- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
foglaltvagy
kezdő
Ebben jó lesz a közelség érzékelő?
[ Szerkesztve ]
-
kakuk.tamas
addikt
válasz foglaltvagy #1 üzenetére
Becsapódás után 5 másodperccel fog majd jelezni, hogy közel van… A másik autó középkonzola a kocsi orrához.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
manokaki
őstag
És akkor télen ebben lehet füteni , ugy hogy ne csak 180km -t tudjak max menni egyszerre ( i3 )
-
kapal
tag
Alapvetően támogatom az elektromos meghajtású autók terjedését, de ezekkel a méretekkel és árakkal nem fogok nyitni, és ezzel sokan így vannak.
Közepes vagy kompakt méretű autó, amit a városban közlekedve elég hetente egyszer tölteni és nem kellenek bele felesleges parasztvakítások. Viszont legyen benne gyárilag kiképzett hely a telefonnak! (Off: Tud valaki olyan, ma árult autót, amiben van rendesen kialakított hely a mobiloknak? Nem, nem az ülés alatt. )
Ha így folytatják, az európai gyártók jó része lehúzhatja a rolót. EU szinten kell stratégiát kialakítani, de ilyenről még nem olvastam. -
Greentea
senior tag
Erősen emlékeztet egy megnyújtott Alpine A110-re.
-
Ixion77
őstag
válasz RedSwallow #6 üzenetére
Nekem is úgy tűnik, hogy mostanában egyre több autó néz úgy ki mint a Porsche-k az elmúlt kb. 15 évben. Úgy tűnik, a németek formatervezésben megelőzték a korukat.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
joey04
titán
válasz foglaltvagy #1 üzenetére
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Vezetékmentesen tölthető?
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
batai15
félisten
"A Köles Sebesség Ultra 7 a Valósítsd Meg Az Álmaid akkumulátora helyett a Kortárs Amperex telepeivel készül az állami autógyárban." wat?
-
Bog
HÁZIGAZDA
-
elmo
aktív tag
Ez most komoly? Ott van a hírben, de kimazsolázom.
"A Xiaomi SU7 a BYD akkumulátora helyett a CATL telepeivel készül az állami autógyárban (BAIC)."
Nekem meg a Toyota G86 jutott eszembe.
Szerk.: ehh, lassan mazsoláztam, a főszerkesztő úr megelőzött. :ninja:
[ Szerkesztve ]
-
fogselyem
tag
A formaterv adja magát, a gyártók addig farigcsálják a formát amíg légellenálás szempontjából a legoptimálisabb lesz a forma.
Onnantól kezdve már csak rontani lehet a dolgon.Houhi-Gassen (放屁合戦) harcos.
-
MongolZ
addikt
Nekem inkább tűnik egy felfújt Ioniq 6-nak
-
Ricardo
félisten
Most elképzelem hogy az autópályán 140-nél feljön egy teljes szélvédőt beborító reklám.
Komolyra fordítva.
Jól néz ki, és nem tűnik rossznak műszakilag sem.A tradicionális autógyárak felköthetik a gatyát. Nagyon bealudtak, és most fizetik az árát.
-
mad823
őstag
Miért kell a mobilnak hely? Mármint persze, kell, de egy indukciós töltős hely elég bárhol, elvégre az autók jellemzően saját internet eléréssel rendelkeznek, legfeljebb Bluetooth kihangosítani kell a hívásokat, legrosszabb esetben vezeték nélküli Android Auto vagy Carplay kapcsolat, de ennyi.
Szóval olyan, hogy látható helyen mobiltartó, na az teljesen felesleges. -
BÉCSÉ
csendes tag
Az elején a McLarenről lopták a hátulját meg a Ioniq 6-ról. Rémes az összkép.
Ugyanaz lesz itt is, mint a mobilos piacon. A sok kínai közül megmarad egy pár, ami életképes lehet nyugaton is, a Nio és a BYD pl. ezek előtt jár mérföldekkel.Emlékszem, hogy pár éve a CES-en még a Byton nevű förmedvényt promótálták a BMW-től szerződtetett emberekkel, mára az is teljesen eltűnt, mielőtt kijött volna legalább 1 modelljük. Az autógyártás azért jóval komplexebb, mint pár összekendácsolt átmatricázott, fröcsöntött, Foxconn gyárból kikerült, noname tákolmány...
-
Graphics
Jómunkásember
Korrektnek néz ki, de nem fogom betenni a telefonom mellé.
Nem az az ársáv. Szerintem belül is hozza Xiaomi-s vonalat, a külsőben pedig látható jegyek vannak az autóiparból, de szerintem jó arányokkal, és nem sima ollózások.
A lefordított "brandname" pedig inkább vicces, mint gagyi. De hát nah, ha valaki nem érti a célzást, akkor ez ilyen, divatból fikázni valamit pedig nem egy szerencsecsomag.
Nem kedvelem az elektrifikált autókat ,de fikázni szerintem értelmetlen...
Én egy Valósítsd meg az álmaidat-ra fenem a fogam, legalábbis teszt erejéig.
A klasszikus nyugati autógyárak komoly lemaradásban vannak, és a béta-autókkal sem nyernek új vevőket...A Tesla olyan, amilyen, a CT egy vicc.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Sza_Sa
senior tag
Az autó nem csak ebből áll, majd amikor a garis vagy ne adj’ isten a gariidő utáni problémákra lesz legalább 50 km-es körzetben 3 szervized, nagyjából másnapra alkatrészekkel, majd akkor temessük az európai autógyártást.
Egyelőre nagyon nagy ígéretek, csak ne legyenek olyanok mint a kínai Volánbuszok."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Graphics
Jómunkásember
Nem temetjük, csak eladásokban erősen meg fogják ezt érezni.
És nem a Xiaomi autó megjelenésével... Északi országokat nézd meg hol tartanak villanyautó eladásban, és hogy mi fogy a leginkább...
Ők már nem vesznek klasszikus nyugati autót...
Oké a norvégoknál eladtak egy 9%-nyi ID.4-et még 2021-ben.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
veterán
Egyetértek. Szerintem itt is az lesz, mint az okosotthonos cuccok világában, amit gyárt már boldog meg boldogtalan, de aki nem akar hosszabb távon se cumizni, az körbenéz a nagyobb gyártók kínálatában (persze szigorúan csak azután, hogy valami "olcsódejó" indie brand taknyosra szopatta), és kifizeti a (technikai szempontból teljesen indokolatlan) felárat. Cserébe 3 év múlva se kell eldobni, mert lesz update, stb. Na most képzeljük el az autót, amihez nem lesz alkatrész 10 év múlva, pld., vagy csak nem lesz hozzá ember, aki javított már ilyet. Nyilván, a népszerűbb gyártók termékeire szakosodnak majd (őrliadopter priuszosok, teszlások, szevasztok!) emberek, de azok se szakszervízekből esnek ki, hanem jórészt lelkes szerelők, a típus rajongói. Egy ideig, aztán ők is továbblépnek, a kínai fosod meg ott pislog majd a garázsban kisházollócsipkebokor karaktereket villogtatva a központi kijelzőn.
Ebben - akárki akármit is állít - jelentős előnye van és lesz is a klasszik autógyáraknak, a kiépített szervizekkel, raktárakkal, elosztó központokkal, szakember képzési rendszerükkel, stb. Nyilván mindezt a vásárlás pillanatában fizeted meg, de valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
[link]
Nem azt mondom, hogy nem lesznek szűk időszakok, de el kell fogadni, egy autó nem telefon: megveszed, a terméktámogatást meg talán megkapod hozzá.
Egy autó életciklusa nem 4 év, illene ehhez mérten hozzáállni a gyártójának. Ahogy már többen írták, nagyon sokminden kell még egy működő autómárkához, jóval több, mint telefongyártóként. Pedig az sem megy annyira a kínaiaknak…Egyébként amennyire mindenki azt hitte, hogy a kínaiak letarolják a mobilpiacot, nagyon nem jött be, pont a gyalázatos támogatásaik miatt.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Graphics
Jómunkásember
Működő autógyártó gyártja ezeket is.
Amúgy a mobilpiacos hasonlatod mennyire áll meg annak fényében, hogy a Xiaomi pl. 3. A piacon.
A BBK meg jelentős tényező globálisan.
"A harmadik negyedévben a Samsung volt a piacvezető okostelefon-gyártó, 20 százalékos részaránnyal az értékesítési volumenből, az Apple állt a második helyen, 16 százalékos részesedéssel, míg a harmadik, a negyedik és az ötödik helyet kínai gyártók szerezték meg, sorrendben a Xiaomi, az Oppo és a Vivo." Globális piac...
Makacs dolgok a számok, értem amit írsz, de amikor már Kínától függ a beszállítói lánc... Meg a Merci gyár áll, mert nem jött meg onnan az alkatrész...
Szerintem fordítva ülünk a lovon, és ringatjuk magunkat, hogy bizots nem, meg tuti szar amit csinálnak...
BAIC, SAIC, Geely, BYD... Ezek léteznek, gyártanak és már nem fognak eltűnni...
Már nem a 15 évvel ezelőtti kínai autópiacról beszélünk... Volt idejük összekapni magukat.. Rég túl vagyunk már az uh de gagyi korszakon.
A 4 évvel ezelőtti buszos hasonlatod sem áll meg a lábán, már rég elhaladtunk technikai színvonalon attól... Nem állt meg a fejlődés..
Az meg, hogy a buszos téma leginkább politikai érdek volt és nem több annál, azt meg nem is említem..."De nem emiatt tűntek el tavaly a második félévben a King Longok az utakról, hanem mert az alvállalkozók végül kiestek a pikszisből, olyannyira, hogy a háromból két cég már felszámolás alatt áll."
Szép próbálkozás volt, hogy elmaszatolod, hogy azért mert kínai és nem volt support... Miközben bedőlt vállalkozások voltak, semmi köze nem volt a kínaisághoz...
Ezeket a járműveket 2006 és 2008 között gyártották, - 17 éves technikát akarsz felhozni ellenérvként?Ennek mondjuk így sok értelme nincs így... Olvasd már el újra azt a cikket, ne kelljen idemásolnom mindent... És utána beszélhetnénk esetleg...
És hozzáteszem nem érdekem kínait venni vagy védeni vagy bármi, de azért ha már linkelsz egy cikket, tisztelj már minket annyival ,hogy elolvasod.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Sza_Sa
senior tag
Akkor csak elolvastad. Ezek szerint voltak minőségi problémák, vagy az is maszatolás? Említettük többen a szerviz hátteret, itt is gond volt vele, szóval hogy is van ez?
Egyébként mekkora részesedéssel bír a Xiaomi? 14% ami akár lehetne több is.
Nem dolgozol az autóipar közelében sem, ez lejön a abból ahogy (nem) látod a beszállítói láncot, annak alá-felé és mellérendelt szerepeit.
Én is egy senki vagyok a rendszerben, de nem is próbálok kávézaccból jósolni. (nem csak* rád értem, csak a jelenségre) *szerkesztveÉn nagyon féltem az európai autógyártást, mivel benne vagyok. De azt ajánlanám minden európainak, hogy nézzenek utána, hogy a GDP hány százalékát adja az autóipar a hozzá szervesen integrált beszállítói lánccal és a további kapcsolódó iparral (pl. gépgyártók, robotgyártók, sor telepítők, stb.) együtt. Ezek után gondoljon bele, hogy mi lenne, ha ez elpárologna… becsődölnének a pékek is.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
K0vasz
aktív tag
előbb-utóbb lehet, hogy jó lesz ez, de 1. generációsat semmiből se vennék, nemhogy kínai autóból. a körítésről (szervizháttér, cserealkatrész-elláttottság stb. stb.) meg nem is beszélve, ha ennek egyszer valami baja lesz, ki tudja, mennyit kell rohangálni meg várni az alkatrészekre...
-
félisten
Végül is már működik itthon hivatalos Xiaomi szerviz, szóval jöhet.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Sza_Sa
senior tag
Egyelőre megkerülhetetlenek az eu-s beszállítók, még a vw sem gyárt lámpát, hegesztő vagy festőrobotot, vagy szélvédőt.
A nagy kérdés a meddig és a milyen mértékben. Meg a szervizháttér, de az inkább a személykocsiknál nagy kérdés. A buszokat megcsinálják a telephelyen a szerelők is, ha van hozzá alkatrész."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
kapal
tag
Köszönöm a válaszokat a telefontartóra! A ssangyong-nak pirospont jár érte.
Az icar meg nagyon király, még a látszólagos gagyisága ellenére is.
Miért kell telefontartó? Mert valahová tenni kell. Én nem állandóan bekapcsolt BT-vel járkálok, felesleges energiapazarlásnak tartom, így nem fog automatikusan párosodni a kocsival ( ).
Meglepődnék, ha ez csak szűk rétegnek igénye. -
veterán
Én sem találtam még igazán jót, ami mindenben megfelelne. Támpontként annyit tudok mondani, hogy olyan elemeket keress, ami google home-mal, vagy amazon alexa-val vezérelhető, mert akkor nem, vagy csak részben vagy hozzákötve a gyári applikáció használatához, mert a google home felületen keresztül (ami akár lehet egy nest hub is) vezérelheted a dolgokat. Én egyébként a legjobbnak még mindig a xiaomi-t tartom az elérhető árfekvésű eszközök között, de ezeket érdemes szeparáltan kezelni a hálózaton, hogy a kínai testvér csak óvatosan figyelhessen. Ha pénz nem számít, akkor Philips Hue / Legrand / Netatmo vonalon indulnék el. Ha nagyon olcsón kéne, akkor meg gyakorlatilag bármi, ami a Tuya platform alá bevonható, de akkor azt tényleg csak szeparált wlanon, mert a jó ég tudja, mit tartalmaz egy random ali-s eszközön futó kód. Nyilván sokan hakkolnak Domoticz és hasonló platformok alá is eszközöket, de az szerintem már mélyvíz a legtöbbünknek, aki nem kóder, vagy nem akarja erre szánni a fél életét.
[ Szerkesztve ]
-
SkyLine3000
addikt
Csodálatos ez is azzal a középre bszott óriáskijelzővel...
-
Graphics
Jómunkásember
válasz SkyLine3000 #41 üzenetére
De nincs notch legalább .
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Sza_Sa
senior tag
köszi a felvilágosítást. Xiaomi okoseszközök (légtisztító, párásító, dugalj) vannak, de azok wifisek, nem hub-on keresztül mennek. Persze mindegyik elcsatolva a rendes hálózattól, ahogy illik.
sonoff mennyire jó?[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
őstag
Az a cég ahol dolgozom autó szerkezeti elemeket gyárt európai autógyártóknak (karosszéria részegységek, lökhárítók, lengőkarok, motorbölcsők). Már javában gyártunk elektromos autókhoz is.
Még nem volt bejelentve, hogy hazánkba jön a BYD, de hetekkel előtte már volt itt tőlük egy küldöttség, megnézték a gyárat, mint lehetséges beszállítót. Ja és két héttel előtte ugyanilyen vizitet tartott nálunk Kína 5. legnagyobb autógyártója, a Great Wall is. Miközben az Audi és a PSA csökkenti a megrendeléseit.[ Szerkesztve ]
-
mad823
őstag
Lehet, hogy tényleg nem rétegigény, mert elég sok embert látok fülhöz tartott telefonnal vagy zsíroskenyér-fogásban telefonálni olyan autókban, amiben garantáltan van BT kihangosító. Dehát olyan ez, mint a tempomat az autópályán: nem mindenki érett agyilag ilyen komplex műszaki megoldások használatához.
-
veterán
Jo oreg Kinaiak hozzak a szintet. Nem eroltettek meg magukat valami egyedi formara torekedve. Szepen ossze legoztak a kulsot ettol fuggetlenul lehet jo verda lesz.
3njoy the Lif3
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fallout 4
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen videókártyát?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Creative Sound BlasterX AE-5 Plus belső hangkártya - RGB led szalaggal
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Bomba ár! Lenovo E31-80 - i5-6200U I 8GB I 256GB SSD I 13,3" I HDMI I Cam I Win10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L530 - i5-3GEN I 8GB I 500GB I DVDRW I 15,6" HD I mDP I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T570 - i7-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest