Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Santi22

    aktív tag

    Nov 25 adtam le egy rendelést (Electro Hungary partner), amit online bakkártyával ki is egyenlítettem. Pár percre rá double checkeltem és vettem észre, hogy nem azt a terméket vettem, amit akartam. Abszolút az én hibám, vezeték nélküli helyett véletlenül a vezetés verziót vettem meg, miután arukereso átirányításból jöttem emagra (ahol vezeték nélküliként volt feltüntetve) de az emagos adatlapját nem olvastam el, hogy ott meg vezetékes. Mind1.
    Lényeg, hogy a fizetés után kb 5 perccel már észrevettem és töröltem a rendelést, azóta is ennyi van odaírva.
    " Elküldtük a törlési kérelmet a(z) Electro Hungary részére. A státuszt frissítjük, amint választ kaptunk a cégtől."
    Meg, hogy amúgy becsült "Kiszállítás a következő napig: dec 8."

    Ilyenkor mennyi ideig ülnek az ár visszatérítésén a tapasztalatok szerint?
    Már lassan azon vagyok, hogy igazából ki is küldhetik a terméket majd eladom vagy megy karácsonyi ajándékba.

Új hozzászólás Aktív témák