- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdoke
titán
Ennek is jobb lenne utánanézni. 1998-ban volt egy modell, ami sok év után letaszította a Toyota Corollát a 0-3 éves autók meghibásodási statisztikáinak éléről (Németország). Szerinted melyik volt?
Segítsek?
Természetesen az is tény, hogy azóta már a Corolla visszavette a trónt.
[Szerkesztve]A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz duracell89 #17 üzenetére
Ambiente modellt nem érdemes venni szerintem, de te azt írtad, hogy ez full extrás. 1.6-os?
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Focussal 0 tapasztalat, ha jól értettem. Nem lehet egy régebbi modellel kapcsolatos rossz tapasztalat alapján minden újabb modellt eleve elkapálni. A Focus volt az első modell, ahol bevezették az új minőségbiztosítási rendszert. Nálunk még mindig van jó állapotban lévő Focus, ami 220e km és 4 év után nem rossz teljesítmény. Pedig céges autóként valószínűleg nem volt része kesztyűs bánásmódban.
A régi Mondeo se volt olyan rossz e tekintetben mint a Scorpio. A Scorpio és a legtöbb Escort széria valóban elég gyatra összeszerelés volt.A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz parandroid #34 üzenetére
Feltolhatnék pár képet az általam totálkárosra zúzott első Focusomról, de nem nagy dicsőség, mégha nem is én voltam a hibás. Sajna nem sikerült sértetlenül kiszállnom az autóból (sőt, nem is emlékszek arra, amikor kiszereltek), de még ma is mondogatják, csoda hogy élek. Elmondhatom magamról, hogy azon kevesek közé tartozok, akik ültek már Focus kabrióban. Igaz, hogy nem emlékszek rá.
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Az 1.6-1.8-2.0 benzines motorok jó átlagosak voltak 98-ban, az 1.4 benzines és az 1.8 TD motorok átlag alattiak. Ez pár év alatt nyilván tovább romlott, illetve az 1.8 TDCi megint átlag feletti lett, de nagyon drága.
Az Opel Ecotec 1.6 16V egy picivel jobb a Focus 1.6-os motorjánál, bár eszi az olajat mint az összes többi 16 szelepes Opel motor (4-5000 km-enként egy litert kellett utántöltenem, pedig a motor majdnem új volt, rendszeresen szervizelve).
Az új Focus 1.6 VCT motorja megint jobb lesz az átlagnál (115 LE/155 Nm, nagyon lapos nyomatékgörbe, 5%-kal alacsonyabb fogyasztás a mostanihoz képest).
[Szerkesztve]A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Céges autó, és ''csak'' 2.0 TDCi Ghia, néhány extrával.
Bejáratós, de a nagy előnyeire máris fény derült:
1. Ugye erősebb, főleg nagyobb tempónál hiányzott a kakaó az 1.6 TDCi-ből.
2. Hatfokozatú váltó, amivel a.) halkabb a motor autópályán (2800 rpm @ 170 km/h), b.) szinte ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os, c.) 120-tól húz hatodikban, így sztrádán alig kell váltani.
3. Jobb fékek (bár emiatt nem megy rá a 15''-os felni, amit téli keréknek akartam).A legjobb aláírás a héten
Új hozzászólás Aktív témák
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Gitáros topic
- Hálózati / IP kamera
- Suzuki topik
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen