- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Még mindig Mk3 fóka kérdések...
A start/stop rendszer minek függvényében aktív/inaktív, ha nincs manuálisan kilőve?
Nem állítja le a motort, még nyáron, üzemmelegen sem.
Utánaolvasva talán az akksi töltöttségével van összefüggésben (only if 80%+).
Félreértések elkerülés végett: én kifejezetten örülök, ha nem aktív, csak tudni szeretném mi lehet az oka...
Nevermind...
-
nfsu17
veterán
a benzinesemre ezt írja a szakirodalom:
"AUTO-START-STOP
A használat korlátai:
Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer nem állítja le a motort bizonyos körülmények között, mint például:
*A motor alacsony üzemi hőmérséklete esetén.
*A belső tér klímájának fenntartása érdekében.
*Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
*Ha a külső hőmérséklet túl alacsony vagy túl magas.
*Ha mozgás közben kinyitják a vezetőajtót.
*Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
*Ha a dízel-részecskeszűrő regenerációja folyamatban van.
Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer újraindítja a motort bizonyos körülmények között, mint például:
*A belső tér klímájának fenntartása érdekében, például a klímaberendezés használatakor.
*Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
*Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
*Ha a gépkocsi üres fokozatban lejtőn lefelé kezd gurulni.
Megjegyzés:
Ha a rendszer hibás működést észlel, kikapcsol.
Ha a gyújtási ciklus befejeződése után sem működik, ellenőriztesse a gépkocsit egy hivatalos márkakereskedésben.
Megjegyzés:
Előfordulhat, hogy a rendszer nem működik, ha a gyújtás kikapcsolásakor csatlakoztatva hagy elektromos fogyasztókat, mivel ezek lemerítik az akkumulátort." -
flymi
addikt
Értem, ez így korrekt és érthető volt.
Akkor egyelőre marad a gyári fej és a gyári süvöltők is.
Talán majd jövőre, az idén már sokat rálocsoltam.Amit még SOS meg kéne oldani az a benzinpumpa vezetékének az ülés alatti szigszalagos kókányolásának helyettesítése egy rendes forrasztással és zsugorcsövezéssel. Pár napja megint előfordult, h nem hallottam a hangját első indításkor, de szerencsére másodjára sikerült munkára fogni. Azért ez így még necces, de legalább már tudom hol keressem a (kontakt) hibát. De az is lehet, h a szivattyú haldoklik, akkor viszont csere.
Plusz nem vagyok kibékülve a felújított szervo szivattyúval sem, bár ha zenét hallgatok akkor nem hallom úgy sem ha 4000 rpm-nél visít. Már polcon van egy gyári bontott, csak el kéne hoznom és cseréltetni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen