- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
aktív tag
Nem az akksival lesz itt a gond. Hanem ha tonkremegy a csodaledes lampa 1-2 millio lesz cserelni.
Felgumizni ujabb 1 millio (de ha kell teli, nyari szett akkor mindjart ketto).Es ezek meg csak nem is e-auto specifikus dolgok. Velemenyem szerint nagyon kozel allunk ahhoz hogy a ma uj autok egy jelentos resze gari ido lejarta utan mehetnek a bontoba mert mar egy “kiegett a fenyszoro izzo” jellegu hiba is gtk lesz.
-
forumpista
aktív tag
Ezekre mar inkabb 20 colos gumi kell. Legyen darabja 100k. A gumis pedig felrakja neked darabjat 20 ezerert.
Most vagyunk 480 ezernel. Orulsz ha nem kell tpms-t cserelni. Ha kell, szamolhatsz ujabb 4x20 ezerrel.Mivel a kocsi nehez, a nyomatek nagy, ezert gyorsan eszi a gumikat. Kb. 2x olyan surun kell cserelgetned mint egy regebbi auto 16 colos gumijat. Szamolgass, szorozgasd.
Nincs itt semmi konteo, es akkor meg nem is emlitettem meg hogy a futomu milyen igenybevetelnek van kiteve ezeken a sarnehez autokon. Na majd amikor azt kell felujitani/cserelni megint csak sokan a szivukhoz kapnak.
-
forumpista
aktív tag
Ebbol is latszik hogy a kreten eus vezetoknek abba kene hagyni a mindent is szabalyozni akarunk baromsagot. Foleg hogy full fogalmatlan hulyek probaljak kitalalni hogy mi lenne a jo…
Eddig dizellel akartuk megvaltani a vilagot, most hogy bebizonyosodott hogy mekkora baromsag, mar itt az ujabb kretenseg, hogy minnel nehezebb egy auto annal jobban megengedett a karosanyag kibocsatas…Es ahelyett hogy kicsi konnyu autokat gyartanank, majd jol megmentjuk a vilagot a 2-3 meg kitudja meg hany tonnas jovobeni
tankokkalautokkal… -
forumpista
aktív tag
válasz LurkerSheik #201 üzenetére
Meg mert nem is lehetseges kiszurni sokszor ezt.
en speciel szinte barmelyik 10 evnek fiatalabb (belsoegesu) autonak olvasok utana, szinte mindig az van hogy sz@r az egesz ne vegyel ilyet.
Ne vegyel ecoboost motoru autot, ne vegyel purtech motoru autot, ne vegyel tsi motort. Jo akkor veszek mazdat az meg szivobenzin. Ne vegyel mazdat mert szetrohad es nincs hozza alkatresz. Jo akkor veszek hyundai/kiat. Ne vegyel mert a gdi motor 100k kmnel kilyukad a hengerfeje.
Jo akkor veszek toyotat. Ne vegyel toyotat mert ha nem 0w-20 olajat tettek bele akkor motorgeneralozni kell.egyszeruen nem tudsz nekem olyat autot mondani az elmult 10 evbol amihez ne tudnek hozni egy rakas olyan velemenyt hogy az az auto sz@r es arra kell figyelni hogy olyan autot ne vegyel…
Persze megkerdezheted a szereloket is. De jo esellyel ott is csak abban lesz egyetertes hogy 2010 utan mindegy mit veszel mind sz@r lesz.a valosag pedig meg ennel is rosszabb, mert az euro 5 es 6 motorok mar annyira erzekenyek a felhasznalasra es a karbantartasra, hogy valojaban meg ha amugy jo konstrukcio is az auto ha betartottak a gyari 30-50e km (…) olajcsereperiodust, meg varosban hasznaltak sokat, akkor akkor is gatya a kocsi ha amugy elfutna akar 500k kilometert is.
De vmi autot csak kell venni, igy a vegen az ember azt veszi ami neki tetszik. Mert h mar mind szar akkor legalabb tetszen az a szar.
-
forumpista
aktív tag
Attól hogy ismered a tipushibáit attól még az árába ezt nem igen tudod belealkudni amig elő nem jön.
Senki nem fogja milliókkal olcsóbban adni az autóját, mert lehet hogy majd a vevőnél 10-20-30e km múlva összesz@rja magát a motor és mehet generálozni.Amíg meg nem romlik el, addig senki nem fogja a 3-4 milliót érő autóját - preventativ jelleggel - elvinni egy másfél milliós motorfelújításra.
Szóval egyszeri használtautó vásárló hiába tájékozodik, igazából meg van lőve, főleg hogy ahogy írtam, ma már szinte minden autó túlbonyolított sz@r, amin ha bármi elromlik már repkednek is a százezrek.
20 éve arra kellet figyelni hogy ne vegyél fél millió kilometerről 150e-re visszacsavart órájú autót mert akkor 50e km múlva jöhetett a motorfelújítás.
Ma ettől nem kell tartani, mert sok autó (valós) 150e km-ert sem megy el motorfelújítás nélkül...Céges passát nincs egy éves és már megeszik 1 liter olajat 10e km-er alatt. Szervíz szerint ez normális. Gondolom milyen állapotban lesz majd 10 évesen...
-
forumpista
aktív tag
válasz Döglött Róka #228 üzenetére
Nem az én autom, én jeleztem a cégnek, az meg a szervíznek, ennél többet nem tudok tenni az ügy érdekében.
De nem egyedi eset, vmi nagyon hasonlóra panaszkodtak a speedzone-ban kb. egy hónapja:
https://youtu.be/KpBV9e7hcaA?t=778
Új hozzászólás Aktív témák
- Crucial T500 PRO 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 7400-7000 MBs - Eladó!
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Ipad 9. Generáció 64 GB Wifi Silver
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen