- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz vasimnbt #11779 üzenetére
Azt nem fogod tudni megoldani, ahhoz az ECU-tól kéne jelet venni, programozni, stb.
Én is a kapcsolós megoldásra mennék rá, viszont hátramenettel mindkét radart indítanám, az elsőket hagynám áram alatt és csak arra építeném be a megszakítót.
Gyári megoldás nálam: rükibe téve mindkét radar indul, előremenetbe kapcsolva mindkettő marad aktív (bár a hátsónak sok értelmét nem látom már ilyenkor). Értelemszerűen a hátsó hátulról szól, az első a műszerfalból másfajta tónussal. X sebességet elérve automatán kikapcsol, vagy bármikor kikapcsolható a gombbal.
-
ReFleXx
addikt
válasz vasimnbt #11779 üzenetére
igy mukodik a gyari ahogy irod, az kap egy sebesseg jelet es X km/ora folott kikapcsol magatol is.
nem lehetetlen megoldani, mert pl a radio is megkapja ezt a sebessegjelet, onnan lelehet venni. utana kell googlizni milyen lehet a jelforma es arra epiteni kell valami kis elektronikat.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz vasimnbt #12131 üzenetére
csak érdeklődés szinten, amikor felengeded csúsztatva a kuplungot, nem lüktet véletlenül? az lenne kuplungcsapágy. de a kuplung és a nyeles egymás után vannak, egy szétszedéssel megnézhető mindkettő.
kéttömegűt hogy zártátok ki? nem csak úgy lehet baj jele, hogy leállításkor csattan.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz vasimnbt #12134 üzenetére
Nálam hasonlóan (igaz kamion volt és manuálisan váltóval) ott a váltó esett szét. Annak volt ilyen kerregő hangja... Azzal akkor nem lehet viccelni...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
oliwire
őstag
válasz vasimnbt #30212 üzenetére
Szia,
nekem a gumis tette bele, mikor vásároltam a téli gumit nála a gyári Ford TPMS-t. 30k-t kért a 4 darabért. De ahogy felnéztem a netre, kb 8k-tól indul egy darab szenzor. Esetleg a gumisodat meg lehetne kérdezni, van-e neki Fordos TPMS-e, náluk gyakran megfordul.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen