- Digitális detox a Nokiától
- iPhone topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Netfone
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Mobil flották
Hirdetés
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Nem tudom h melyik pontosan, de többet láttam, ahol igencsak szenvedősen dolgozott a hátulja.
A leghirhedtebb talán az a video, amikor egy Kuga-val hasonlították össze. Persze volt ott némi kavar, mert emlékeim szerint újabb modellnek állították be, de pl. több SUV teszten is elvérzett. TC-s teszten az első buckán fennakadt, illetve youtube-n van egy vizes, fém rámpás teszt, épp h csak az elejéig jutott."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CB
senior tag
válasz runner 125 #30151 üzenetére
Hát, igen! Nem egy Subaru összkerékhajtás, ami alatta van.
Ellenben van olyan film is, ahol becsületesen helytáll olyan terepen is, ahova én sosem vinném jószántamból. Nem elvakult CR-V -s vagyok, csak nehezen tudom elképzelni, hogy a Honda megtervez egy vadonat új összkerékhajtást, és nem csinál ezer tesztet arról, hogy működik-e.
Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy a Honda ezt a típust már egyáltalán nem terepre szánja.
A közúti használatnál pedig biztosan megállja a helyét. Legalább is remélem, mert még nem volt alkalmam kipróbálni az összkerék hajtást.
Az alacsony hasmagasságból (165 mm szemben a Subaru 220 mm-ével) eredő megakadásokat (fennakadásokat) pedig nem szabad az összkerékhajtás rovására írni.Ha már elkezdtem itt írogatni, a szakavatottakat kérdezném, hogy nincs-e valakinek részletes infója, hogy a 4. generációs CR-V -be szerelt automata váltó (2.0 benzin) műszakilag milyen? Típus, működés, metszetrajz, 3D, vagy ami van. Ha már ilyenem van. érdekelne kicsit részletesebben.
Köszi.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #30117 üzenetére
Hú, nagyon köszi a válaszaid!
Ma 1-es ventinél tényleg bekapcsolt a klíma! )Szervizkönyvem már van is, de user manul-hoz tudnátok kis segítséget nyújtani? Sajna nyomtatott formában se kaptam. Jó lenne mindkét formátumban...
1996-os, 6genes 1.5i LS sedanhoz kellene. -
Snoop-y
veterán
Iden jon az uj CTR es most dobperges
4 ajtos leszNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30156 üzenetére
Nekem mar johetett volna a jdm 4 ajtos is (ha nem lenne olyan piszok draga)
Amirol en beszelek az az EU modell.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
whited
addikt
válasz DeathAdder #30160 üzenetére
ez most lehet baromság lesz, de mi pontosan a gyári felni az accordra?
mert, igaz még nincs meg, de 1 OZ superturismot úgy ráraknék, hogy rossz lenne nézni
pedig most is a pözsón minden gyári, és alapvetően a gyáriság híve is vagyokHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
válasz !Overdose! #30162 üzenetére
bocsáss meg, 7.generáció accord-ra gondolok, executive és type-s felszereltséggel
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-
whited
addikt
válasz !Overdose! #30164 üzenetére
erre gondolsz? [link]
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
válasz !Overdose! #30166 üzenetére
és venni lehet akár 17"-ban?
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-
stifi
senior tag
válasz !Overdose! #30168 üzenetére
és létezik ezüstben, illetve magnézium színben!
a legszebb látvány a fehér Accord magnézium felnikkel!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
>>>W!nman*
tag
Hello!
Kerekek mögötti műanyag nekem nincs. ('96-os sedan) De kellene lennie, nem?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/53/96-98_Honda_Civic_sedan.jpgMásik:
Dobbetét gyárilag ezekben az autókban volt, vagy sem? -
stifi
senior tag
válasz !Overdose! #30171 üzenetére
valóban, de akkor ez mi ez a felni?
hogy került arra az accordra?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
>>>W!nman*
tag
Owner's manual-ban nem találok választ egyelőre:
- milyen kapacitású/indítóáramú/fizikai méretű akku való bele?
(Most Varta B32 45AH 380A(EN) van benne, ami nekem elsőre kicsi teljesítményűnek tűnik.)Gyújtógyertyából van valami bevett favorit?
Manual ezeket ajánlja:
NGK ZFR5F-11
Nippondenso KJ16CR-L11Rotor/elosztófedélel mikor szokott gond lenni?
Injektorfejeket mikor érdemes kitakaríttatni? -
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30174 üzenetére
Általában 45Ah-s akkuval szokták használni ezeket a Civic-eket, de gyárilag, legalábbis az angolban még kisebb van, 38Ah-s. Kis motorok ezek, megfelelően áttételezett önindítóval. A legnagyobb hidegben is jól indítja a 45Ah-s, ha jó állapotú az akku és az autó.
Gyertyából csak és kizárólag a gyárilag előírt NGK-t vagy annak irídiumos változatát.
Gyújtással 250-300k km alatt nem igazán szokott gond lenni, az injektorokkal pedig egyáltalán nem.
Dobbetét van gyárilag, sárfogó viszont nem feltétlenül.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
EQMontoya
veterán
válasz !Overdose! #30176 üzenetére
Jó dolog ez a kis akku, de én kevéssé hiszek benne, gyakorlati okokból.
Egyszer pl. defektet kaptunk, szalagkorláttal szegélyezett úton, éjjel, tehát nem tudtunk lehúzódni, muszáj volt látszani.
Így kivilágítva cseréltünk kereket. Aztán az 1.5-ös mocit (323F '97) fél óra világítás+elakadásjelző után nem tudta beindítani a gyári méretű akku.
Illetve esélyesen tönkremenni is hamarabb fog, mert amikor 10-20%-át elveszíti a gyári teljesítményének, akkor már küzdős lesz az indítás hidegben. A nagyobbnál pédig jóval később fog eljönni ez a pont.
Szóval szerintem ha belefér (méretben a kocsiba és pénzben a költségvetésbe ), akkor érdemesebb nagyobbat venni.Same rules apply!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30179 üzenetére
Eddy-nek volt ctr felnije fekete ats-en, sztem adta: kép
#30152 honda23: igaz
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
válasz szőröscica #30181 üzenetére
Azért arra figyelni kell, hogy mennyit bír a generátor... vagy tévedek?
Hiába pakolok bele pl 2 db akksit ( pl peugeot 607-es nél van egy a csomagtartóban a sok behúzódó, tolótető, tükrök, stb miatt... ) lehet, hogy nem bírja feltölteni?!
Azt hiszem az astrámnál 70A-s volt a generátor... (az a max), akkor elvileg 64 Ah-s akksi még elmenne... ??
Hondáét még nem néztem!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
Hamár akku én sem cseréltem még mindig, lassan mostmár illene főleg így a tél derekán, sőt ilyekor sokkal kevesebbet is hajtom.... ez a bosh meg egy rakás szar.
Szóval melyik legyen nekem, ez jó lesz? erősebbet esetleg lehet venni ebben a méretben? -
demars
addikt
válasz DeathAdder #30184 üzenetére
Garanciát nézd meg mennyit adnak rá... és vedd meg!!!
Sajnos nem látunk bele... de tény, hogy a gyári akksik majd 10 évet is elmennek (használat függő persze...) amiket meg árulnak itt ott...
Én kb 1,5 éve vettem BestEnergy akksit ( természetessen az f astrába), de pár hete megadta magát... és nem is volt olcsó!!!
Az eladó állította... ez a legszuperabb, stb... gondoltam miért ne... és ennyit bírt!
Előtte kb 5 évig noname volt benne (Jászakku), ami mifelénk nem egy elismert márka... ennek ellenére sztem jól bírta!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szőröscica
addikt
válasz demars #30186 üzenetére
Anyám Fiestájában 9.5 éves az akku. Napi 2*2km-t használja az autót, töltőt sosem látott. Egyszer utántöltöttem bele desztvizet. Számomra érthetetlen, hogy hogyan bírja. A Nissan akkum 4.5 évet bírt, most 5 éve egy Bären van benne, már kezd gyengülni, csak remélni tudom, hogy kibírja még ezt a telet. De legközelebb tuti Ford akksit veszek bele.
-
!Overdose!
őstag
válasz szőröscica #30187 üzenetére
A gyári akkuk általában lényegesen tovább bírják, mint a piacon kapható aftermarket termékek. Nem csak a Ford, szinte bármelyik. Nagyobb gond, hogy az áruk sokszor több, mint kétszer annyi és így már nem is érik annyira meg.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #30188 üzenetére
Igazad van!
Csak nem értem a "nagy" márkák miért árulnak még is xar terméket a piacon??
Jó néhány évvel ezelőtt a banner akksikat az egekbe magasztalták... Most egy távirányítós autóba sem vennék olyat...
Vartát dícsérik még, de mondjuk azt nem is látok kirakatban!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
!Overdose!
őstag
válasz demars #30189 üzenetére
Szerintem ez nem csak az akkukra, de az egész mai világra jellemző sajnos. Egyébként nálam a megfizethető kategóriában továbbra is csak a Yuasa, Exide Premium és a Varta Silver játszik. Ezeket ismerem és megbízok bennük.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #30190 üzenetére
Yuasa-t nem ismerem! Most ha agyon ütnének se tudnám megmondani, hogy a hondában most mi van... picit mintha nehezen kapná el ezekben a hidegekben... elég rövid távon járok vele én is, az sem tesz jót neki!
Holnap rá is nézek... de van egy gyanúm... sztem még az eredeti lesz benne!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
stifi
senior tag
válasz !Overdose! #30175 üzenetére
hogy ne érdekelne, szeretek turkálni az ilyesmiben, megköszönöm ha megnézed
többiek: CTR felni valóban elég jó, a gyári éppen csak egy hajszállal szebb.. ha mondjuk 17-es lenne, már mennék is a téli szettemhez ilyen felnit venni, és akkor télen-nyáron csodaszép lenne az autó
így kénytelen leszek venni egy CTR-t az asszonynak a hétköznapokra (és magamnak pályára)
(ne röhögj, már megbeszéltem vele - áldását adta rá hogy ha veszünk neki autót, akkor lehet ufó CTR, de kizárólag fehérben.. van ízlése na, csak egyelőre "kedvünk" nincs hozzá)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
honda23
aktív tag
Én gyári akksim is jól bírja, 10 éves lesz. ÉS még minden kafa, semmi baja.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
stifi
senior tag
volna egy másik kérdésem, hátha tudtok segíteni!
az autóban gyári compact navigáció van (Garmin Nüvi 360), és a fejembe vettem hogy a helyére telefontartót eszkábálok, amihez szükségem lenne egy "cradle mount" kiegészítőre, így néz ki:
A 08A44-9J6-000 gyári cikkszámú csomag tartalmazza a "cradle" részét amire szükségem volna, és itt el is akadtam hogyan juthatnék hozzá.. tippek, ötletek?
esetleg egy profi hondás alkatrész guru, navigáció specialista a körökben?ablakracuppanós telefontartó és hasonló megoldások nem mozgatnak, a gyári navigáció helyén akarom látni a telefont, mert úgy szép mint a mellékelt képen is látható
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
közben még kutakodtam, és erre jutottam: pontosan ez a kép van a gépkönyvben is és a 3-as számú, kb 25 dolláros kiegészítőre volna szükségem, ami 2 részből áll: 1 kar ami a műszerfalra pattintható, és golyó van a végén + 1 konzol amivel a Nüvi 360 rögzíthető a golyóra! (ez spéci cucc, de szét lehet szedni és telefontartót lehet belőle eszkábálni)
ha hozzá tudok 1 ilyenhez jutni, akkor egy mozdulattal ki tudom cserélni a navigációt telefontartóra, és gyönyörű, esztétikus megoldással tölteni is tudom majd a telefont a gyári navi helyén - ha pedig külföldre megyek és offline térkép kell, csak visszarakom a navigációt és használom!
nulla kábel, nulla felcuppanós univerzális tartó, nulla szivargyújtós borzalom
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
EQMontoya
veterán
Ne tedd, ha kapsz a gyárihoz térképfrissítést.
A gyári valszeg kap szenzoradatokat CAN-en (abs, gyro, bármi lehet a forrás), ami miatt normálisan működik alagútban, házak között, stb. Egy utólagos navi pozicionálásban csak rosszabb lesz, ha nagyon el nem b..ták a gyárit. És persze a gyári integrálva van az autód audio-rendzerével és mindegy egyébbel normálisan.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #30176 üzenetére
Wow! Köszi!
Karcsúnak tűnik nekem ez a 45Ah, de az indítóáram még inkább... A young timer autómban Exide premium 53Ah-s, 540A(EN) akku került sok-sok Perion után. Igaz, egy használt akkunál mindig jobb az új, de érezhetően jobban meg tudja tekerni a motort/önindítót. Télen a kocsi nincs használva, ezért processzoros csepptöltőn volt mindig, illetve 2. évében kapott egy akku aktivátort is. Hobbielektronikán van fórumtopik, sokan dicsérik.Lényeg a lényeg: azt hiszem 3v4év után (nincsenek a feljegyzéseim most a közelemben) meghalt, úgy h a riasztó állandóan riasztott és nem értettem miért... Pont aznap jöttem haza Balcsiról, a kocsi indult, csak az volt fura, h kicsit halványan világított a tompított/refi... Otthon rámértem, 10,5V volt benne szóval 1 cella kihullott... De még így is ellátta a feladatát, ebből is látszik, h jó kondíciónak örvendett.
Sajna valszeg rossz anyagból készülnek a belsejük, h tervezett idő után a cella alján összegyűljön és zárlatos legyen... Most vettem még egy ugyanilyet, ami ugyanígy van gondozva, csak a kezdetektől, meglátjuk mi lesz vele. De szerintem tervezett elavulás... Csak gáz, h egy ilyen premium akku is elhullik 3-4év alatt és nem közelíti meg a gyári akkuk 7-10éves futási teljesítményét...
Nem kerestem még a Civicbe másik akkut, de a fizikai méret az, ami eléggé behatárolhatja majd a keresést... Mindenesetre nem indul szépen a kocsi.
Gyertya:
Több elektródás, stb? Van értelme? Használtok ilyet?
Tudnál esetleg pontos típust írni irídiumosra, vagy használt, bevált gyertyára? (Sok helyen írnak alternatív gyertyákat, de nem mindig jól... Hőérték meg nem sok helyen van kiírva...)Gyújtás:
Lehet rossz berögződésem, de rotor és elosztó mindig legyen a kocsiban pótként! (Szoci verdát nyúztam eddig.) Ha átreped a bakelit, ott megáll a buli, míg nincs új alkatrész, nem?Dobbetét:
Elől találtam, de hátul is kellene lennie? Ott lakatolva volt a perem, lehet jó szokás szerint, elfelejtették visszarakni!? :S
Sárfogónak a 2csavar helye megvan a hátsó lökhárítón: 2kicsi mélyedés tekintetében, de nincs átfúrva...Owner's manual-ban láttam, h a pótkerék belsejébe kellene lennie egy zsáknak, teli gyári alkatrészekkel. Ez pontosan miket tartalmaz? Esetleg valaki tudna egy képpel segíteni?
Van 1 emelőm, meg egy pótkerekem, de kurblim nincs az emelőhöz pl! Szerintem kivette a nepper.... :S -
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30184 üzenetére
Nekem Yuasám van 2éve, ami nem egy hosszú idő ahhoz hogy azt mondjam, bevált hosszú távon, vedd ezt.
Eddig rendben működik, teszi a dolgát. Előtte bosch volt, az csak 3,5évig bírta.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik