Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • phenomHUN

    aktív tag

    Üdv,

    Ilyen létezik? Valaki találkozott már hasonlóval? Vagy madárnak néznek engem?

    Röviden: eladtam aprón egy játékot, majd a srác első válaszüzenetében közölte, hogy nem működik és kéri vissza a pénzt. Rendben, megeshet, hogy rossz a kód mert miért ne. Megkértem, hogy írja le a pontos hibát, esetleg képekkel szemléltesse. Már itt gyanússá kezdett válni a dolog, hogy mégis miért két különböző profilról küld képet (de ezt még megmagyarázta azzal, hogy a másikon csak megnézte, hogy ott is hibát ír-e ki).

    [képek]

    Viszont a leírás az, ami miatt annyira instabilnak érzem ezt a sztorit.

    "A redeem oldalra beírtam kidobta hogy Forza Horizon 4 + Legós, rányomtam, hogy beváltás - aztán, hogy elfogadás. Ezután átdobott az áruházba és kiírta, hogy a csomag már nem elérhető."

    "Szóval elmentem a https://redeem.microsoft.com/ oldalra. Ide beírtam a kódot, kidobta a játékot, mondtam, hogy beváltás. Aztán átdobott és mint látod, nem dobta be, hogy megkaptam a rendeléseknél.
    A többi játékomnál, ha rákattalok a rendelésbe(?), akkor oda dob az áruházi oldalra és le tudom tölteni. Itt rá sem tudok kattintani, mert nincs ott. És mondom, rányomtam hogy beaktiválás, mert kidobta a játékot, hogy FH4 + Legós, onnan tovább dobott és azt mondta már nem elérhető."

    Türelmet kértem és írtam a supportnak, ahol megkaptam az aktiváció pontos idejét (kód elküldése után 3 perccel, és az ő üzenete előtt 1 perccel történt), illetve, hogy nem a srác elsődleges profilján aktiválták. Sajnos más információt nem adott ki.

    Ami még megfordult a fejemben, de nem tartom valószínűnek, hogy valamiféle spyware húzta be a csőbe, kamu-ms oldalra irányítva - de ez nem a legvalószínűbb.

  • phenomHUN

    aktív tag

    Nekem az volt a legfurcsább, hogy nem azt írta, hogy már felhasznált kód volt, hanem azt, hogy 'bedobta a játékot és nincs ott a letölthetők közt'. Ilyenről még nem hallottam (igaz ritkán adok el Xbox játékokat), de se google, se reddit nem adott semmiféle támpontot.

    Az általa küldött képekről 3 gamertaget (és 2 email címet) is kiszedtem, amit írtam is a supportnak, de a supportos csak egyről tudott információt adni (amit az elején megadtam, mert elvileg azon aktiválta az úriember -fiú- a játékot). Mint kiderült, az üzenetem küldése után pár perccel váltották be, és nem az általa elsődlegesen megadott fiókon (erről több infót nem kaptam).

    Xbox gamertag alapján esetleg lehet nézni valahol aktivitást (mint pl steamen)?
    Mert google alapján xboxgamertag.com-on, nem tudom mennyire releváns infót kaphatnék (rákerestem az általam ismert profiljaira, de az oldal alapján régebben frissült - ami szerintem baromság). Illetve nem ismerem annyira az Xbox Live-ot sem, hogy következtetni tudjak.
    Itt a gamertag: https://www.xboxgamertag.com/search/cutiegiraffe91
    Ott a Forza 4, 5 napja mutatott aktivitást, viszont az általa küldött képeken szerepel pl. a FIFA, ezt nem mutatja az oldal. Nem tudom, hogy esetleg a demót vagy free-trialt is ide számolhatja.

    https://imgur.com/a/8jIKzwY

    Kicsit utánanézve a tagnak, 4 különböző email címet tudok hozzá kötni, de ezt csak megjegyzem, nem ad különösebb gyanúra okot.

    Fura történet, és nem tudom, hogy mitévő legyek.

  • phenomHUN

    aktív tag

    válasz ferkoczy #30291 üzenetére

    Köszi a tanácsot, nagy nehezen a tudatára adtam, hogy addig nem foglalkozom tovább vele, amíg nem ír az ügyfélszolgálatnak és kap rá rendes választ.

    Persze végig kaptam, hogy ő már írt nekik emailt és csak annyit válaszoltak, hogy keresse fel az eladót; utána azt, hogy minek tenné, ha tegnap én sem jártam sikerrel; utaljam vissza a pénzét mielőbb; aktiválni tudta, de már nem megvásárolható a Store-ban és azért nem látja; annak ellenére, hogy 2 különböző MS profilról küldött képet, ő soha nem használt másikat.

    Remélem mielőbb "megjavul" neki. :)

    [ Szerkesztve ]

  • phenomHUN

    aktív tag

    válasz Bogyi007 #30380 üzenetére

    Itt a történet vége.

    Mivel úgy volt, hogy aktiválta a játékot, de 'eltűnt a profiljáról', és nem jártam sikerrel a supportnál, így verte egész nap az asztalt, hogy ha nem küldöm vissza a játék árát, akkor Paypalen indít dispute-ot, de az nem sikerült (mert Friends & Family-vel fizetett).

    Felajánlottam, hogy megtérítem a 'kárt', ha a ő is felveszi a kapcsolatot a supporttal és screenshottal bizonyítja felém. Természetesen lapított reggelig, amikor is rákérdeztem, hogy miért nem írt - azt mondta, most már minden rendben. :DDD

    Róla van szó, ezt itt hagyom hátha másnál is próbálkozna, vagy ha olvassa és mégsem ismer magára.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák