Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz BÉCSÉ #22 üzenetére

    Egyetértek. Szerintem itt is az lesz, mint az okosotthonos cuccok világában, amit gyárt már boldog meg boldogtalan, de aki nem akar hosszabb távon se cumizni, az körbenéz a nagyobb gyártók kínálatában (persze szigorúan csak azután, hogy valami "olcsódejó" indie brand taknyosra szopatta), és kifizeti a (technikai szempontból teljesen indokolatlan) felárat. Cserébe 3 év múlva se kell eldobni, mert lesz update, stb. Na most képzeljük el az autót, amihez nem lesz alkatrész 10 év múlva, pld., vagy csak nem lesz hozzá ember, aki javított már ilyet. Nyilván, a népszerűbb gyártók termékeire szakosodnak majd (őrliadopter priuszosok, teszlások, szevasztok!) emberek, de azok se szakszervízekből esnek ki, hanem jórészt lelkes szerelők, a típus rajongói. Egy ideig, aztán ők is továbblépnek, a kínai fosod meg ott pislog majd a garázsban kisházollócsipkebokor karaktereket villogtatva a központi kijelzőn.

    Ebben - akárki akármit is állít - jelentős előnye van és lesz is a klasszik autógyáraknak, a kiépített szervizekkel, raktárakkal, elosztó központokkal, szakember képzési rendszerükkel, stb. Nyilván mindezt a vásárlás pillanatában fizeted meg, de valamit valamiért.

    [ Szerkesztve ]

  • sfefe

    őstag

    válasz BÉCSÉ #22 üzenetére

    Ennyi erővel minden nyugati autó is koppintás vmilyen szintén egy másikhoz.. már nincsen új forma...minden volt már... Meg vele lehet nézni bármit bármilyen formába.. de ha jól nézki és autó formaja van....

    Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

Új hozzászólás Aktív témák