- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #10286 üzenetére
A Nippon Wiper Blade, aki tulajdonképp majdnem csak OEM szállító, csak kevés retail értékesítése van, tehát nem igazán van túlmarketingelve, meg PR-ezve, azt mondja, hogy átlagos használat (évi 10-20 k km) mellett, ha egyéb óvintézkedést nem teszünk vagy nem tudunk tenni(garázs, kihajtás,...) akkor javasolt évente cserélni. De azt hiszem ezt is el lehet felejteni mint szentírást, az a lényeg, hogy meg kell nézni rendszeresen a gumit, ha nem szakadt, és nincs lekopva csutkáig, és törlésnél nem balesetveszélyes(jól kilátni) amit mondjuk akármilyen tempónál a szélvédőn hagy, akkor még nem kell cserélni. Amint elkezd csíkozni, ugrálni, nyikorogni, vagy foltot hagyni, esetleg látni szemmel a fizikai kopást, sérülést, úgy nyomás venni egy újat.
A Tesco-s ócsóról meg annyit, hogy mi még egyszer vettünk egy olcsót, ami kb 1 hónap alatt elkezdett csíkozni, majd foltot kihagyni, pedig garázsban volt, igaz akkoriban még nem kihajtva, Le is lett cserélve egy nem olyan olcsóra. Az másfél évig simán bírta, de garázs, és relatíve kevés km mellett.
De úgy is lehet segíteni minimálisan a használaton, hogy ha nincs használva gyakran, akkor néha indulás előtt kicsit elemelni, és a másik irányba megfeszítve és visszaengedve hagyni, hogy a gumi éle a másik irányba feküdjön föl egy ideig. Illetve gyakran letörölni kézzel a szélvédőt, hogy ha jön egy hirtelen eső, akkor ne a 2-3-sok hét alatt összegyűlt mocskot kenje végig az első 3-4 törléssel magán és a szélvédőn is. Nagyon durva polírozást jelent ám, ha az első esős törlésnél poros az üveg(és a gumi), és így töröljük le az ablaktörlővel.
Megjegyzem az a jó lapát, amiben sok a grafit. Ez így furán hangzik, tapasztalat, nem is tudom most megmondani pontosan az okát, de holnap megkérdem a QC-t.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen