Bevezető, csomagolás
A Google márciusban rántotta le a leplet az Android Wear platformról, legalábbis részben, leginkább egy előzetesről volt ugyanis szó. A fejlesztők számára kiadott, mindössze néhány feature kipróbálására alkalmas környezet mellett két promóvideó is napvilágot látott, melyek az LG már általunk is kipróbált versenyzőjét, illetve a Motorola újdonságát hivatottak bemutatni. Míg a dél-koreai gyártó egy téglalap alakú kijelzővel szerelt készülékkel támadt a piacot, a Motorola egy kör alakú megjelenítőt alkalmazott az órán. A hatás nem is maradt el, az Androidra fogékonyak odáig voltak a kütyütől. A megjelenés után viszont elkezdtek szállingózni a vélemények, így hamar kiderült, hogy az amerikai gyártó újdonsága sem fenékig tejfel.
A Motorola végül néhány héttel az LG-féle G Watch és a Samsung Gear Live-ja után dobta piacra az Android Wear alapú készülékét. A Moto 360 hardveresen mindkét említett modellnél gyengébb, a Samsung által használt AMOLED kijelző pedig egyértelműen jobb választás egy óra mellé, mint az IPS, az üzemidő és a valódi fekete szín szempontjából legalábbis mindenképpen. Ettől függetlenül szinte az összes szakportál a Motorola versenyzőjét hozta ki győztesként, a válasz pedig a kivitelezésben keresendő - a Moto 360 sokkal inkább hasonlít egy valódi karórára, mint a társai. Itt érezzük fontosnak kiemelni, hogy jelen sorok írója hosszú idők óta nem hord órát, a Motorola készüléke azonban megváltoztatta ezt.
A készülék fehér dobozban érkezett, mely stílusosan henger alakú, passzolva az óralap formájához. Kicsomagolás után az óra mellett egy kézikönyvet és egy Qi-szabványra épülő töltőt találunk, a Moto 360 akkumulátorát kizárólag vezeték nélküli technológiával láthatjuk el energiával. Az óra szépen illeszkedik a bölcsőbe, az áramot egy egyedi, csak töltés során látható felülettel jutalmazza.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!