- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Noukoum #2856 üzenetére
Ismét érvelési hiba. Aki "ért" a témához, az nincs a topikban szvsz. Még azt sem vettétek észre, hogy nem beszéltem egyik tábor mellett sem, csak állításokat cáfoltam, nekem nem a témához kell itt most értenem, hanem a vitához.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Tiédetis
senior tag
válasz Noukoum #2947 üzenetére
Majd lesz akksi, nem kell parázni.
Nem mindenkinek, de aki időben lépett, azoknak igen. A chipekkel együtt tudnak kimenni a legyártott belsőégésűek, azok enyhíteni fognak a keresleten is. Ez tiszta vásárlói viselkedés, venni akarnak új autót elektromost, de ha nem kapnak, egy részük vesz belsőégésüt.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Noukoum #2947 üzenetére
"Aksi továbbra sincs, kereslet csipphiány előtt is sokkal nagyobb volt mint a kínálat."
Pont ezért halott ügy az akkucsere, mert akkor több akku kell mint autó, így csak a zelromlók miatt kell több, nem tervezetten több
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Noukoum #2953 üzenetére
igen, hogy beállsz a nagy csereállomásra és leveszik az akkut kapsz újat, mondjuk 5 perc alatt
Itt nem csak az a kérdés, hogy bírják a csavarok, érintkezők, hűtőcsatlakozók, hanem az is, 100 autóhoz kell vagy 180 akku legyártva legyenElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz Noukoum #5701 üzenetére
És???
Mostani metódus szerint 405 körül volt a csúcs a papíroknak.
Ma 121 környéke. 2022-ben olyan 65%-ot buktak a részvényeken a befektetők. Tudom miről beszélek, múlt évben a gyerek részvényei 1db Model3-at értek, csak nem tudtak szállítani, most meg szart sem érnek.
Szóval ugye érzitek miről beszélek? Valamit lépnie kellett, azt gondoljátok, hogy a kínai paicon meglépni egy ilyet, véletlen?
Továbbra is azt gondolom, hogy a csökkenő vagy nem elvárt eladások miatt csökkent tovább a részvények ára, és az eladási árak, mert ha elvárton felül hoznak egy negyedévet, erősödhet.
TheEndA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz Noukoum #6017 üzenetére
Ezek össze-vissza írnak mindent. Ebben a cikkben azt írja, hogy a Leaf jobban pakolható, míg az alatta lévő másik cikkben ezt írják:
"Az IONIQ nyúlánkabb formája miatt több hely jut a csomagoknak, a hivatalos mérés szerint 20 liter a különbség. Az pont egy jól megpakolt bevásárlószatyor. Viszont a csomagtér alakja és pakolhatósága szerintem sokkal többet számít, mint az a néhány liter. Ebből a szempontból is az IONIQ lehet a jobb választás, mert a hatalmas hátsó szélvédő is felnyílik a csomagtérajtóval együtt. A pakkokat szinte felülről ejthetjük a nagy üregbe, mintha egy asztalra pakolnánk."
Eleve a Leaf csomagtere kisebb, tehát nem teljesen értettem a pakolási problémázást az általad linkelt cikkben. Nekem még eddig nem okoztt problémát a csomagszállítás az Ioniq-ban, pedig van 4 gyerekem (ok. ebből egy már felnőtt, a másik hármat pedig nem egyeszerre teszem be a kocsiba, arra van egy egyterű).
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
veterán
válasz Noukoum #6073 üzenetére
Tkp. nem, mert én arról agyalok, hogy érdemes-e 20M-ért EV-t venni? És a konklúzióm az, hogy nem. De az tény, hogy ennyiért semmilyen meghajtásút se vennék. Azért lesz EV specifikus a kérdés, mert míg a benyásoknál van választék a 10M-es -sőt, alatta is bőven-, szegmensben, addig EV fronton a 9-11M és a 16-22M köztt nem nagyon van semmi.
A tudomány a valóság költészete!
-
WiZARD
addikt
válasz Noukoum #6198 üzenetére
Nem tartok attól hogy nagy foglaltság lesz.
Majd tölt otthon a többség, aki meg nem tud otthon az se biztos hogy oda fog járni tölteni (ha csak nem lesz nagyon olcsó a többi fizetőshöz képest).Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
válasz Noukoum #6580 üzenetére
Na ezért nem nézem meg ezeket a videókat. Annó volt egy színvonalas és talán semlegesnek is mondható gárda, aminek szerettem nézni a műsorait, olvasni a tesztjeit.
Aztán lassan beszivárgott pár fura cikk, aztán egyre több. Az jelentette számomra, hogy megvették őket kilóra.
Azóta egy a sok eltartott oldal közül, és nem olvasói eltartásra gondolok.Nyilván van hatásuk a vásárlásra, egy pici rétegnél, de ez olyan elenyésző, hogy ezért eltartani és fizetni neki...
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Andras6800
senior tag
válasz Noukoum #6580 üzenetére
Sok mindent aláírok, de ez kb full nem fedi azt amit én látok. Szoktam nézegetni a videóit, de totál nem nyal a németeknek. Mi több, annyira nyal nekik, hogy fél éve hyundai-al jár…
Amit meg elmond a németekről, az abba vág amit én is tapasztalok/ látok.Inkább ismerd be, hogy nem szimpi a fazon. És kész.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Noukoum #6585 üzenetére
Ezért jó hogy ő nem elfogult. A Teslával kapcsolatban az volt, de a saját tapasztalatai alapján helyre tette a dolgot.
Persze ezt a Tesla egyház nem bírja elviselni, mert olyan nincs hogy nem a Tesla a legjobb mindenben is.
Ezután jön a lejáratás, hiteltelenítés, támadás.Régi lemez.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Tiédetis
senior tag
válasz Noukoum #6585 üzenetére
Talán 2-3 tesztjét néztem meg. Nekem hitelesebb az, amikor felhasználók mondják el a véleményüket. Eddig volt egy autó amit gyerekként kaptam, aztán elcseréltem egy másikra, megkóstoltam a román csodát (nem hittem el amit mondanak róla), kellett aztán valami, amivel a földesutakon is tudtunk menni 5-en, megrakva, bár a gömbökkel volt probléma, de az rózsafa fakormányos oroszlán egy csúcs volt, amíg szét nem rohadt alattunk. Szóval voltak ilyenek is, de a többi mind userek által összeszedett morzsákból lett és mind azt hozta, amit vártam tőlük. Őket nem vették meg, a tesztelőknek pedig mind vannak érdekeltségei valamilyen szinten.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
tibcsi0407
félisten
válasz Noukoum #6633 üzenetére
Majdnem mindenben.
Nekünk van most itthon egy i3 és egy F10 520D, az F10-et le szeretném idén cserélni, a Tesla nagyon vonzó az ár és a technika miatt, de a minőség, az összerakottság érzete még mindig a többiek mellett szól, kicsit számomra még mindig túl puritán az egész autó, viszont ha a tudást, hatékonyságot nézem, akkor nincs ellenfele, eléggé kettős érzések.Versenyben van nálam több autó is:
- Kia EV6
- iX3
- Q4 sportback E-tron
- EQB/EQC
- Ioniq5
- Model YLegjobban az EV6 és a Q4 jön be jelenleg. Mindkettőnél vállalható a hatótáv, jól felszereltek, jól néznek ki és össze is vannak rakva rendesen.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
Shadowbull
addikt
válasz Noukoum #6633 üzenetére
Valójában meg a Tesla kezdte el megszivatni saját magát. Abszolút irreális célokaz tűzött ki és kommunikált (évi húszmillió autó 2030ban) csak azért hogy fenntartsa a teljesen irreális részvényárazást.
Aztán valamikor tavaly november környékéb rájöttek hogy egyszerűen nem kell végtelen mennyiségű 3/Y, ezért két dolgot tehettek:
- elengedik a növekedést vagy
- árat csökkentenek, de azzal meg a marzsokat engedik el.A másodikat választották, bár igazából kényszer volt az is.
Elindítottak egy árcsökkentési spirált, a haszon jelentős része köddé vált, a növekedés pedig mégsem lett akkora mint szerették volna, a készletek pedig tovább növekednek (nyilván, az emberek sem hülyék, arra számítanak hogy még olcsóbb lesz).Musk már meg is szellőztette hogy bezzeg ők haszon nélkül is tudnának ám autót eladni, mert olyan sokat kereshetnek majd a digitális szolgáltatásokkal. Aha...
Szóval a Tesla abszolút fenntarthatatlan módon "tarolta le" a piacot... Szép húzás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tibcsi0407
félisten
-
válasz Noukoum #6669 üzenetére
Sajnos nem értek veled egyet ebben. A luxus ott kezdődik h egyáltalán autót tart olyan városi ember akinek csak esetire kell. Meg h van bálna pénisz bőr bevonat amit lehet választani . Ez alatt van a prémium Ahová döntés a pozíció és amitől a tesla legtöbb esetben messzi van. Ezt inkább értékrendnek nevezném ami lehet tudatos választás ami jó, de ettől a döntéstől még ugyan úgy nem prémium.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Shadowbull
addikt
válasz Noukoum #6678 üzenetére
Dehogy mondtad te az autóipari standardot.
Semmi zavaros nincs benne, meglehetősen világos és érthető kategorizálás.
Az már más kérdés hogy az USAban és Európában némileg eltér egymástól.A Tesla S/X erős hunyorítással eléri a prémiumkategória alját, de a 3/Y-nak köze sincs hozzá, azok olcsó tömegtermékek. Éppen ezért a Tesla nem prémiumgyártó, ráadásul saját definíciója szerint nem az, mert évi húszmillió autót akar eladni 2030ban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
joghurt
addikt
válasz Noukoum #6674 üzenetére
Nem tudom, melyik szomszédunkra céloztál. Az ukrán árak most nem annyira mérvadók, Szerbiában valóban valamivel alattunk vannak. De ami statisztikákat elérek, azok szerint Szlovéniában 1,4x, Szlovákiában 1,8x, Ausztriában 2,2x, Romániában 2,4x többe került, mint az itteni 10 cent/kWh alatti ár.
Nem tudom, "a szomszédban" pontosan hogy van, de üzemeltetési költséget csökkentő tényező még az itteni súlyadó- és parkolási díj mentesség is. A biztosítási árakról nincs európai körképem.A tej élet, erő, egészség.
-
8th
addikt
válasz Noukoum #6669 üzenetére
"A prémium kategória sokkal kommerszebb, nem véletlen hogy a Tesla összes modellje simán abba tartozik."
Butaság. A Tesla ergonómiában, anyaghasználatban, összeszerelési minőségben, általános minőségérzetben nyilvánvalóan le van maradva a német prémium gyártók autóitól. Nincs is ezzel baj aki prémiumautót akar az vegyen azt viszont ne fogjuk már rá mindenre ami drága, hogy prémium amikor egyértelműen nem az. Köze nincs hozzá.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Shadowbull
addikt
válasz Noukoum #6771 üzenetére
"a többi gyártó kapható terméke a korszerűtlen model 3-hoz képest is őskövület,"
Igen, persze. Ahhoz a Model 3hoz képest, amiben parkolószenzor sincs. Értem.
Mondjuk kevés gyártónak sikerült az a bravúr, hogy a terméke az idővel visszafelé fejlődött, de a Teslának ez is megy.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen