfelejtetted számolni. Mert viszont kábé nincs.
A hajózás kontra autózás szennyezése kapcsán pedig nézegessél grafikonokat, hátha sikerült új konklúziókra jutnod...
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
NoZoli
tag
"A kipufogógáz 30féle módon meg van szűrve, gyakorlatilag télen a szmogos poros városi levegő ami bemegy a motorba, az tisztábban jön ki, mint volt."
Csak nyugtass meg mindenkit kérlek, hogy ezt te sem gondolod komolyan! Ez még a többi baromságtól is nagyobb, mint amiket leírtál. Az utolsó mondatod vége ér valamit, de a szén és fatüzelés előtt, a szeméttel való fűtést kéne valahogyan betiltani. Szmogtól függetlenül! -
senior tag
A te példád szintén biztosan nem igaz.
Kevés a jó ICE motor, vagy okádja a károsanyagot.
Tök jó egy 1.9pdtdi, csak épp euro3-as.
Elég csak mögötte közlekedni, garantált a fejfájás.Legalább a PSA HDi motorjai és cr-TDi-k jól össze lettek rakva.
Aztán ott a kipufogórendszer…
Plusz nem csak a motorblokkból áll egy ice hajtáslánc.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
kcsa
veterán
a fékBETÉT nem kizárólagosan, illetve nem feltétlenül vasból/acélból készül (vasúton a féktuskók igen, de az itt irreleváns), a tárcsa persze igen.
-
senior tag
Es persze ezert lobbiznak az autogyartok nagy erokkel, mert az eur7 tervezetben 200k km-ig kellett volna garantalni a karosanyag kibocsatas maximumat.
Ezt egyik se tudja vallalni.Mi a francrol beszelsz, ha 100k km utan minden szurot kiutnek belole vagy szimplan leszarjak?
Kozlekedj neha a valosagban es latod - amennyiben ertesz legalabb a kocsikhoz - mennyi eredetileg dpf-es jarmu okadja a fustot. Plusz ott az adblue topic az is meger egy miset.Amit ma eladnak feher selyem kesztyuben mert olyan tiszta a kipifugogaz az par ev mulva pofog az orrod ala, dizel vagy benzin mindegy.
Betiltani kesobb meg egyik balkani orszag politikusai sem fogjak. Ezekbol a szerencsetlen retegekbol elnek.
Magyarorszagon meg a politikai tobbseg is meg lenne hozza.VW dizelbotrany az allatorvosi lova ennek, de a tobbi is ugyanaz.
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Meridian #101 üzenetére
tc a szakma bulvárja. napi 1 kötelező cikk hogy megint leégett/lefagyott/felrobbant egy ev, csak legyen a clickbait meg algoritmus-simogatás.
amúgy az innovációra: egy mai középkategóriás telefon annyiba kerül, mint pár éve egy flagship, és ahhoz képest is jobb a tudása.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
senior tag
válasz Meridian #101 üzenetére
Az ovodasok pedig altalanossagban 100x tobb kakaot isznak mint egy politikus aki kokozni jar brusszelbe!
Jo lenne ertelmezni is amit linkelsz.
De megvalaszolom helyetted: EV-k 20%-al tobb gumit elhasznalnak a tanulmany szerint mint az ICE.
Azt nem teszi hozza, mibol hasznal viszont joval kevesebbet vagy semmit, ami szinten karos ha belelegzed.
Ertjuk, elfogadjuk, ez ellen is tenni kell termeszetesen, hogy mindenben jobb legyen mint az ice.
Hanggenerator is mar megvan!Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
ledgeri
nagyúr
válasz Meridian #101 üzenetére
A fenéket az. A CO2 nem szennyezőanyag, a klíma változásáben nincs szerepe
Kérhetnék forrást, hogy mégis miért változik akkor az egész? Privátban bőven megteszi!// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Qtya123
őstag
válasz Meridian #101 üzenetére
Az innovációt más szempontból is lehet nézni. Manapság már rengeteg olyan dolog alapfelszereltség egy középkategóriás autóban akár (ICE, akár EV), ami még 15 éve a felső kategória extráiként szerepelt.
Persze ez árnövelő tényező is, de ha az adatokat nézzük, hogy mondjuk hány havi átlagkeresetbe került 2009-ben egy alap Octavia és most, akkor a következő jön ki:
2009: 1.4 TSI Octavia: 5.035.000 Ft, átlagkereset: nettó 122.153 Ft= 41,2 hónap
2024: 1.5 TSI Octavia: 9.500.000 Ft-tól, átlagkereset: nettó 402.392 Ft= 23,6 hónapSzóval a számok tükrében még feltétlen ez sem állja meg a helyét. Arányaiban ma nem feltétlen drágább egy új autó, mint 10-15 éve.
Az viszont tény, hogy a rengeteg plusz, ami már ezekben van, adaptív tempomat, esőszenzor, legújabban a kötelező táblafelismerő, ledes lámpák, érintőképernyők sokasága, már egy középkategóriás autót is eljuttat oda, hogy jobb, ha 15 éves korában is CASCO van rajta, mert iszonyat drága a csere (persze ha sok van belőle, akkor ilyen korra már akadnak bontott alkatrészek is). De az ilyenekkel nyilván nem foglalkoznak a gyártók, miért is tennék. Nem elsődleges célcsoportjuk Béla, aki 10-12 évesen megveszi az autót 2. 3. tulajként, hogy neki húde gazdaságos legyen, hanem a célcsoport azon országok lakói, ahol nagy tömegben megtehetik azt, hogy 5-10 éves kora között lecserélik az autót. Ott még nem fingik ki a LED, az érintőképernyő, stb... A 15 éves kor körüli üzemeltetés lesz problémás szerintem a mostani autóknál, függetlenül, hogy villany, vagy szénhidrogén hajtja.
A magyar amúgy is árérzékeny a fenntartásra. Nem véletlen nemzeti sport a részecskeszűrő kiiktatás a 10+ éves autók sokaságában. 300.000 Ft egy új? Na neeee. Sokan nem akarják, még többen ki sem tudják fizetni. Mikor a mostani autók lesznek 15 évesen a használt piacon, na akkor lesz vakarózás, hogy mit vegyen az, aki abból a merítésből válogat.
Hozzáteszem, szerintem. De ne így legyen és üzemeljenek sokáig ezek a rendszerek, szenzorok és újítások.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt vízhűtés
- iPhone topik
- Linux kezdőknek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HBO Max & OD topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest