- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Nagyfejű #30004 üzenetére
Polo/Fabia/Ibiza 1.9 SDI ezek közül a legolcsóbban üzemeltethető szerintem
Fiesta esetén ha mész elég km-t, akkor megéri a dízel, de mondjuk évi pár ezerre, rövid utakra benzin ajánlottabb belőle. Előbbi szívó dízelben viszont nincsenek egyáltalán azok a dolgok, amik egy tdci esetén drága hibát eredményeznek, illetve jobban tűri a városi használatot.
-
oliwire
őstag
válasz Nagyfejű #30004 üzenetére
Mindenképp a benzinest javaslom, a családban most adtunk el egy 2004-es Fiestát, 1.3-mas szívóbenzin, 120k km-rel. Csak azért adtuk el, mert nem volt benne klíma, és szerettük volna, hogy legyen.
Új kora óta a családban volt, motoritikusan semmi baja nem volt. Kívül-belül kicsit ütött-kopott lett a 16 év alatt. De sosem hagyott senkit sem cserben. Az évi olajcsere megvolt mindig, 2x kellett benne akkut cserélni, a gyári kb 8-9 évig jó volt.
Ráadásul főleg rövid távon, városban ment bele ez a sok km, állta a sarat.[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
válasz Nagyfejű #30081 üzenetére
Ez tulajtól/körülményektől függ. Az enyém 2007-es igaz 1.25 de rozsda szempontból mindegy. Újonnan vettem soha nem állt garázsban napi használatban van. Hátsó részen a pótkerék környékén volt felületi rozsda ill. még 2 körömnyi rozsda volt az alján 2 lemez összelapolásánál. Télen néha leöblítem az alját, ez első dob mögé is be szoktam dugni a slaggot ne álljon meg a kosz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Nagyfejű #30092 üzenetére
Focus-hoz nagyjából ez az optimális. Köbcentiben az 1.4 kicsit kevés tud lenni ahhoz a bódéhoz, fenntartás szempontból pedig az erősebb 1.6-okban több a hibalehetőség, 1.8-2.0 is magasabb kockázatot jelent.
Fiesta esetén talán kisebb motort néznék, bár ez sem rossz, csupán kisebb fogyasztás reményében városi használat esetén -
darvinya
titán
válasz Nagyfejű #33437 üzenetére
Mondeo-m van 2.0-ás, de alig több, mint 1 hete használom.
Eddigi tapasztalatom annyi, hogy erő inkább 2000 fölött jön meg rendesen.
Fogyasztás alig 1-1.5L több, mint 1.4-es CVH/EFI-stől, de ez egyén lábától függ.
Olajat szereti enni, mondhatni olajjal üzemel, s benzin csak adalék.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz Nagyfejű #33471 üzenetére
Mit és kinek? Egyébként darvinya válaszolt neked...
Topik összefoglalóban nézz körül és ha látod, hogy valakinek van 2.0 benzines 145 lovas verzió, akkor írj rá privit, mert szerintem szívesen válaszolnak, hisz nem mindenki követi aktívan a topikot."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest