Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz orbano #10286 üzenetére

    A Nippon Wiper Blade, aki tulajdonképp majdnem csak OEM szállító, csak kevés retail értékesítése van, tehát nem igazán van túlmarketingelve, meg PR-ezve, azt mondja, hogy átlagos használat (évi 10-20 k km) mellett, ha egyéb óvintézkedést nem teszünk vagy nem tudunk tenni(garázs, kihajtás,...) akkor javasolt évente cserélni. De azt hiszem ezt is el lehet felejteni mint szentírást, az a lényeg, hogy meg kell nézni rendszeresen a gumit, ha nem szakadt, és nincs lekopva csutkáig, és törlésnél nem balesetveszélyes(jól kilátni) amit mondjuk akármilyen tempónál a szélvédőn hagy, akkor még nem kell cserélni. Amint elkezd csíkozni, ugrálni, nyikorogni, vagy foltot hagyni, esetleg látni szemmel a fizikai kopást, sérülést, úgy nyomás venni egy újat.
    A Tesco-s ócsóról meg annyit, hogy mi még egyszer vettünk egy olcsót, ami kb 1 hónap alatt elkezdett csíkozni, majd foltot kihagyni, pedig garázsban volt, igaz akkoriban még nem kihajtva, Le is lett cserélve egy nem olyan olcsóra. Az másfél évig simán bírta, de garázs, és relatíve kevés km mellett.
    De úgy is lehet segíteni minimálisan a használaton, hogy ha nincs használva gyakran, akkor néha indulás előtt kicsit elemelni, és a másik irányba megfeszítve és visszaengedve hagyni, hogy a gumi éle a másik irányba feküdjön föl egy ideig. Illetve gyakran letörölni kézzel a szélvédőt, hogy ha jön egy hirtelen eső, akkor ne a 2-3-sok hét alatt összegyűlt mocskot kenje végig az első 3-4 törléssel magán és a szélvédőn is. Nagyon durva polírozást jelent ám, ha az első esős törlésnél poros az üveg(és a gumi), és így töröljük le az ablaktörlővel.
    Megjegyzem az a jó lapát, amiben sok a grafit. Ez így furán hangzik, tapasztalat, nem is tudom most megmondani pontosan az okát, de holnap megkérdem a QC-t.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák