- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Android szakmai topik
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
Pár példa a hátrányokra egy futár naplójából:
- télen nincs fűtés, mert lemerül
- nyáron nincs hűtés, mert lemerül
- lámpa, index, csak ha nagyon szükséges helyzetekben, mert lemerül
- nap végén vagy beér, vagy nem a telephelyre, ha nem +30 perc átlagban.Átlagos EV felhasználó:
- benzinkúton vagy van szabad töltő vagy nincs. Ha van jó, ha nincs akkor min. +20-30 perc várakozás
- nagyobb utakon ha tölteni akarod csak ott parkolhatsz ahol van töltő, vagy marad a tömegközlekedés, séta stb.
- hidegben többet kell tölteni
- ha kigyullad, akkor legalább +2-5 autó kárát is meg kell fizetni, meg az esetleges szerkezeti károkat.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
De az tiszta töltési idő. Nem láttam még dízelest, aki 20 percig tolta volna a lét az autójába (személygépkocsiról).
Én nem vagyok ellene, de racionalitás azt mondatja velem, hogy ha 1 autó 20 percig tölt, akkor a töltésre várók sora elég nagy lesz, így nem reális a 20 perc.
Persze ennél bonyolultabb a helyzet, de spec én 10 percet töltök nyaralásra menvén egy benzinkúton. Aztán irány tovább. Ha már 2-en várnak az e-töltőnél, akkor az már 40 perc, + az enyém is 20 lenne, az már egy óra.
Ez az én számításom.
Lehet, hogy az igazság valahol a kettő között lehet, és az is biztos, hogy több tényezős.Egy éve még röpködtek a videók, hogy nyugaton sem mindig működnek a töltők, nem tudom, hogy azóta változott-e a helyzet. Az biztos, hogy jobban előrelátónak kell lenni töltéskor, mint tankoláskor.
Ha nekem lenne e-autóm, akkor megtehetném (mert akkor lenne pénzem /banánra is/) azt is, hogy országon belül sima liba az e-autó, nyaralásra bérelnék egy Ford Galaxy-t. Problem solved.
No offense!
5k HUF-fért tankolnak a dízel autójukba...
Ez ugyanolyan sztereotip, mint ami ellen példát hozol fel. Illetve aki 5k-ért tankol, az nem hosszú távon használja, mondjuk egy 1000km-es nyaralási úton.@#26 Sza_Sa
Először is meg kéne venni.
Én simán vennék, mert a 2x15km napi munkába járáshoz, agglomerációs közlekedéshez ideális lenne (gyerekeket furikázni, amolyan apa-taxi-nak). De meg sem tudom venni, így nem is fogom tudni kipróbálni. Még ha ki is tudnám próbálni, akkor sem tudnám megvenni.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen