- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nem hiszem, hogy nehezebb egy meglévő hálózatot bővíteni, mint totálisan nulláról kiépíteni valamit, mint annó a benzinkutaknál.
Valaki kiszámolta egy másik topicban, hogy ha egyik napról a másikra minden autót lecserélnének elektromosra (a teherautókat, kamionokat is), akkor kb. 30%-al fogyna több áram. Na most a 30%-os hálózat növelést már párszor meglépték az elmúlt 100 évben, szerintem most is sikerülni fog addigra, mire tényleg minden járművet lecserélnek elektromosra...[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
cucka
addikt
Nagy mennyiségű elektront szállítani sem annyi, hogy beletöltöm egy nagy tartályba, amit egy kamion odébb visz.
Igen, a szászhalombattai olajfinomítóban áttöltik a benzint a tartálykocsiba, ami elviszi a benzinkúthoz, tök egyszerű.
A benzin meg csak úgy ott terem. Fogja magát a szibériai tajgán 2-3 kilométerrel a felszín alatt a kőolaj, és hipp hopp varázslatosan bezin lesz belőle Szászhalombattán.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Ma már természetesnek veszed, hogy minden sarkon van egy benzinkút, így nem igazán objektív az összehasonlításod sem. Eleve, minden egyes kúthoz napi szinten kell szállítani tartálykocsikkal az üzemanyagot, amit valahova be is kell tudni tölteni, tehát minden egyes kút alatt hatalmas tartályokat kellett telepíteni. Pedig még nagyon messzire sem kéne visszatekinteni. A "rendszerváltás" előtt, alig voltak kutak MO-n. Ilyen ÁFOR és hasonló rémségek is csak időnként bukkantak fel, főleg vidéken. Mi lehetett itt a 60-as években? Semmivel sem volt egyszerűbb kiépíténi a rendszert, mint monst az elektromos verziót, és ha már csak azt nézzük, hogy az EV töltőkhöz a kiépítést követően csak vezetéken vándorol az áram, és nem kell napi szinten tartálykocsik ezreivel bohóckodni, már önmagában sokkal jobb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új 4K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 Ti 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- Samsung Odyssey G7 32" 240Hz 1440p
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 Ti 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/750W 2Év gari
- Samsung Galaxy A72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell XPS 13 9360,QHD+,TOUCH,i7-7500U,8GB,256GB SSD,WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest