- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz dabgergo #1552 üzenetére
Nincs elektromos autóm, úgyhogy itt általában csak olvasó vagyok, de...
Hány évre építed azt a házat? Ha max 5, utána úgyis eldózerolod a picsába, akkor ne.
Ha viszont 20, 30, 50 évre, akkor szerintem itt nincs kérdés. Ha 20 év múlva veszel 10 éves használt kocsit, már az is 90%, hogy elektromos lesz, ahogy a mai trendek haladnak. És 5-10-20 év múlva szétverni a már faszán belakott telket/beállót/járdát... Na AZ szopás.Most, amíg még úgyis mindegy, nem kerül kb semmibe kihúzni egy üres műanyag csövet. Aztán mikor odáig jutsz, mehet bele az a kábel meg delej, ami akkor éppen aktuális.
Ui.: tudom, hogy építkezés közepén nem éppen arra szeret gondolni az ember, hogy eladja (még kész sincs a rohadék ), de abba se hülyeség belegondolni, hogy ennek rövid időn belül, de talán már ma is konkrétan értéknövelő hatása van. Lassan tölteni meg lehet az erős töltőn is. Amit nem lehet, az az, hogy gyorsan tölteni a lassún.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
joghurt
addikt
válasz dabgergo #1557 üzenetére
Ja, és inkább több párhuzamos cső legyen, mint egy nagy. Egyrészt a külön áramköröket külön illik vinni, másrészt a gyengeáramot (LAN, érzékelők, okosotthon, riasztó stb.) külön a hálózattól (230/400 V).
A villanyosok is jobban szokták szeretni, mert nem kell olyan mély árkot vésni, legfeljebb kétszer végigtolni a horonymarót.A tej élet, erő, egészség.
-
Rolly
veterán
válasz dabgergo #1552 üzenetére
mindenképpen de a házban is legyen alapból 3 fázis... (még nem mindenhol alap)
- én a vezetéket is behúznám (5x6-os réz vezetékkel)
- páran írták az utp is férjen bele... arra nem tudom mi szükség van ... persze ha wifi hatótávon belül van...
Nekünk alapból nincs utp csatlakozó az autó töltőn . -
biker
nagyúr
válasz dabgergo #2275 üzenetére
heti 2-3 x 8km megölné a normál motoros autót, főleg ha dízel.
Erre a távra a legalja is megteszi, a trio tagjai (c-zero/ion/miev) vagy egy '15 Leaf még heti fél töltéssel is megteszi.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Füleske
addikt
válasz dabgergo #2293 üzenetére
E-up se rossz, bár nem valószínű, hogy 4 millióig sok lenne belőle. 4 millióig van Zoe (saját akkut lekérdezni egy márkaszervizben!), Leaf (akku állapot problémás lehet!), Fiat 500e, Smart is a trió mellett. Info: [link] Az egzotikus típusokat (pl. Bluecar) kerüld! Feljebb ezek vannak: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz dabgergo #2293 üzenetére
Nem tudom mennyire sürgős, de szerintem idén is június körül lesz a támogatás, ha a legolcsóbb kell akkor egy Dacia Spring 5m körül lenne támogatva, illetve megint rendelhető az Up is (bár gondolom az a baj, hogy 1 év mire megjön), ezek nem rossz ajánlatok, de hát leginkább a várakozási idővel lesznek bajok, na meg az adott kereteden is túlmennek, de jobban megérik mint ezek a 8-10 éves, gyors töltő nélküli behozott járművek.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz dabgergo #2306 üzenetére
Igen, én is várom már, viszont ha most rendelsz akkor azt mondom legalább féléves várakozási idővel számolj, de legalább addig ha mégis beesne egy támogatás nyár elején akkor arra betudnád nyújtani a szerződésed és lehet sikerülne, akkor meg megérné kivárni. Igaz tudok pár szalonról ahol van készleten pár, de 7.3m körüli árat viszont nem ér meg ez a kocsi.
-
Tiédetis
senior tag
válasz dabgergo #2293 üzenetére
Én Kia Soult vettem. Igaz, hogy új akku van benne, de még télen is 130-150km a hatótáv (ezen a télen).
Nagyon praktikus, tágas utastér, sok-sok extra és 7 év gyári gari tehát még lehet kifogni bőven ilyet.
Kettő hátránya a hátsó traktus kialakítása miatt koszolódik az üveg és a hátsó kamera is, és doboz forma miatt, pályára nem való.
Kora télen 13-15kwh fogyasztással, most 17-18.
Fűtés, ülésfűtés megy.
Ár: a triót leszámítva szerintem a legolcsóbbak között van (leaf-et nem említek, mert azok akkujai alapból kukák abban az árszegmensben) .
Ampera biztos jó, de az már hybrid, ami szerintem felesleges, vagy benzin vagy elektromos.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
joghurt
addikt
válasz dabgergo #2306 üzenetére
Ha van rá lehetőséged, mindenképp próbálj ki egyet előtte!
Ilyen áron nyilván nem luxust vár az ember, de nekem a Spring a '80-as éveket hozta vissza, annyira kopogós a belseje, és a felfüggesztése. Ráadásul legfeljebb alsós gyerekek férnének be mögém.
A végsebessége is 130 alatt van limitálva - tehát garantáltan népszerű leszel vele az autópályán.
Érdemes megnézni még a csomagtartót, hogy az nektek mire elég.A tej élet, erő, egészség.
-
Füleske
addikt
válasz dabgergo #2310 üzenetére
A helyedben én vennék valami elektromost, amire van pénzed. Azzal kipróbálhatnád a valóságban, hogy mennyire tetszik neked az elektromos autózás. Ha nem jön be, még mindig eladhatod és vehetsz egy kis benzinest. Esetleg ha beválik, eladod a dízelt is, és veszel egy komolyabb elektromost. Tartós próba után jobban tudnád, hogy mit is szeretnél. Valahogy így, amiről a videó eleje szól (hogyan lettél villanyautós?): [link] (azaz miért vett lefingott Leaf - et, és miért váltott Tesla - ra?)
-
GalaHU
őstag
válasz dabgergo #5676 üzenetére
Majd a tapasztaltabbak biztos kiegészítenek, de első nekifutásra 5 hónap tapasztalattal:
- a 15 kWh-ás fogyasztás télen biztos nem lesz meg, a Leaf-el nyáron is csak szigorúan városban. Nem mindegy viszont, hogy fűtött garázsban éjszakázik a paripa, vagy nulla környékéről kell melegednie
- a töltési veszteség viszonylag jelentős, mi 10%-al számolunk az i3-al.
- gyerekülés ebbe is befér az ajtókkal kell megbarátkozni.Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
válasz dabgergo #5676 üzenetére
Éves átlag 17 el jó leszel de egy régebbi ioniq al éves szinten is menni fog sztem a 15.
Amúgy jó a matek, nekünk az id3 kb 600 ezret spórolt az első évben. Kb 18 ezret mentünk vele.Napi 2*17 km re elektromost mondanám én is elsőre de az nem mindegy hogy az a 17 km autópálya vagy országút vagy város.
Utóbbi esetben bármi jó lehet.
Ha országút/ főleg ha pálya akkor inkább 30 kw autókat néznék. Városba szerintem egy akár 24 es I leaf is jó lehet. Főleg ha otthon és melóba is lehet tölteni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
cOxeR
Ármester
válasz dabgergo #5676 üzenetére
Ideális lenne neked az elektromos, en 21e-t mentem idén, ebből fizetős töltés egész évre 5x ezer Ft volt, minden mást otthon töltöttem. Rengeteget tudsz fogni ezen, ha 70 Ft-al számolsz akkor is, átlag fogyasztást tervezd 18-20 kWh-ra, akkor nem ér meglepetés.
Töltési veszteség amúgy kb 10%, azzal együtt 20-ba bőven belefersz.
A szűk keresztmetszet viszont a keretösszeged lesz, mondok egy példát, gumiharang cserén voltam mert közeleg a műszaki I3-al, előttem levő I3-amit 1 honapja vettek, műszakilag totál le volt lakva, 60aH. A kereted felett vették bőven.
Amire érkeztek:
- gumiharang
- akku csere
- fékfolyadék
- olajcsere (hajtómű, nem rexes)
- szar izzók
- programozás
Erre otthagytak közel 250k-t, ami nem is volt drága.
Ami közben kiderült:
- motortarto bak, felfogatás csere (anyag+munka 470k)
- egyik oldalsó tükör rossz, had ne mondjam mennyi
- esőérzékelő szenzor kuka (üvegbe van beépítve ha jól tudom)
- klima töltés se hiszem hogy nem lenne szükséges
Szóval nem gondolom, hogy a piacon most ebből az összegből kapsz megfelelő állapotú autót sajnos.
Fali töltő meg nem létszükséglet, nekem is csak egy sima 12A-es töltöm van, jól elvagyok, nem éri meg kifizetni a gyorsabb töltő összeget… (főleg amilyen villanyszerelési ajánlatokat kapok a napokban, durván 350-400e/2 nap munkadíj + anyag, nevetséges…)[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz dabgergo #5685 üzenetére
Zoehoz erősen ajánlott a három fázis, régebbiekhez ráadásul fázisonként is kakaó, végtelenül leegyszerűsítve azt szokták mondani, ha nincs 3x16A az autónak, ne is nagyon erőltesd a Zoet. Ez főleg a régebbi, Q motorosokra igaz, de ha százalékokon, tizedeken ugrálunk a hatékonyság oltárán, akkor akár a ZE50 is itt érzi a legjobban magát.
Mondom ezt úgy, hogy a ZE50-nél mérlegeltem és annyiba kerülne és akkora macera lenne a 3x25A/32A a mostani 1x32 helyett, hogy 1x16A-ról töltöm. De nálam sok az útközbeni töltés, ott meg rendes 22kW-t kap, meg van még bőven gari az autóra.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz dabgergo #5689 üzenetére
Az a baj, hogy kell biztosíték, kell fi relé, meg a töltő, mikor kinézel egy töltőt annak lazán a +50%-át elköltöd az egyéb elektromosság dolgokra. Pl. B típusú 30 MA Fi relé 130e Ff.
Most kertem ajánlatot, csak a szekrény csere meg a relék, biztosítékok, meg a meló, 350k. Töltő ebbe sehol.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz dabgergo #5689 üzenetére
terhelés megosztós töltő, akkor nem fogja leverni a kismegszakítót sose, és mindig maxon tölthetsz közben
Valami hasonló mint ezElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
joghurt
addikt
válasz dabgergo #6004 üzenetére
Értem én a késztetésed, de szerintem felejtsd el a megtérülés-számítást!
Sem az energiaárak változását nem látta senki előre (ilyen drasztikus mértékben), sem a használautó-piac megbuzulását.
És akkor szándékosan nem mennék bele mélyebben az itthoni áramárak alakításának kérdéseibe.
A tej élet, erő, egészség.
-
Bandit21
addikt
válasz dabgergo #6004 üzenetére
Azért attól sok függ hogy a havi 1000 hol megy el. Milyen eloszlás város országút pálya stb.
És van e néha hosszabb út és arra kell e másik verda.
Mert azért egy 4-5 M Leaf 1 el egy Debrecen - Sopron úton lehet 2- 3x állsz meg majd 1 órát tölteni.Egy 4-5 M Leaf 10 éves 5 év múlva valószínűleg az akkuban lévő LI fog érni valamit.
Nem tudom most milyen dízeled van de ha 10+ éves akkor az 5 év múlva valószínűleg nem lesz olyan kapos.
A szerviz költséget is bele lehet venni.
Alapvetően ha otthon tudod tölteni akkor - energia ár ide oda ranghat - de amíg nincs III vh addig sokkal jobban meg fogja érni.
Ha jellemzően városban mész (itt most 10 éves 24 es Leaf ről van szó) akkor megéri valószínűleg váltani.Ezt nézd meg esetleg. A szerviz rész lehet csak egyedi de elég meggyőző.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz dabgergo #6007 üzenetére
15km szakaszokon dízellel nem a fogyasztáson fogsz spórolni, ha elektromosra váltasz, hanem a hamarosan jelentkező horrorisztikus szervizdíjakon, a lerakódások miatt. meg hogy kvázi sosem üzemmeleg az a motor
Ár alakulás? ki tudja, mikor a lízinget kezdtük, azzal számoltak, 5 év múlva 30%-ot ér az autó, most 4 év telt el, és minimum annyiért lehetne eladni mint amennyiért vettük
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
válasz dabgergo #6007 üzenetére
A 60 km út ha van rajta pálya akkor télen lehet már sok lesz oda vissza egy 10+ éves, 24-es autónak. Persze ha ott vagy legalabb 2 órát és addig fel tudod dugni ott is akár 230-ra, akkor bele megy 4-5kw amivel hazaérsz.
Ez persze csak nagyon hidegben, palyan sietős módban igaz ami évente majd max 2x fordul elő, és ha tudod előre akkor semmi gond.
Egyébként erre a 15 km jellemzően városi használatra abszolút megéri szerintem váltani, ha tudsz otthon tölteni, főleg dízelrol. Mert az ilyen távon sose melegszik meg, nem tesz jót neki.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
axioma
veterán
válasz dabgergo #6007 üzenetére
Es lefele skalazas nem jon be? Trio a 15km-es utakra, ha mar ugyis marad a dizel, es a 2x60-at is atrakod dizeles tavra. Persze attol fugg, milyen a 15/60 utak km-es ara'nya.
Amugy meg phev lehet me'g 2in1, akkor a dizel akar mehetne is. Persze nem minden phev tudja a telen min 2x15-t, de egyreszt nem tragedia, masreszt az also arszegmensben is van amelyik igen (ferjem 2x24km 2013-as Ampera, telen nagyon kopp-os, nyaron lazan megy bele +10km, es ha elfogy akkor se tragedia, jon a benzinmotor). A 2x60km igy me'g toltes nelkul is kb. felereszt arambol menne.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz dabgergo #6013 üzenetére
Nem isofix-es ulest igenylo gyerekekkel is jo az ION is (sot: az Ampera az valoban 4 szemelyes, mert kozepen ott az elvalaszto, ellenben az ionban volt hogy plusz baratno is beult... sot, nagyon meglepo, de a hatso ules lehajtasaval kimondottan szuper szallitasra: 85x56 alapteruletu szekreny csak a magassagabol hatrafele logott ki... amperara csak tetocsomagtarton tudtuk ugyanazt felrakni.
Mondjuk telen palyaval egyutt a 60-at ha kell tudja, szerintem akkor kimondottan Mitsubishi kellene, annak egy kicsivel tobb az akkuja, mint a franciara atemblemazottaknak.
Kiprobalast fel tudok ajanlani, volt mar ra pelda, helyszin/ido kerdese, irj privatot.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz dabgergo #6013 üzenetére
7M körül már kapni Ioniq-ot is. Leaf-hez képest minden szempontból jobb, temperált az akku, nagyobb hatótáv (180-240km, időjárástól, felhasználástól függően), nagyon jó fogyasztás. A kettes Leaf helyett inkább azt vedd, vagy BMW i3.
Az Ampera is nagyon jó, barátomnak is van. Annak ellenére, hogy nem egy mai konstrukció, nagyon jól megcsinálták, tisztán elektromosan is elmegy 70-90km-t, ami nagyon nem rossz! Esetleg még az Amperával műszakilag kvázi megegyező Chevrolet Volt-ra nézz rá. Ugyanazt tudja, csak kicsit más az orra. Annyi, hogy ezek is már 8-10 évesek.
A tudomány a valóság költészete!
-
axioma
veterán
válasz dabgergo #6016 üzenetére
A trio (ion) 4 szemelyes az auto me'g ha be is fer hatul 3 nem tul nagy ember... es a kicsi elektromosok kozul kb. a Zoe az elso ami 5 szemelyes [papiron, azt nem tudom hogy valosagban mennyire, foleg gyerekulessel], ill. akkor az ampera helyett a vele egy kategoria Outlander-t nezd, DE annak viszont az elektromos hatotavja inkabb 35-40 korul van tudtommal. Viszont nagy batar, az tuti mindenre is eleg egyszerre (kiveve belvarosban szuk helyen parkolni...)
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz dabgergo #6020 üzenetére
Engem pont ebben a topikban beszéltek le a kettes Leaf-ről. Aztán persze még utánaolvastam, néztem teszteket, és végül az Ioniq-ot vettem meg. Leaf sem rossz autó, de engem a temperálatlan akku önmagában meggyőzött arról, hogy ne azt vegyem. Evégre, ez az EV-k lelke.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
válasz dabgergo #6024 üzenetére
Én nem szeretnélek meggyőzni semmiről
Elsőre nagyon ellenszenves volt a SOUL, de már nagyon megszerettük, szeretjük ezt a magasabb üléshelyzetet, tágas teret.
Ki kell próbálni őket. Előtte zoe is benne volt a kalapban, kipróbáltam és elvetettem.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz dabgergo #6024 üzenetére
Ahogy az előttem szóló kiválóan írta, ki kell próbálni mindet és azt vedd meg, ami neked megfelel! Ebben az árszegmensben túl nagy kínálat egyébként sincs, főleg, ha az egészen kisautókat elveted a méretük miatt. Max. 3-4 típus jöhet szóba.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
-
Bandit21
addikt
válasz dabgergo #6031 üzenetére
A Zoe egyedi mert fel tud venni AC 22 kw is. Ez egyébként ha otthon estékent töltve használod "fölösleges".
Mert mindegy hogy 10 kor be dugva kész van már hajnal 2-re vagy 4 vagy 6-ra. A lényeg hogy reggel amikor bele ülsz kész legyen
Nyilván jó ha kiderül délelőtt hogy menni kell délután valahova akkor egy leaf el mehetsz DC vadászatra (mert AC otthon 3.6 fog tölteni csak Neked) míg a Zoe be dugod és ha tudsz otthon 22 kw tölteni akkor két óra alatt 0-100 kész (ok nem de közel)Viszont a 22 kw az már nem semmi vissza osztva 22.000/230 al majd 100 jön ki tehát kell neki 96/3 összesen 32 A per fázis.
És akkor semmit sem fogyasztott a ház, ahhoz hogy biztonságban legyen ellátva a többi fogyasztó kell legalább +10 A/ fázis. Kell hozzá 3x45 A legalább.
Ami elég sok pénz.De semmi gond mert attól még hogy tud tölteni 22 kw attól még simán vehetsz egy állítható teljesítményű 3f töltöt és mehet bele akar 6A/f-el 4.2 kw is még akkor is tele lesz reggelre ha 0 dugod este és a 3*16 ből meg mindig marad 10 A/f.
Majd jön biker és tisztába teszi ha kérded. Egy ipari dugalj szerintem csak úgy nem jó a 22kw hoz. Nem tudom milyen evse jár a Zoe hoz de nem hinném hogy tud 10+ kw csak úgy box nélkül.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz dabgergo #6036 üzenetére
Nem értek hozzá, de attól még hogy van a házban,3*32 attól azt még nem tudod bárhol le venni csak úgy, akkor se ha van egy 3f dugalj.
Kell egy külön leágazással a töltoig kiépített 5*6 kábel és egy box ami az autóval össze hozza hogy állandó legyen a kakaó. Csak úgy be dugni nem lehet szerintem a 3f re a passzív kábelt. Rá engedi az egészet ami aztán ingadozik ahogy bekapcsol a klíma, sütő hűtőszekrény stb. Az ugy nem jó.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz dabgergo #6031 üzenetére
csak dugalj akkor elég, ha 3f mobil töltőt veszel, pl 11kw vagy 22kw kivitelben
az 150e+ áfa, egy fali töltő meg 210+ áfa pl [link] szóval 40e felárért kapsz terhelés megosztót, mobil appot, korrekt kinézetet, stbElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tuzpenge
őstag
válasz dabgergo #8897 üzenetére
Szerintem használtautónál nincs se garancia se szavatosság...persze a fő alkatrészekre elvileg van fél év (akárhonnan veszed magán vs kereskedő), de ne gondold hogy pl egy kerékcsapágynál bármit is kapsz vagy egy injektornál, vezérlésnél....A legjobb ha viszel magaddal egy szakit és kérsz egy állapotfelmérést.
Az ioniq pedig úgy marad garanciás (az akksija) hogy a szervizkönyvbe: vagy 1 év vagy 15.000 km-ként van egy bejegyzés pecséttel (amelyik hamarabb bekövetkezik). Max 1000 km és 30 nap túlfutás megengedett, de ha ez nincs meg akkor ígyis-úgyis ugrott a gari...
Szóval itt a szervizkönyv a lényeg hogy megfelelően és időben legyen vezetve!ˣ
-
Semin
senior tag
válasz dabgergo #9119 üzenetére
- A képeket elnézve ilyesmi karcokat lehet érdemben javítani valahogy? Láttam mindenféle műanyag javító krémeket, de nem tudom, hogy működnek-e.
Ez engem is érdekelne, de eddig nem találtam megoldást a karcos műanyag elemek problémára. (nekem a lábtérben van egy karc, de szerencsére nem durva)
Utólag felmerült bennem kérdésként (persze h nem akkor) h amúgy nem vertek-e át, mert bár ezek a karcok megszokhatók, elvileg csak 110 ezer km van a kocsiban
Láttam hogy feltetted a FB csoportban is ezt a kérdést.
A jelen állapot az, hogy még nem volt olyan autó a csoportban amit manipuláltak, és ki is derült volna. (tekintve a csoport létszámát, ez egész jó ómen) Tehát eddig nem ismert olyan módszer amivel lehetne.De ha mindenképpen bizonyíték kell az alábbi dolgot nézd meg:
Ha megfelelő OBD olvasóval kiolvasod, meg tudod nézni eddig hány kW-ot vett fel az autó élete során. Ebből nagyon könnyű kiszámolni az átlagfogyasztást, és kibukik ha nem stimmel valami.Karcok :
Én is arra tudok gondolni, hogy nem volt gazdája a kocsinak, vagy lesz@rták.
Szállítottak vele dolgokat, nem megfelelően.Gomb:
Én első blikkre kifojt illatosítót mondanék ami felmarta a festéket.
(Ez a gomb közel sem a legtöbbet használt, és a többi nincsen rossz állapotban)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Háztartási gépek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen