- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz zolikaDB #8838 üzenetére
Üdv!
Az olajra tudok mit mondani, abból csak gyárit, vagy a gyárival megegyező olajat szabad beletenni.
Vásárlás után, olaj- szűrők csere, esetleg klíma tisztítás, ha nagyon tutira akarod a kocsit.
Én otthon végeztem a klíma tisztítást, a klíma bombával, vagy mivel.
Egész jó lett, pár száz Forintból kijött az. A pollenszűrő nekem drága volt, mert aktív szenes lett belevéve, az 7000 Forint volt. Amúgy 20-ba meg is állt az olaj és szűrő csere. Ford focus mk1 kombiról van szó.Mondjuk szerintem szomjas kis autó ez. Ha kicsit tolod neki.
Nekem 1.6 benzin van, 7 litert kihoztam belőle de sajnos ez a motor lustulással járt, mert nem igazán szedte a lábát. Most hogy kikormoltam, meg kezd észhez térni, a 8,5 - 9 litert simán beveszi. 5 személlyel a 10-et is.Evi 15e km korul megyek.
Énm lehet a helyedben akkor olajat 2x cserélnék egy évben. A motor meghálálja majd.
Én 12e km-re cseréltem, de soha többé. Mint az sötét bitumen, olyan volt az olaj. Én áttérek a 8-10 közötti cserére."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
darvinya
titán
válasz zolikaDB #8838 üzenetére
Hirdetésben szerepel, hogy szervizkönyves.
Ennek áttanulmányazosása után lehet mit, mere, hogyan.
Először amire kell figyelni, hogy ki végezte a szervizt, az mennyire megbízható, és milyen garanciát ad.
Ha nincs garancia, akkor kocsi árának megfelelő a min., amit rá kell áldozni felszereltség miatt, hogy tudjuk biztosra minden jó lesz.Az biztos ez nem fog tötymörögni, ha forgalom engedi.
flegos
Ha vontatod, s nem jár a motor, akkor nincs fékszervó és pedál nyomásra elveszik a segítség.
Emiatt ezután kell izom fékezéshez, azaz pedál nyomás elég legyen, s ne legyen ráfutás belőle.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
félisten
-
válasz zolikaDB #8845 üzenetére
Nem ford kell neked, hanem vw bocs mindenkinek az off miatt de a fenti kritériumoknak nem a ford felel meg a leginkább.
(#8848) zolikaDB , 1.6 100ló c-max-em van. ... ezek így nem teljesen igazak, de van benne valami..
nekem doszt elég a 100ló, mindenre, 7.6 a fogyim most pesti perem közlekedéssel.. (tél 8.5-9 között)
... klíma kicsit megfogja valóban... nyilván, mondeo egy kategóriával feljebb van..[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
félisten
-
DZs
senior tag
válasz zolikaDB #8848 üzenetére
Biztos, hogy kell a mondeo nagysága? A c-max mérete elég két-három gyerekhez. Legalább 1,8-as benzin motorral keresd. A legmagasabb felszereltség a fordnál a Ghia és a Titánium. (Titánium elnevezés váltotta a Ghiát.)
patomi: Nem tudtam, hogy egy kényes turbós motor 18 éves korában még megbízható.
-
darvinya
titán
válasz zolikaDB #8855 üzenetére
Szerintem V6-os Mondeo elvárásaidnak pont megfelelő, s ha anyagi keret annyira nem fontos, akkor ez jobban megéri hosszabb távon.
Rendesen rendbe rakva tovább lesz megbízható, mint 2.0-es, mert nem lesz annyira kihajtva.
Azért ekkora kaszni+család és csomagnál 2.0-ás is erőlködik, de ez minden típusnál is ez lesz.
Igaz 2.0 dízelnél nem lenne gond a mozgatás, viszont száguldozni sem fog.Turbós kocsit nem javasolnék, mert az hosszabb ideig terhelést nem szereti.
Azaz szteroidos …szép látvány mikor magában feszít, de munka alatt hamar kifárad.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
lajafix
addikt
válasz zolikaDB #8894 üzenetére
annyi a gond minden bonyolult frincfranccal, hogy karban kell tartani, ami egyrészt pénz, másrészt idő vele a szervízhez szaladgálni. s ne hidd hogy évi 1 olajcsere + átnézésből megúszod 10 év feletti mondeonál. Keresd vissza az én költéseimet a topikban.
tehát a 2.0 előnye hogy a legtartósabb, legkisebb szervízigényű motor.
Rock'n Roll
-
nagyúr
-
-
félisten
-
Goose-T
veterán
válasz zolikaDB #9106 üzenetére
A felső festékréteg van lekopva róla, az én előző 2003-as Focusomat is úgy vettem 2013-ban valós 160 ezer kilométerrel, hogy hasonlóan nézett ki a kormány. Ez egy 12 éves autó, ezekben már elkezdenek öregedni a dolgok a kilométeróra állásától függetlenül is. Valószínűleg a tulaj sem kenegette bőrápolóval minden héten.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
válasz zolikaDB #10451 üzenetére
90-120között van a gyári vastagság.200-250között van a jó minőségű javítás. kettő között van a lakkjavított. efölött ne mérj, mert az gondolkodásra ad okot.
aránylag öreg a kocsi, ezeken nagyot nem lehet kasználni nepperként, szóval már akár jó is lehet, bár én nem veszek kintről kocsit ha más hozza be. kint se hülyék, jó kocsit nem adja oda olcsón, és alapvetően nyugaton drágább az autó, mint itthon.
évjáratfüggő volt, h éppen mit takar a ghia. fordnál eléggé összeérnek a felszereltésgi szintek, simán lehet, h egy trend jobban felszelet, mint egy ghia, viszont utóbbinak biztosan krómozottak az ablakkeretei, pl. ja és a ghia anno nekünk a forgalmiba is bekerült.
SzlobiG:a fórumokon zömmel importkocsikat vesznek, hogy a hibákkal lehessen foglalkozni . olyan ritkán látok ott jó kocsit linkelve, hogy arról mi a vélemény, hogy nemigaz.. és zömmel lesz is baj ezekkel.
TSInél én még egyáltalán senkinél se hallottam, hogy egyáltalán hallott olyan emberről, aki cserélt kettőstömegűt. alacsony fordulaton nagy nyomaték, nagy rázkódás öli meg a kéttömetűt, a benyás finomabban jár,alacosny fordulaton nem nagyon használják, és ott nyomaték sincs.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz zolikaDB #10463 üzenetére
saját a rétegmérő?
ha nepper adja a kezedbe, akkor a pisztolyszerűeket át lehet kalibrálni a legolcsóbbak ilyen szempontból a legjobbak, oké, nem 222-t mutat, csak 220 pontos, de legalább nem lehet átállítani. Nepper haverjaimnak két műszerük van, egyik vételre, másik eladásraAmire érdemes vigyázni, hogy alura meg műanyagra ne mérj, mert hülyének néznek. Párat érdemes gyakorolni sajáton, mielőtt élesbe lősz.
Önmagában a rétegmérő se mondja meg az állapotot. Én pl simán vettem 140et futott kettőstömetűs dpf-es dieselt, hogy a jobb ajtón, kerékiven 240körül mértem. És jó a kocsi, sokkal jobb, mint azonos árú importok, amiket előtte megnéztem.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Real_Necro
veterán
válasz zolikaDB #10486 üzenetére
Már munkahelyen vagyok. Vettem krokiemelőt, 2 kárpittisztító hab sprayt, pumpás rovareltávolítót, meg 2 csomag matt műszerfal törlőkendőt. Töltőből nekem Aldis van, az is szuper. Egyébként Pesti úton a külső Lidlben még volt mindenből. (bár ez inkább a többieknek infó)
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
lajafix
addikt
válasz zolikaDB #10508 üzenetére
ebben elég sok a házibarkács. Aki így csinálja meg az ülésfűtést az miket barkácsolhatott még?
De legyünk pozitívak. Mit cseréltek az elmúlt 5 évben benne?
Ha kikeresed a htopikban a hozzászólásaimat, akkor kb láthatod mi várható 16 éves koráig a következő években.Rock'n Roll
-
DeFranco
nagyúr
válasz zolikaDB #10530 üzenetére
ha neked ez vállalható, akkor megtaláltátok egymást, mindenkinek más a habitusa, ez tök reális.
nekem egy lefingott elhanyagolt autó benyomását kelti ezekkel a dolgokkal, főleg az elmaradt olajcserére és a kendács gombokra gondolok.
a tulaj megint csak antipatikus, nálam ott leírta magát (és mutatta az autóhoz való hozzáállását) hogy még arra se volt képes, hogy a mutatásra feltöltse az olajat nívóig, aki ennyire sem képes, arról megvan a véleményem, hogy hogyan, milyen lelkivilággal áll hozzá az autóválasztáshoz meg a fenntartáshoz.
nem áll össze. nem stimmel az indítás, nem stimmel a hőfok, kruciál és szokatlan helyeken rohad nem kicsit, olaj hiányzik, jóvanazúgy alapon van kendácsolva valami gomb, klíma se 100. és akkor még el se indultál vele, kérdés mi van a futóművel?
ha haluzni kellene valamit, hogy ez az autó hogy jutott el hozzád, akkor valószínűleg egy német addig tekerte amíg be nem töltötte az 5 éves kort vagy amíg nem jött elő egy nagyobb javítás/revízió, azt már nem érte meg neki megcsináltatni, eladta abdulnak a török vendégmunkásnak/neppernek. az rúgta ameddig rúgta lehanyagolva, aztán eladta egy tapasztalatlan magyar madárnak (amatőr versenyző nem nagyon vesz echte némettől autót mert a rezidens nepperek azokat lefölözik) aki megvette, rájött hogy vett egy szart, kibírta a kocsi lábon haza most meg megpróbálja elmelegíteni itthon valakire.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz zolikaDB #10508 üzenetére
1) törött volt, lehet hogy apróság, de a rozsdás toronnyal együtt nem megnyugtató
2) ez speciel jó hír (is lehet). Enyémnek van nyelestengelycsapágy-hangja, de a klubos vélemény szerint a hátralévő élettartama valahol 0 és 300ezer kilométer között van, úgyhogy egyelőre nem foglalkozom vele. Ez egyébként típusjellemző.
3) ez pontosan mit jelent? három-négyet tekert mielőtt beindult? Nálam ezt gyengélkedő akku okozta.
4) lehet hogy csak a cimke maradt bent véletlenül, de inkább abból indulnék ki hogy szartak rá hogy olajat cseréljenek.
5) ez ilyen, eszi (eheti) az olajat ennyi idősen. És nem csak az 1.8, a 2.0 is. Nekem 1.8 van, két csere között elment két deci. Lesz.rom.
6) a középállás nem sokat jelent, valahol 50 és 100 fok között volt a víz, simán visszahűlhet 10 perc alatt, ez talán a legkisebb gond. Műszerfalva épített diagnosztikával megnézhető a hengerfej hőmérséklete, pár perc alatt 90 fok környékére be kell állnia, és menet közben pl. motorféküzemben nem hűlhet vissza.
7) vagy nem is volt benne gyári ülésfűtés, és belekókányoltak valami kínait, a bekötés a gyári gombra meg nem sikerült. Speciel ez a legvalószínűbb.
8) előfordul, de ez akkor egy rommá használt autó.
9) -
10) műbőr, repedezik, ilyen. Cserélhető.
11) ez viszont gáz, enyém is 2006 benzin, de távolról sem néz ki ilyen ocsmányul.
12) a kültéri hőmérséklet mennyi volt? Ha 19 alatt, akkor normális hogy meleget fúj.
13) ez is gáz, savban tartották ezt az autót?
14) nem új autó na.Összességében kicsit lefosott érzésem van, ahhoz képest meg drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs