- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz nfsu17 #20693 üzenetére
Nekem 1.5 Ecoboost Mondeom van (Euro 6.2, 165 lovas), egy éves és 47 ezer kilométer van benne. Horvátországi nyaralás során, onnan hazáig vezetve, a sebességhatárokon autózva 6.2 lett a ténylegesen tankolt átlaga (elég sok hegyi úttal). A dízel ehhez képest egy traktor.
-
flymi
addikt
-
flymi
addikt
válasz nfsu17 #20977 üzenetére
És az hogy érted a télire, hogy "ha vennék"?
Nyárival mész télen is? Egyik kollégám így spórol, de nem ajánlom. Még csak városban autókázáshoz sem.
Ha csak a télen-nyári vagy a nyáron-téli kombó közül kéne választani az utóbbi inkább, ez a kisebbik rossz. De akkor inkább egy négy évszakos.
Vagy télen nem autókázol, mert a fókák a jég hátán is megélnek?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Vaze
őstag
válasz nfsu17 #21239 üzenetére
Hasonlo volt nalam is,mondjuk nem a Fordommal,hanem a BMW-vel,vadi uj auto,beletekertem kb 5000 km-ert,egyszer csak azt latom,hogy a viz a tartalyban,a minimum szint alatt van...
Bevittem a szervizbe,ott feltoltottek,es azt mondtak,hogy ez normalis jelenseg uj autoknal.
Mondom jolvan,ti vagytok a szakik!
Azota belecsavartam kb ugyan ennyit,de a szint azota is rendben van! kop kop kop[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
nagyúr
válasz nfsu17 #21237 üzenetére
Vizet szerintem nem ette, azaz sosem ment minimum közelébe.
Mivel automata nem igazán tudom hidegen gyilkolni, de kvázi napi szintű 20-20km városi ingázást kap, dugóval, néha M0-val, ahogy azt kell
Esetenként van rövid táv, de elég hamar eléri az üzemi hőfokot.
Pálya nem szokott 130-140-nél több lenni. Nincs sok 0-100 seMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz nfsu17 #21273 üzenetére
Akárhogy nézzük, ami kőolajszármazékot elpöfögtetünk, az károsanyag-kibocsátással jár. Legyen dízel vagy benzin. Ha teccik', ha nem.
Ezért is nem értem ezt a büdös dízel, fúj mérgező, vége, halott stb... divathullámot.
Vegyél egészséges benzinest!szerk.: Nem vagyok semelyik tábornak a fanja.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nfsu17
veterán
válasz nfsu17 #21237 üzenetére
Ahogy jósoltam (de nem vártam), sajnos kezdi megint a tavalyi mizériát.
Szemmel láthatóan kevesebb van benne most hűtővízből, mint legutóbb. Pedig még a tank benzin sem fogyott el, azaz még az 1000km sem ment le.
Szinte tavaly is pont ilyenkor kezdte.Beírtam google-be, hogy "ecoboost coolant loss", van facebook oldaluk is...mondjuk főleg az 1.0 motorokkal van (volt) gondjuk, az 1.6, meg az 1.5-re is van találat.
Háát....ha ezt előre tudom. Annyi fórum, annyi hsz.Tavaly "leráztak" a szervizben, hogy ez normális, és töltsek utána. Ennek írásos nyoma nincs, mert telefonon, meg egy másik helyen személyesen voltam.
Most e-mailt fogok írni és kíváncsi vagyok a válaszra...megint.
Azért e-mail (azért ajánlott, papír alapú levéllel még nem játszanék), mert akarom, hogy nyoma legyen (ha később "durvább"=hengerfej, kigyulladás, motorcsere stb) annak, hogy én IDŐBEN észre vettem és jeleztem, hogy hiba van. Már ha ez hiba, mert úgy tűnik náluk nincs hiba ilyen esetben. Mivel garanciás az autó, később majd mindent rám vernének, hogy tudtam róla, de nem szóltam nekik, stb.
Továbbra sem értem, de lehet itt lesz a megoldás, hogy a hidegnek lehet-e köze hozzá, vagy az utastéri fűtésnek, de tavaly is és idén is a hideg érkezésével kezdődtek a gondok.
Nem tudok most 100km-eket menni teszt célzattal, fűtés nélkül, hogy kiderüljön tényleg ez-e a hiba, mert pár km után elkezd párásodni levegőjáratás nélkül a üveg...meg amúgy sem fogok erre benzint pazarolni. -
dssport
tag
válasz nfsu17 #21347 üzenetére
Bejön a hideg és eltűnik egy adott mennyiség, utána stagnál, vagy hidegben időről időre folyamatosan fogy?
Az én autómban (nem Ford) túl érzékeny a vízszint érzékelő. Mindig maximum fölé van töltve a szint 1 centivel, hogy amikor először bejön a hideg és lecsökken a folyadékszint, akkor se essen maximum alá. (ha maximum vonal alá beesik egy kicsit is akkor már sipákol a műszerfalon)
más: céges dukátókból mindből fogy a víz. Lemegy minimum szintre aztán abbahagyja. Hiába töltöd fel maximumra következő ellenőrzésnél már minimumon van, de tovább nem fogy. Időtlen idők óta mindegyik ilyen.
Írj e-mailt legyen nyoma, utalj a témához kapcsolódó korábbi érdeklődésedre, esetleg ha tudsz nevet akivel beszéltél, hivatkozz rá.
Aztán használd tovább...
ui.: a Ford még mindig ott tart hogy nem jelzi műszer ha kevés a víz?
-
Goose-T
veterán
válasz nfsu17 #21365 üzenetére
Használt Mazda? Mikor már a szinte a szalonban is rohad?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
nfsu17
veterán
válasz nfsu17 #21351 üzenetére
Fejlemények (ami nincs).
A márkaszerviz cseszik válaszolni az e-mail-re. Nem meglepő, nem vártam mást.
Az online szervizbejelentkezéskor is csak viccet csináltak magukból.
Napokkal később sem történt semmi, telefonáltam, csak egyik "kollégától" a másikig küldözgettek.
A másik esetben kértem "télikerékre" ajánlatot, szintén semmi válasz napokig, majd mikor írtam, hogy ugyan már legyenek szívesek legalább lex@rni és ne semmibe venni, akkor hirtelen össze vissza jöttek az ajánlatok, még másik városból is.
--
Múlt szerdán mentem egy 100km-es etapot.
Úgy emlékszem indulás előtt megnéztem a szintet és ugye akkor láttam, hogy már lejjebb van, mint legutóbb, azaz megállapítottam, hogy kezdődik ebben az évben is a tavalyi mizéria. De még bőven a min. fölött volt, a forrasztásnál.
Csüt. reggel megnéztem megint a szintet, bíztam benne, hogy azért 100km után szemmel látható változás nem lett. Nem így lett. Csak egy hajszállal is, de már lejjebb volt, mert a forrasztás alatt már kilátszott a tartály, azaz ott már nincs folyadék. Nagyon kellett figyelni, de látható volt.
Oké, de még azért arrébb van a min. jelzés, várjunk még.
Csüt, Pén, Szom, Vasárnap nem mentem autóval."Poénból" ma délután megint ránéztem, mert ma kellett menni.
Hát nem kis meglepetés ért. Ugye csüt-ön reggel ránéztem (úgy emlékszem, de már egybe folynak a napok) és 4 napig nem is mentem vele.
Erre ma sokkal lejjebb volt, mint csüt-ön. A "sokkalt" úgy értem, hogy többet ment lefele, mint mikor 100km-t mentem.
Már alig van feljebb, mint a min., de még felette van. Viszont most már a hülye is látná azt, amit én hetekkel korábban már megjósoltam (vagyis láttam), hogy ez elindult lefele.
Ha ez így megy, akkor már pár nap múlva min-on is lesz, ha megyek vele, ha nem.Viszont a kocsi alatt nincs víz. A műanyagon lehet, de azt meg nem látom rendesen, mert annyira zsúfolt fentről nézve. De soha nem volt egy csepp sem alatta, így ezt kizárnám.
Nem tudom érdemes-e fotókkal dokumentálni, de szerintem most nincs. Lemegy minimumra, feltöltöm, aztán max utána elkezdem fotózgatni. De nem tudom miért.
-
zoger
tag
válasz nfsu17 #21403 üzenetére
Nem ismerem pontosan az autódban lévő motort de nekem úgy tűnik hogy nagyon hasonlít az ezres ecoboostra. az ezreseknél van egy kis gumi tömítés eldugva a vízpumpa alatt ami nagyon sok korai modellen szivárgott. A cseréje felér egy vezérműszíj cserével sok munka van vele. https://youtu.be/RaM_acrirZU
Csak egy tipp.
Ehhez nagyon hasonló tömítést már cseréltem két szívó benzines fordon is igaz ott az egyik 9 a másik 16 éves volt. Azoknál a termosztátház alatt használták ezt a tömítést. -
sparta2
tag
válasz nfsu17 #21728 üzenetére
Ez a vízfogyás szerintem normális. Nekem is kb. 1 cm tűnt el 16e km alatt. Régebbi OFF autómon egy év alatt maximumról minimumra tűnt el a víz, de soha nem volt baja emiatt. Először én is pánikoltam, mindent figyeltem, de nem volt más probléma. Szerintem a rendszer nem 1000%-os tömítettsége az oka ennek a minimális fogyásnak. Az új Focusomon nekem is elég sok tűnt el az első ezer km alatt, utána 8-10e alatt szinte semmi. Most megint fél centivel kevesebb. Figyeld rendszeresen! akkor gond, ha kirívó a szinteltérés.
-
#31600896
törölt tag
válasz nfsu17 #21723 üzenetére
Nekem 1 hónap alatt kiürülne csontszárazra, ha nem töltögetnék utána. Szép piros a lé nem olajos, kupak lecsavaráskor vákuum érezhető. Hétfőn gurul szakihoz remélem csak elszivárog valahol, vagy a kupak nem tömít rendesen. Fel még nem főztem a motort, mert rendszeresen sasolom a szintet.
-
-
-
darvinya
titán
válasz nfsu17 #21778 üzenetére
Csak azért kérdezetem, mert gyárban belerakott hűtővíz inkább tárolásra van, nem tartós üzemhez.
Mondhatni olcsó -5C°-os fagyálló.De ha már nyáron is fogyott, akkor ott tényleg nem stimmel valami.
Ahogy fórumtárs írja, hagyd min.-ra csökkenjen, s akkor vidd szervizbe, hogy lássák elfogyott a víz.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz nfsu17 #21855 üzenetére
Lett igen. Mint írtam felhívtam utána őket, ahol a nő nem tudott semmit, de majd beszél a szerviz vezetővel aki felvette a munkát és visszahív. Ez volt délelőtt 11 előtt. Délután 4 előtt untam meg a várakozást, felhívtam őket, más vette fel a telefont, elmondtam a sztorit majd bepróbálkozott egy gyenge tereléssel, hogy a Ford extra garancia az ilyen ablaktörlő motor alapbeállításra sajnos nem vonatkozik így nem tudják garanciában elszámolni. Erre reflektáltam neki, hogy pont az imént néztem és a Ford extra garancia érvényes a gépjármű összes elektromos rendszerére. Kis hebegés után végül azt mondta, hogy akkor megoldjuk, csak vissza kéne vinnem majd, hogy rádugják a computerre, hogy garanciális javításnak el tudják majd számolni. Kérdeztem mennyi idő ez? Azt mondja 1 óra kb. Én meg mondtam, hogy ezt felejtsük is el, 2 kérésem volt, az egyikkel nem is foglalkoztam a másikkal meg megpróbáltak lehúzni én nem fogok erre még 1 órát rászánni. Itt leesett, hogy sajnos nincsenek a toppon, mert, hogy egy márkaszerviz ne tudja egy gépkocsiról, hogy az garanciális az ugye gáz. Ha garanciális szervizként is elszámolták volna meg engem is le akartak volna húzni akkor legalább azt mondom rafináltak, így csak simán bénák.
Végül a megbeszélés szerint másnap visszamentem és visszaadták a pénzt kp-ban mindenféle probléma nélkül. De örültem volna, ha ez az egész bohózat elkerülhető...
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen