Onesport OT16 - ennyit megér bármilyen segítség

Egyszerű mivolta ellenére meglepően kellemes útitárs ez a rásegítéses bicikli, de érdemes kiismerni a működését és tisztában lenni a korlátaival.

Bevezető, csomagolás

Azzal ütöttem el a Onesport bringatesztelési ajánlatát miután megtekintettem a felkínált termékről elérhető információkat, hogy ilyesmit már sokat láttunk, ismerjük az előnyöket és a hátrányokat, vagyis nem feltétlenül tudnám megindokolni, hogy miért is lenne számunkra egy sokadik pedálszenzoros e-bringa kipróbálása olyan nagyon izgalmas. Erre azt a választ kaptam, hogy úgy amúgy ők szállítanak be az összes eddig általunk ismert kínai márkának, szóval rengeteg tapasztalattal léptek nemrég színre, miközben alacsonyan tudják tartani az árat. Ez pedig felkeltette az érdeklődésem, pár nappal később pedig már Virág Dani vonszolta be a méretes dobozt a szerkesztőség ajtaján — abban ült az OT16 nevű modell.


[+]

A holmi árával érdemes kezdenünk ezt a tesztet: a hivatalos oldalon 739 euró a listaára, kaptunk viszont spéci kuponkódot (marha nehéz megjegyezni, mert MOBILARENA), ezzel 639 euróra csökken a végösszeg, vagyis 250 ezer forint alatt megáll a dolog, ennyiért pedig tényleg nem kínál sem az ENGWE, sem az ADO semmit, nem hogy egy összecsukható modellt. Szóval ennek ismeretében tényleg nem vártam különösen sokat, de a csomagolás rögtön kellemes meglepetésnek bizonyult. Nem a szerszám-csavar-töltő szentháromság biztosítása volt a különleges, ez ugyanis alapvető elvárás, hanem a gyárilag mellékelt gázkar lepett meg: ezt sok helyen külön kell megvenni extra zsetonért, ha valakinek az a vágya, hogy tekerés nélkül is tudjon haladni — más kérdés, hogy így már nem minősül bringának a bringa a jogszabályok szerint.


[+]

A másik örömöm az volt, hogy összerakni sokkal egyszerűbb volt, mint egy sereg másik biciklit, összecsukva csomagolják, jószerével csak a kormányoszlopot és az ülést kell a megfelelő csövekbe oktojálni, fel kell tenni a pedálokat, meg kell húzni néhány csavart (az első és a hátsó sárvédőket érdemes állítgatni, azok ugyanis a szállítás során elmozdulhatnak), kelleni fog egy pumpa, aztán nagyjából meg is vagyunk. Persze érdemes felszerelni a fényvisszaverőket a küllőkre, nem árt feltölteni az alapból 60%-os állapotú akkut, mi azért ellenőriztük a fékeket és a láncot is, de nem egy kifejezett agysebészet a csomag kibontását követő 30. percben már az utcán kerekezni az OT16-tal.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

Hirdetés