Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz manokaki #3 üzenetére

    "És akkor télen ebben lehet füteni , ugy hogy ne csak 180km -t tudjak max menni egyszerre "

    Ez már luxus kategóriás autó.
    Vélhetően a motor hulladékhőjét hasznosítják hőszivattyúval támogatva,
    Már BYD drágább modelljeiben is alapfelszereltség ez a fajta fűtés.

    (#25) Sza_Sa: "Az autó nem csak ebből áll, majd amikor a garis vagy ne adj’ isten a gariidő utáni problémákra lesz legalább 50 km-es körzetben 3 szervized..."

    Ezekben az autókban leginkább a fékek szoktak szétrohadni a használat hiánya miatt. Nincs olajcsere, általában, mert az olajhűtésű meghajtás esetében van.
    Amúgy szerződéses rendszert szoktak kialakítani az adott országban, ahol éppen indulnak. Ez nem lesz gond.

    (#52) noPublicFG: "Ugyan is a klasszikus autógyártók számára az autó élettartama egyenlő a garancia idejével, ami a prémium szegmensben három (3) , toyota, Suzuki esetén öt (5), Kia/Hyundai esetén hét (7) avagy öt plusz kettő (5+2) évet takar. ..."

    Már a Dacia esetében is 5 év vagy 100 ezer km a garancia hossza.
    Amúgy. az EU-ban forgalmazó autómárkának komoly előírásokat kell teljesíteniük. Pontosan azért, amit írtál.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák