- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
Hirdetés
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TitiRii
senior tag
sztem kicsit néz jobban utána a dolgoknak mielött neki álsz ilyeneket kijelenteni
szerk:
a turbo nem a bejutását gyorsítya fel, hanem több levegöt nyom be mint a motor szivna (igaz tényleg gyorsabban is megy be ezáltal a levegö, de mivel a szelepek nyitási ideje nem változik ugyan anyi ideig tart a szivo ütem, csak sokkal több levegö lesz bent)
tdi: turbo dizel intercoler azaz a turbo levegöjét még vissza hütik hogy kevesebb térfogatot foglaljon el ezáltal még több levegö fér el a hengerben
hdi: közös nyomocsöves nagynyomásu elektronikusan vezérelt dizel
azza van egy közös nyomocsö amibeben van a gázolaj és minden hengeren egy nagy mágnes szelep mikor ez nyit ott nagy nyomással áramlik be a gázolaj és porlad szét (1500 bár fölött is vannak már) másik elönye hogy 1 ütemben akár töbször is(suzuki ddis, vagy 2. generáciuos hdi)
pdi ha jol tudom ugyna az mint a jtd meg hdi csak más márka más néven hivja(mint anno a vw tdi az opel meg dti nek hivta a motorjait)
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
hobizoli
nagyúr
Khm....a befecskendezesi nyomas a nagyobb a HDI/JTD/CDI/PDI/-knel, es nem a turbo miatt kozosnyomocsoves, hanem a gazolaj befecskenzedesi rendszere miatt az. A turbotoltes az mindegyknel egy csovon erkezik a levegoelosztoig, azaz nincs hengerenkenti kulon turbo kulon csovekkel es mindegyiken kulon intercoolerrel.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Steam topic
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest