Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyuszos

    tag

    válasz Vesa #288 üzenetére

    "Ez a valóságban maga a nettó/bruttó közötti rész!"
    Nem, nem az.
    Az alkalmazott netto/brutto eltérés arra való, amit említesz is, akkuvédelem a teljes töltés és lemerítés, + a teljesen feltöltött akku esetén az indulás utáni regeneráció miatt.

    A hidden buffert leírtam, nézz utána. A gyári állapotban elérhető teljes kapacitás bőven 100% felett lenne, de nincs 100 feletti kijelzés.
    Így ha majd évek múlva 10%-ot degradálódik az akku, akkor is 98%-on lesz, mert lesz miből elcsalni. Ennyi a trükk, felesleges többet belegondolni.

    "mert számodra az lesz a lényeg, hogy az autó 6-8 évesen is hozza-e azt a hatótávot, amivel megvásároltad."
    Csak remélni tudom, hogy ezt te sem gondolod komolyan......

    "mert senki nem állította, hogy az XY típusú autók akkumulátora nem degradálódik!"
    De pontosan ezt állítod mikor a következőt írod:
    "Számos tesztet megnézhetsz az Ioniq-ról, ahol 6-7 éves autók, 150k km.-el még mindig 100%-os az akkuja"

    "Javaslom átnézni a thread-et kronológiai sorrendben. "
    Én is neked, hogy legalább amit leírsz arra próbálj meg emlékezni, valamint a SOH és az idézett mellélövéseiddel kapcsolatban pedig művelődj, van mit pótolnod.

    És ezzel a lendülettel köszönöm meg a társalgást, egy élmény volt, de elég volt belőle(d).
    Szia.

Új hozzászólás Aktív témák