- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
baly81
aktív tag
válasz lacoka55 #75097 üzenetére
Ez teljesen igaz, így van. Korábban már én is írtam nektek jópárszor. Most, ~29.500 pontom van, nagyjából a semmire.
Már hosszú ideje csak a vásárlásaim/visszaigazolások után kapott pontok gyűlnek, korábban még rányomkodtam erre a napi coinos látogatásra, de hamar rájöttem, hogy semmi értelme.
A vásárlásokkor párszáz, de több tízezer Forintos vásárlásnál is max 1000 Ft-ot vont le coinra, azt is elvétve...
Mivel értelmes coinos ajánlatot én még nem láttam, így elkezdtem a Merge Boss játékban vásárolni vele a shopban.
Annak annyi értelme van legalább, hogy segíti az előrehaladást a játékban és könnyebben el tudod érni az 50.000 pontot, ami ugye egy $5-os kupon. Ezt pedig be tudod használni vásárláskor bármikor, bármire.
Akinek jobb ötlete lenne, azt szívesen veszem!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Topikgazda
válasz baly81 #75102 üzenetére
Nem találsz neked való terméket itt Limited offers?
Mert azért átszámolva 1000 Ft-nál több amit megtakaríthatsz. Én látok jó lehetőségeket (persze eltérő lehet az érdeklődési körünk) a Recommended listában is. Ezek alapján én nem tudom azt mondani hogy nincs értelme.
Vannak lehetőségek csak neked nem felelnek meg, de ez még nem az hogy értelmetlen. -
Topikgazda
válasz lacoka55 #75097 üzenetére
A technikai jellegű felvetéseidre nem tudok válaszolni, hiszen az nem AliExpress függő hanem az általad használt hardver és szoftver, Internet problémák, nálam ilyen jellegű problémákat nem tapasztalok mostanában, ezért erre ne várj választ.
Próbálom elmondani hogy nem a kiírt kedvezmény a lényeg. Nézd meg ha lehetséges hogy nálunk mennyibe kerül és vesd össze azzal az árat, aztán vedd figyelembe azt is hogy ha olcsóbb akkor a garancia téma ami nálunk minimum 6 hónap az itt nem igazán érvényesíthető és azután döntsd el hogy megveszed vagy nem.
Ennek ezért nincs sok értelme: egy terméknek olyan magasra emelik az árát ami annak sosem volt és ebből adnak nagy kegyesen 60%-ot Egyszerű a képlet, nem éri meg, nem veszed meg.
Ha te nem találsz az még nem jelenti azt hogy más nem talál, én szoktam. de ezen sincs értelme agyalni.
Ha van olcsóbban akkor azt veszed meg és maradnak az érméid, szándékosan ne gyűjtsd, aztán hagyd figyelmen kívül, zárd le azzal hogy te nem tudod beváltani és akkor nem fog idegesíteni.
A promóciók lényege hogy az eredeti eladási ár alatt adnak el kedvezményes áron termékeket, előfordulhat hogy a beszerzési ár alá megy, vagy a beszerzési áron adja el a kereskedő (magyar állami beavatkozás nélkül is) ez a kereskedelemben évezredek óta használt vevő szerzési metódus, nincs mire rácsodálkozni. Vevőként nem igazán érdekel bennünket hogy most akkor mi van a hasznával.[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
válasz Petyka3 #75101 üzenetére
Nem irja ki senki itt nektek konkrétan, de megpróbálom veletek értetni, remélem sikerül...
Az a baj veletek, hogy olyan miatt hőbörögtök és csapkodjátok az asztalt itt, az eladónál és az aliexpress-nél is, amiért Ti vállaltátok a felelősséget! Amikor megveszitek az árút, a legtöbb eladónál lehet szállítási módot választani. Itt a topikgazda és mi is elmondtuk, hogy lehetőleg NE vásároljatok Untracking móddal. Ez a legtöbb esetben ugye az economy shipping, ami sok-sok napra, hónapokra jön meg; nem beszélve arról, hogy az ilyenek tűnnek el a legnagyobb mértékben. Hőbörögtök, hogy tizenx, vagy harmincx napja áll valami depóban, holott még van idő a kézbesítésre is (90nap), b*szogatjátok az eladót, hogy csináljon valamit... Onnan Kínából... Kicsit nonszensz ez nem? Szerintetek mit tudna csinálni? Nem az ő feladata, hogy a csomagot megkapd! Feladta? Úgy, ahogy Te kérted? Igen...
Szidjátok az Alit, hogy sz*r!? Az egyik logjobb piactér, és noha vannak olyan ügyek amik nem teljesen fair-ek, de az esetek NAGY-NAGY többségében korrekt a vevővédelem.
Szóval, nem kellene az asztalt csapkodni és minket és a topikgazdát hülyének nézni, amiatt mert Ti nem voltatok hajlandóak fizetni. Mert hogy az pénzbe kerül Nektek? Másnak is! De, aki nem hajlandó fizetni 1-2000 Ft-ot NEMZETKÖZI szállításért, ami általában 10-15 napon belül meg is érkezik és nyomonkövethető... Nos, az meg is érdemli! Jelzem, az országon belüli háznál kézbesítésért ~3000Ft-ot kérnek el!
Lehet hülyének nézni itt V/-t vagy minket, akik próbálunk nektek segíteni, meg vitatkozni is lehet, de ami miatt ide jöttetek, annak mindnek Ti vagytok az okozói, amikor rányomtok a Buy / Pay gombra untracked shipping móddal. A felelősség a Tiétek, nem az eladóé, az aliexpressé...
És még egy érdekesség: Nekem tavaly előtt 300+, tavaly ~350, idén kb. 60 csomagom jött meg. Szállítási késlekedés, eltűnés nélkül, átlag 10-12 napra, de max 21. És itt rengetegen vagyunk hasonló vásárlási mennyiséggel és tapasztalattal.
Tessék kicsit végig gondolni ezt!»Kiszálltam ebből a témából! Ne válaszolj, mert én sem fogok!«
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
hroberto
veterán
válasz Petyka3 #75101 üzenetére
Az Aliexpress nem sokat tehet azért, mert a postán lopnak. De ahogy írtam is, olyan szállítási módot kell választani, ami kikerüli ezt a problémát.
Nem valószínű, hogy emiatt fog tönkremenni a cég, mert a környezetedben kevesebben rendelnek.
Személy szerint több száz rendelésen vagyok túl, és bármilyen hihetetlen nem tűnt el csomagom, de azért igyekszem nyomon követett szállítási módot választani.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
baly81
aktív tag
Lehet az én érdeklődési körömben nincs olyan termék, ami megérné coinosan. Nálam kb. ugyan annyiba, vagy talán max 1-300Ft-al ha olcsóbb ez a mód, egy 30-50 dolláros terméknél is. Úgy vettem észe általában felemelik az árat, majd abból adnak engedményt az érmékre. Vagy, abban a shopban drágább, mint a többiben coin nélkül.
Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy több olyan store van, ahonnan régóta vásárolok nagy mennyiségben és onnan már majcsak fix (%-os) kedvezményeket kapok, amivel sokkal jobban járok, mint más üzlet árával, még ha ott coint vonnak, akkor is.
Végül is mindegy!
Most a Merge Boss-ban csak úgy szórom a pénzt!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Erik-22
kezdő
Sziasztok!
Aliról rendeltem EU raktárból és ez a csomag állapota hó vége óta.
Az ünnep miatt lehet feltorlódás esetleg postánál? Érdemes esetleg felhívni őket?
A régebbi hozzászólások alapján már lassan kézbesíteniük kellene, mivel európa+ csomag ha jól értettem. A válaszokat előre is köszönöm.DHL:
Posta:
-
Topikgazda
válasz Erik-22 #75108 üzenetére
Még nincs itt, a húsvét miatt csúsztak mert 30-án ide aztán semmi nem indult el németből és nem mindennap szállítanak ide, most a MP követője sem működik normálisan, volt -van valami karbantartás. Április 13 lenne az elméleti idő.
Holnap szerintem lesz változás már, de persze fel is hívhatod őket, talán megérkezett már. -
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Ilyen még nem történt velem (de persze, simán benne van, hogy csak a véletlen műve és egyébként jellemző, de); ... gyakorlatilag a TN szerint 2024.03.20-n már a local delivery cégnél volt a csomagom (Posta?), de még se híre, se hamva... kellene valahol érdeklődnöm vagy bármit intézkedni vagy ez ilyen és várjak türelemmel? (azóta volt már sokkal későbbi vásárlásom, ami már régen megjött az Aliról, de persze ez nem feltétlenül jelent bármit is).
Így néz ki a csomag "tracking története"
[kép]Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz lacoka55 #75111 üzenetére
Azt hittem csak azokkal van a gond, ahol egyáltalán nincs nyomkövetési lehetőség a szállításnál (jellemzően ilyen vásárlásba nem is szoktam belemenni).
Itt volt. Nem is sejtettem, hogy nem az ígért 15 napos szállítással küldik, ... ECSCCA? igen, az... nem vagyok naprakész a topikban, ezt töredelmesen bevallom, de utánaolvasok, köszi ... (de addig is: ezt a terméklapon biztosan nem látni előre, most újra megnéztem; 15 nap delivery, tn available azt csókolom...
ui.: ECSCCA tn-eket a posta soha nem mutatja a nyomkövetési menüben?
szerk.: OK, olvasom, látom, ... katasztrófa ez a tróger csomagküldés. Már csak az érdekelne, hogy a vásárlás során lehet tudni, hogy mikor küldik ezzel és mikor mással? ha nincsenek egyéb opciók, akkor gyakorlatilag lehet azzal számolni, hogy ezzel (a legolcsóbb és leghosszabb) csomagküldéssel jön?
[ Szerkesztve ]
*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Szia!
Ezt írtad a ECSCCA-val kezdődő nyomkövetési számokra:
"...és ezek egyébként is normál levelek, nyomkövetés nélkül..."Ezek szerint ezek nem nyomkövetési számok valójában és amikor a terméklapon azt ígéri nekem az eldó, hogy:
... akkor valójában átver, mert ez nem is igazi TN. Legalábbis a "tracking" - ahogy Te is írtad - nem elérhető, azaz, hazugság ez a kijelentés így(?)
Ez már csak azért is érdekes és elgondolkodtató, mert én nem látok különbséget a shipping method-ban ehhez az eladóhoz képest, ahol ugyanezeket olvasni és Tőle is vásároltam, jóval később, mint az előzőtől, kevesebb mint 1(!) hét alatt (6 nap volt) megérkezett és LP-vel keződő nyomkövetési számot kaptam. Nála is ugyanazt olvashatom, mint az előzőnél, aki ECSCCA-val küld:
Én már nem értem, hogy miként lehetek okos amikor a szállítási lehetőségek alapján kellene eldöntenem, mérlegelnem honnan is akarok vásárolni, ha a szállítási opciókban azok nincsenek részletezve ...
*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
válasz axlfsi #75113 üzenetére
A vásárlásod meghaladta a 3500 Ft értéket? És ne a képeket nyomasd már ide, add meg a konkrét azonosítót, hogy tudjunk értelmes dolgot mondani esetleg.
Olyan sokszor leírtam, LP000...., ESCS00... és társaik logisztikai azonosítók, amelyek egy darabig követhetőek a logisztikai cég adatbázisában, aztán ha ez megváltozik akkor vagy lesz tracking, vagy nem lesz belőle tracking..
Így ezekre is rálehetne húzni hogy tracking available, hiszen az ESCS00 követhető addig amíg megérkezik a logisztikai céghez, de miután postai levélküldeményként folytatja az útját aminek nincs nyilvántartási száma ezért a tracking leállt.
Azt tekintjük (a mi önkényes besorolásunk, de csak így van értelem) igazi nyomkövetési azonosítónak, formájától függetlenül a kézbesítésig kap bejegyzéseket.A tied egy AliExpress Saver Shipping amire ez lenne az érvényes:
AliExpress Saver Shipping - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, de szokott kapni EU-s postai nyomkövetési azonosítót és így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj.
Hetente, naponta többször írja itt a topikban valaki amit te is írsz: a TN szerint 2024.03.20-n már a local delivery cégnél volt a csomagom és írjuk a választ hogy az a küldeménye nálunk ezeket a küldeményeket kezelő két logisztikai cégből a másodiknál várja hogy átadják a Magyar Postának, vagy az MP által vállalt 5 napos kézbesítési időben van már.A kézbesítési idő sajnos megjósolhatatlan, bár téged nem vigasztal amiket én régebben AliExpress Saver Shipping-el vettem meg azok bizony itt voltak 15 munkanapon belül. Mivel látom itt a beírásokat hosszú ideje nem vásárolok AliExpress Saver Shipping-el.
Nem is a lassúság lenne a gond, de mi van ha én is beleesek abba a csapatba akik nem kapják meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz axlfsi #75113 üzenetére
és LP-vel keződő nyomkövetési számot kaptam. De nem azzal lett szállítva kézbesítve, mert logisztikai azonosító, gondolom a 158...kezdődő Express One nyomkövetési azonosítót kapta nem sokkal a szállítás megkezdése után.
Március 7-én kezdődött a szállítás és március 15-én a vámolás befejezésével megérkezettnek vehető. Ez 6 munkanap, így teljesülhetett volna a 15 nap, aztán hogy 13 nap alatt nem tudták eljuttatni neked az sajnos a magyar cég szégyene.
De el is tűnhetett egyébként.
Visszatérve még az előzőre, nem vagy átverve, mert azt nem tudja befolyásolni, hogy az itteni cégek mennyi időt foglalkoznak a te aktuális csomagoddal. Úgy lett elküldve hogy te megkapd 15 napon belül, de ez sajnos nem garancia arra hogy minden küldemény kézbesítve is lesz addig.Ha több vásárlás volt egyidejűleg és mind Choice (esetleg ebből 3 db) és összérték meghaladta a 3500 Ft-ot akkor ennél levonták volna az 1,99 $-át és összevonták volna a csomagokat egy mondjuk EO csomagba és akkor ezt is 6-7 napon belül megkaptad volna.
[ Szerkesztve ]
-
dzf007
aktív tag
Valakinek volt már tapasztalata termék visszaküldéssel? "Item is not as described" indokkal visszaküldtem. 03.22 meg is érkezett a spanyol raktárba. Mai napig semmi visszajelzés nem történt! 15 ill. 30 nap az ügyintézési határidő?
"Great! You've completed the return. Now please wait for the warehouse to confirm receipt of your item(s).Receipt countdown:Apr 17, 19:12 PT" -
Topikgazda
válasz dzf007 #75119 üzenetére
Értem, de nem rajtunk múlik. Bár ha te is küldtél vissza akkor akkor ezek szerint a kérdésed léynege a 15 vagy 30 nap volt, az pedig visszaszámolva a Apr 17, 19:12 PT-től a dispute indításáig kiderül, bár ezt írják:
After warehouse confirms delivery for your returned package, refund will be issued by AliExpress immediately. And normally it will be returned to your payment channel within 3-20 business days as per to the channel processing time.
-
axlfsi
veterán
Hát köszönöm a válaszokat, ... de nem mondom, hogy 100%-ban minen világos; legalábbis, azt még mindig nem tudom, hogy miként derül ki számomra - még a vásárlás befejezése előtt -, hogy az adott eladó mivel szállíttat. Nem tudom, hogy az LP miért volt itt 6 nap alatt, de nekem - ha ez ilyen mindig - köszönöm, jó lesz. Viszont, ha az LP semmivel sem másabb, mint a CS, (jól értettem?), akkor jó eséllyel a csomagom eltűnt.
Bónusz kérdés: ha a megadott nyomkövetési szám megáll, az "Arrived at local delivey center", de valójában már sosem kapom meg, akkor van létjogosultsága a reklamációmnak, vagy így jártam? (ha utóbbi, akkor ... nem is értem! Ki az a hülye, aki így akar rendelni bármikor is? Én többet biztosan nem szeretnék - ezért is szeretném pontosan tudni, hogy nem kerülhetek még egyszer ilyen helyzetbe ... és elnézést kérek, ha értetlenkedem kicsit... és persze, gratulálok a hazai elosztóközpontoknak vagy a fene sem tudja, hogy melyik megálló ahol most van, ahonnan ezeket ellopkodják, de ügyesen "megtalálták a piaci rést" a lopás területén s mindezt büntetlenül. Kínait meg pont nem érdekli, - az is hülye lenne foglalkozni vele, ...én értem. Csak azért a vásárolóval is jó lenne ha valaki törődne, már elnézést!).
ui.: ja, nem titok a konkrét nyomkövetési szám (de nem hinném, hogy többet ér, mint a behelyezett képernyőkép. Sajnos).
LP (5 nap alatt itt volt)
CS... (Arrived at local delivery centerMar 20, 6:07 PT)Még egy gondolat:
Ha és amennyiben a LP CS között technikailag nincs nagy különbség, már pedig az LP-nél olvasható az utolsó státuszában, hogy:
"Delivery updatePackage deliveredApr 2, 17:27 PT", akkor a CS-nél is elvárható, avagy, látom létjogosultságát a reklamációnak (tudomásom- és a jogszabályok szerint, mindvégig az eladó kompetenciája és felelőssége, hogy a megvásárolt terméket a vásárló megkapja és itt még bizonyíték is rendelkezésre áll (tn))#75116V/
"és LP-vel keződő nyomkövetési számot kaptam. De nem azzal lett szállítva kézbesítve, mert logisztikai azonosító, gondolom a 158...kezdődő Express One nyomkövetési azonosítót kapta nem sokkal a szállítás megkezdése után."Én úgy látom, nem kapott mást, végig LP-vel jött (fentebb a link).
[ Szerkesztve ]
*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
válasz axlfsi #75121 üzenetére
Pedig ezzel a nyomkövetési azonosítóval 158271900288263973602600 kézbesítették, ott a vonalkód és az azonosító csomagcímkén. Március 27-én rendelték hozzá az LP00638651740661 logisztikai azonosítóhoz.
Van különbség az egyik AliExpress Selection Standard a másik meg AliExpress Saver Shipping szállítási mód.
Az Összefoglaló 2 pont végén említve lehetőség a reklamációra és azt is írjuk itt.
Én megvárnám hogy leteljen a szállítási védelmi idő, az alatt még előkerülhet, lezárja a rendszer vásárlást és a követő munkanapon dispute hogy nem érkezett meg.mindvégig az eladó kompetenciája és felelőssége, hogy a megvásárolt terméket a vásárló megkapja és itt még bizonyíték is rendelkezésre áll
Maradjunk már annyiban hogy ez így lenne, de az AliExpress-en az üzletszabályzat és a működési rend miatt ha reklamálod azt hogy nem kaptad meg, akkor neked kell valamivel alátámasztani ezt az állítást. Bár minden Netes rendelés esetén így van.
Az eladó amikor átadja az AliExpresss szállítójának eleget tett a szerződési feltételnek, de nem életszerű az hogy neki kelljen igazolni azt hogy te megkaptad, mert csak úgy bemondásra (bizonyíték nélkül) azt állítod hogy nem kaptad meg.
A tényleges nyomkövetés esetén persze kapásból adja választ hogy te megkaptad, átvetted ha a kézbesítés bejegyzésre kerül és annál az is egyértelműen látható ha nem lett kézbesítve, így azt azért nem szokták kétségbe vonni.De akkor is reklamáció esetén neked kell benyújtani bizonyítékot elsőként, azután az eladó ha tudja akkor igazolja hogy ez nem igaz, vagy elfogadja.
Valójában ez a logikus lépés, még ha van aki azt gondolja hogy az ellenkezője kell hogy legyen.[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
Köszi a választ. Nem akarlak már ezzel zaklatni, de azért csak megkérdezem: hol találtad azt a hosszú számsorból álló azonosítót? Csak mert én, az Aliexpress oldalán, az Orders -> Order details -> Track order menüpontban nem mutat ilyet.
... és esetleg arra lenne tipped, hogy tudom biztosan elkerülni a nem valós nyomkövetést, ha amúgy nem írják le azt, hogy AliExpress Saver Shipping?
Illetve, a szállító cégnek megjelölt ExpressOne oldalán nem is ismeri fel az LP... kódot a keresőjük.
... de persze tuti én nem látom a fától az erdőt, mert Te megtaláltad a hosszú számsort, ami meg persze ad találatot
[ Szerkesztve ]
*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
válasz axlfsi #75123 üzenetére
Nemrég változott a felületen a nyomkövetési rendszer és nem minden esetben látszik az új azonosító, a logisztikai azonosítók esetén itt nézzük Parcelsapp mert mutatja a tényleges nyomkövetési azonosító változást.
A tiednél jobb szélen a Next tracking numbers vagy lejjebb a Saját azonosító -
axlfsi
veterán
Közben pont megtaláltam az összefoglalóban is, szépen le van írva!
... na, akkor már csak el kellene kerülni a AliExpress Saver Shipping és a Selection Saver opciókat (csak kár, hogy nem egyértelmű a vásárláskor, ... de persze, már azon sem csodálkoznék, ha van rá megoldás, csak nem fogtam fel ).
*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
válasz stomi61 #75126 üzenetére
De ez nem törvényszerű, ott valamit elszúrtak a kinti logisztikán vagy nem futottak össze a csomagok, ha egybe pakolós lett volna, így ez inkább véletlen hiba.
Ezek a március 21 és március 26 dátumúak? Az első az elveszettnek tekinthető már, vagy csodában lesz részed.[ Szerkesztve ]
-
tipuka
addikt
Sziasztok!
Aliexpressen még nem találkoztam ilyennel. Fóliát szeretnék telefonra venni. Azt írja nem szállítanak a címemre, egy szegedi címet adtam még meg évekkel ezelőtt még, nem változtattam semmit azóta. Mit nem csinálok jól? Kérnék szépen segítséget.
-
axlfsi
veterán
Egyébként a rendelésem Total:€7.28 volt (de elvből sem szeretném elengedni egy legyintéssel).
Jól értem, hogy amíg le nem jár a (pillanatnyilag, mától számolva) 58 nap, de azon belül legkésőbb 15 nappal a vége előtt, van majd csak lehetőségem reklamálni? Olvastam az összefoglalóban, hogy nem érdemes a 14. napot kivárni... mondjuk legyen akkor mától számítva az 50. nap, amikor indítok egy dispute-ot? Lesz még elég ídőm mindenre? ... azt a bizonyos igazolást a Postától viszont még jóval előbb (akár már ma??) kezdeményezzem, hiszen - jó esetben, ha kapok is olyat - nem fogják elkapkodni, jól sejtem?
Mi erre a legügyesebb módszer? Kit, milyen csatornán, pontosan milyen szöveggel érdemes keresni, nincs erre egy már bevállt módszer?Köszönöm előre is!
*** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Az elmúlt 3 évben nem volt semmi problémám a kiszállítással, de ezzel a csomaggal nem tudom mi történhetett: LS936853985NL
Nem hívott a futár, nem kaptam emailt, hogy megpróbálják kiszállítani. Mit lehet ilyen esetben tenni? (Egy 4 ezer forintos bt adapterről van csak szó, de nekem fontos lenne) -
Topikgazda
válasz newline610 #75132 üzenetére
Nézted a Posta nyomkövetést? Ez nem futáros és ha 24 mm-nél vastagabb akkor nem szokta Magyar Posta kivinni címre, un. prime küldeménynek veszik és majd értesít a helyi posta az átvételről, ha átveszi az ottani hivatali kézbesítő részleg.
Ez még nincs kézbesítési állapotban.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
lacoka55
aktív tag
válasz axlfsi #75130 üzenetére
Ezek a kérdéses csomagok ECSCCA közel ugyan olyan gyorsan jönnek mint a többiek az nem az Ali hibája hogy későbben kapjuk meg az itthoni továbbítás miatt lassulnak le
nekem egy ilyen csomagom több mint 30 napig állt itthon valahol de megérkezett most is van egy csomagom Mar 21 Arrived at local delivery center nem sürgős bízom benne hogy megkapom még nem veszett el csomagom
utolsó 2 csomagom az alin szintén végig LP követővel ment más követőknél lehetett látni hogy új számot kapott EO lett belőle
régebben az ali írta ha megváltozott a szám -
herrká
senior tag
Sziasztok! Hol lehet az Alit visszaállítani angol nyelvre? Ha a fejlécben átállítom, egy másodperc múlva magyar ismét! Viszont így értelmetlen, amit írnak. A fordítás egy sz.r!
Indítottam tegnap egy vitát a meg nem érkezett csomagom miatt, ami március 7-én a "kézbesítő központba érkezett".
A várható kézbesítést átírták április 9-re.
Majd mára április 12-re.
Ezt az üzenetet kaptam, de nem értem: "Kedves vásárló! Elnézést a késésért. Megnéztük, most az Ön országában van. Az Ön országában késni kell, Mint tudjuk, a posta néha kicsit lassan működik, Várjunk 15-20 napot, rendben? remélem, mielőbb visszavonja a vitát. PS: - Kérjük, törölje a vitát (újra megindíthatja a vitát) - Ne fogadja el az általunk feltöltött vitamegoldást (nem tudjuk újra megnyitni a vitát, a sorrend zárva) Szép napot"
Mit csináljak???
Köszönöm! -
-
csendes tag
-
hfrici
aktív tag
Ezzel kapcsolatban : ECSCCA0053501294 esetleg konkrétan hol tudok érdeklődni, mert a postától és a info@ecsc-logistics.com-tól elhajtottak?
-
Topikgazda
válasz hfrici #75144 üzenetére
Sehol.
De ezek szerint hiába van beírva az Összefoglalóba, hiába írom naponta itt.
Olyan küldeményről amelynek nincs postai nyilvántartási száma, nem olyan amit könyvelni kell, arról senki nem tud információt adni.
Azt látod a logisztikai információknál hogy feladva és még azt hogy vámolják és átadják egy másik logisztikai cég, ez utóbbi két dolog csak elektronikusan történik a szállítólevél alapján, a fizikai megléte a küldeménynek nincs bizonyítva és a további sorsa sem ismert.
Tudom hogy nem tetszik, de csak az van hogy megvárod hogy a szállítási védelmi idő lejárjon, a rendszer zárhja a vásálást és 15 napon belül dispute keretében visszakéred a pénzed.
A másik opció amit írok az vagy bejön, vagy nem. Nem 100%. -
Topikgazda
válasz hfrici #75146 üzenetére
Ez nem Express One (az 158.......sok szám myomkövetett) és még nem Magyar Posta ahol semmi azonosítója nincs egyébként.
Eleve az ecsc esetén ez van info@ecsc-logistics.com, náluk lenne ha tudnák keresni, de a szállítólevélen kívül csak egy nagy kupac küldemény egy konténerben áll rendelkezésre, amit jó eséllyel még nem dolgoztak fel.
A Postától megpróbálhatsz ilyet kérni angol nyelven amit elfogadhat az eladó:Ha nem kapod meg az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére (Arrived at local delivery center), nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
djsunstealer
aktív tag
Azoknak, akiknek olyan 12 Már 202410:17Arrived at local delivery center a bejegyzés.
Ez ma megérkezett (budapesti cím), tehát van remény.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hfrici #75148 üzenetére
Hát amikor nekem volt ilyen, nem könyörögtem a Postának, megvártam hogy leteljen az idő és azt a 8 $-át rögtön visszaadták.
Azért néha lessél rá a nyomkövetésre az AliExpress felületén, mert van amikor hamarabb engedik a dispute indítást, volt olyan hogy a 90 nap helyett egyszer csak 45 nap jelent meg, az okát nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hálózati / IP kamera
- Milyen videókártyát?
- eFootball
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- PayPal
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen