- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Yettel topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30247 üzenetére
atr momo-jó p&p a 6gen-be, nekem is az van
#30248 m3tr0: ep3 kormánya sem rossz de az olcsóbb jóval mint a momo, utobbi kicsit cult-abb, talán nehezebben elérhető (az ára miatt)
#30245 Snoop-y: kösz, hát ebből lehet csak fn2 lesz
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #30251 üzenetére
Hat ez draga buli nekem meg most is. Otthon nem engedhettem volna meg en sem. Lehet egy FN2-t sem
A fogyasztasrol mar ne is beszeljunk. Enyem ott kezdodik ahol egy FN2-nek kitapostad a beletNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #30234 üzenetére
Erre beszél rá mindenki, sokkal jobb még a dot 5.1-eknél is, eddig én ferodo racing 5.1-et vagy valamilyen 4-et használtam, de most ezt a motult mondják az egyik legjobbnak, nekem ez megy majd kuplungba, fékbe is.
Grego és Laci is ezt ajánlja most, nekis is ez van ep3-ban, nissanban.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #30258 üzenetére
Neha hianyzik a hondazas. Enyemet is el lehet forgatni 8K-ig csak minek?
Valamelyik nap lattam egy szep DC5-ot. Most meg hirdetnek egy 400+ lovas FD2-t.
Hihetetlen szep es jo draga is de abba azert atulnekNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #30251 üzenetére
azzal tuti nem fogsz szívni, és ha csak nem sti-t veszel akkor egyértelműen erősebb sem lesz az fn2-nél
Egy 2005-ös sima WRX mozdulni nem tudott mellőlem, sőt fent már nyúltam is el, nem kicsit lepett meg (de annyira más élmény a kettő)A hangjuk viszont brutális. Pécsen a legújabb STi -t pörgette a halálba valami elmebeteg lakott területen, de valami brutálisan gyönyörű szép hangja volt
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30261 üzenetére
Hat igen VTEC tartomanyban jol mennek a Hondak meg hat eleg konnyuek is.
A WRX az nem nagy durranas de legalabb majdnem ugyanolyan sokat eszik mint egy STI csak cserebe nem megyNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30261 üzenetére
Hat igen. Az a bubu hang. Azota akarok egyet miota a Totalcarban bemutattak anno. Kis faziskesessel meglett. ~10 ev
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30263 üzenetére
I-VTEC azért szépen megy minden fordulattartományban, főleg az FN2. Ott vtec-nél nem is érezhető az a lórúgás, ami a DOHC VTEC motoroknál, de még a preFl EP3-nál is jelent volt..
Nálad is hate/love érzés van bubu és evo között?
Ez valami olyasfajta rivalizálás, mint amd/nvidia etc...? és a legtöbb user is csak egyiküket hajlandó használni?
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30264 üzenetére
Semmi ilyen nincs bennem. Gyakorlatilag az EVO jobb auto mint egy bubu. Csak hat nem bubog
Az EVO meg megdragabb moka sajnos biztositani is meg szerelni is.
Hasznalnek en EVO-t ha lenne egy jofajta ( marmint nekem ) pl egy MRFQ400[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30264 üzenetére
En nem vagyok elvakult. Klubban sem ertem mikor mericskelik olyan autokhoz amik tok masra epultek.
Pl AMG mercikhez. Es buszkek arra hogy nyelgazon elmennek mellette es majd szetesik az egesz verda.
Merciben meg kozben a csoka golf pulcsiban tekergeti a Bang and Olufsent es nem erti mit akarnak mellette az uvolto kavedaraloban
Mondjuk en is "toltam" mar magam elott McLarent meg Aston Martint a korforgok kozott. De nem kepzelem hogy kozom volt hozzajuk. Max mokanak volt kivalo.
Az EVO meg jobb mind motorikusan mind vezetesileg.Ha a szigoruan gyari peldanyokat vesszuk akkor meg nekik van a legerosebb modelljuk is.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30266 üzenetére
Azért kérdeztem, mert úgy tudom nagyon nagy az egymás közti rivalizálás, legalábbis felénk
Amúgy nekem is ez a véleményem, nem kezdek el provokálni ilyen amg merciket, vagy ami legalább 100 lóval több mint én, ellenben engem ilyen helye-hulya sufnituning szarok mindig provokálnak (vagyis próbálnak), de azokra sosem vagyok vevő, had menjenek..
Tavaly előtt a gyári vti-mmel odaverődtem ilyen illegális (de lezárt szakaszon) gyorsulási versenyre.
Szénné volt tuningolva és turbozva az összes gép, én csak néztem, hogy egyikből 3 gyorsulás után a víz, másikból az olaj, harmadik főtengelycsapágyas lett, negyediknek a féke gyulladt lángra... az egész beltere az összes autónak óraegységekből állt, nagy drag gumik szerelgetése le/fel meg minden szar. Laikus azt hinné, hogy húbazzeg ezek profik..Én végig csak néző voltam, a végén egy régi mitsu eclipse nyomott le mindenkit, ezért megkértem guruljuk már egyet. Pff azt mondja mivel? ez a civic ellen? hallotta h jó hangja van ha húzatom, de nincs értelme, hagyjam őt ilyesmivel.
Szerencse h a haverom is ott volt így ketten sikerült rábeszélnünk. Szegénykém nagyon próbálkozott, de nem bírt semmit egy majd 20 éves full gyári 1.6-os szívó ellen ami fél milliót se ér, pedig 3x is kísérleteztünk
Aztán jött a nagy duma, hogy jólvan de ez a civic velem együtt 900 kiló, meg ha levenném a vezetéket a vtec szelepről akkor más lenne a helyzet...Most mit mondjak erre, amikor neki volt szarrá tuningolva és felturbózva a 2ezres eclipse? még ő kereste a kifogásokat, fogtam és otthagytam a francba
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #30268 üzenetére
ez a leggazabb az egeszben, sosem az elismeres megy hanem a kopkodes
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30268 üzenetére
En neha szoktam ha olyan geppel talalkozom amivel elotte soha vagy kivancsi vagyok mit megy ( nyilvan akkor ha van lehetoseg ra szoval nem eroltetem mindenaron )
Pl a McLaren-es is ilyen eset volt:
Igazabol kivancsi voltam, hogy mennyire tud menni egy ilyen dog szoval ott voltam a seggeben par korforgalmon keresztul es picit ingereltem
Aztan az M25 feljaro elott nalunk van egy bazi korforgo dupla savos es ott elementem kicsit
O beszorult a masik savba es bal mogulem indult a korforgalom majdnem masik felerol ( tudtam, hogy tolni fogja mert folyamatosan turaztatta es jelezte hogy veszi a lapot )
En normalisan az eselytelenek nyugalmaval indultam tudtam hogy ha kierunk a forgobol elkeni a szamat de nagyon.
A kijaratnal mar elottem volt mire vegigertunk a felhajton mar 77 autot kaptam tole kb
Kurva jo hangja van egy ilyen gepnek. Tiszta forma 1 Versenynek se mondanam inkabb egy olyan nezo voltam akik futnak a biciklisek mellett egy kicsit es buzditjak oketNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Legviccesebb mikor engem egy neni akart legyorsulni valami E mercivel mikor 2 savos uton ( jobb sav elfogy kb 200 meter utan ) meg volt rola gyozodve, hogy o er oda elobb. A vicc az hogy amig nem mentem ki a jobb savba hogy akkor most itten elozes leszen addig totymorgott elottem. En csak siman kikerulo manoverbe kezdtem semmi durvulas.
Erre elkezdte tolni neki de ugy hogy lapatolni lehetett utana a szenet
Hat mondom akkor ennek a fele se trefa mondom akkor egy pillanatra 2-be visszapattint motor felordit nyomas megjon aztan 3-ban picit megtol es elotte is voltam. Utana meg o villogott meg gondolom a boyracer k anyamat is voltNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30271 üzenetére
Most majdnem az mondtam, hogy ez azért van, mert a tiédből sem nézhető ki hogy mi lapul mocitető alatt, de hazudnék ha ezt mondanám. Látszik azért, hogy nem egy hétköznapi
Ha legközelebb így jársz nehogy szénmonoxid mérgezést kapj. Egy okos tanács, nyomd meg a tdi gombot
Egyébként mi ő pontosan? 280 lovas sti?
Én már nem erőszakoskodom az erősebbekkel szemben, csak letörik a csőrömet
Múltkor egy porsche 944 turbo (2.5ccm 250ló) emelt turbónyomással 300 ló körül úgy állva hagyott, hogy rossz volt nézni kettesig tartottam, amikor belöktem hármasba ő még javában a kettest húzta, és onnantól mint akit puskából lőttek ki úgy otthagyott. Azóta kétszer is meggondolom, hogy kivel húzok ujjat[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30272 üzenetére
Ez egy 305Le/405Nm Prodrive STI ( van hozza igazolas is )
Tuning csomagkent lehetett anno gyari STI -hez venni. ( megvetted a kocsit aztan mikor megkapta a rendszamot akkor szepen atguritottak a Prodrive-hoz. Amugy nem felelt volna meg az EU szabvanynak )Decat ( -1 katalizator masik maradt )
Prodrive ECU
Prodrive kipuf
Nagyobb benzinpumpaBrutal jol eltalaltak szinte mindenhol van nyomatek
4,6-os 0-100 szoval lehet vele meglepit is okozni csak gyozzel kapaszkodni a kormanyba
Tetszik, hogy nem tul hangos (a Prodrive dob kicsit hangosabb a gyarinal de szerintem meg teljesen belesimul a forgalomba ) plusz igy Prodrive certificate-el gyarinak szamit a kocsi igy a biztositas sem tobb ra.
Amugy minden gyari rajta kivulrol kiveve a Prodrive kerekek amik szemet szurhatnak. De hat azt nem hozzaerto ugy sem ismeri. Egy Prodrive matricat tervezek ra de lehet nem kerul fel az sem.
Egyedul a felnikre nem vigyazott az elozo tulaj azokat rendbe kell hoznom.
Masik, hogy a lampakat xenonra akarom meg cserelni ( ez szep manover lesz mert vagy marad a JDM lampa es vezetekmokolas vagy retrofit es akkor projektoros xenont bele amihez szet kell szednem a lampakat mondjuk en utobbi fele huzok mar a holegpisztolyt is megvettem hozza )[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #30274 üzenetére
Baszod.... az ilyen göndör sörény a gyengém! Kár hogy a vidiben alig látható a drága... a golyóbisok annyira nem zaklatnak fel.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
>>>W!nman*
tag
válasz demars #30233 üzenetére
Szia!
A fék- / kuplungfolyadékot hol lehet beméretni?
Bár én most vettem az autót és mihamarabb tervezem lecserélni az összes folyadékot, vezérlést, szűrőket és a teljes első féket felújítani.Ehhez mit szóltok? ATE DOT4 (Amiket láttam eddig DOT4 fékfolyadékokat, kimagasló forráspontú.) Pár napja olvastam itt, h valakinek hamar elmelegszik a féke... Tőle kérdezném, h milyen idős/milyen fékfolyadékkal?
Hú! Most néztem rá erre a Motul RBF 660 Factory Line fékolaj DOT 4-ra... Ez tényleg ütősnek tűnik! A kérdés csak az, h megéri-e, ha nem pályázik az ember? Mivel szerintem egy kimagaslóbb minőségű DOT4 (ATE) árának 5x-ösét kérik el és még gyakrabban is kell cserélni...!?Itt is, a "közelben" van egy Megane II (2007), az iszonyat fékkel rendelkezik... Valami hasonló lenne a cél, de nem százezrekért.
Féktárcsa/fékbetétre én Brembo/ETF (általában puha) kombóra gondoltam. Van valakinek tapasztalata? Érv/Ellenérv?
(6.gen Civic 1.5i LS@'96)
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30276 üzenetére
Hidd el teljesen mindegy, hogy milyen fékfolyadékot használsz ilyen szempontból. A 6genek és úgy általában a Hondák féke gyenge. Ezen átmérőnövelés nélkül komolyabb tárcsával, betéttel és fékfolyadékkal, illetve fém fékcsővel, ami jelenleg illegális átalakításnak minősül Magyarországon tudsz segíteni, de a fizikát nem tudod megváltoztatni. Ez van.
Én egyébként Brembo helyett egyértelműen EBC-t ajánlanék. Sokan próbáltuk és szinte mindenkinek bevált. Már a legalapabb tárcsa + betét kombó is sokkal jobb, mint a gyári Nissin vagy közepes minőségű Brembo, ATE, Textar, Jurid és társaik.
Fékfolyadékból Eneos-t használok. Nem ide tartozik, de így néznek ki a folyadékaim:
- motorolaj, fékfolyadék, hűtőfolyadék: Eneos
- váltóolaj, szervoolaj: kizárólag gyári HondaMod: Az Eneos fékfolyadék forráspontja is 260C.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30273 üzenetére
Bazz ez azért nem semmi, gratula
Irigyellek most, vigyázz rá nagyon
wrx-ben csalódtam, de a tiédtől már biztosan fülig érne a szám, meg hát egyedinek is tűnik ahogy mondod.Én a béemvé 343 lovas negyvenhatosával szemezgetek mint egyszer lehetséges utód, szívónál szeretnék maradni, a turbo nem nekem való más alternatíva meg nem igazán van amit megengedhetnék, igazság szerint béemvétől is félek nagyon, nem éppen a megbízhatóságukról híresek azok sem
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30276 üzenetére
Civicre ha jobb feket akarsz akkor Overdose leirta mit kell csinalni. Vagy meg van a nagyobb tarcsa projekt.
Civic-ben nekem is le volt cserelve a gyari willwoodra. Azzal mar meg is lehetett allni pl
De mondjuk egy 1.5 el nem kene raccsingolni semennyire. EBC tarcsa + betet. Civicre meguszod olcsoert.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #30277 üzenetére
Öreg autóm van, nálam melegedett már el fék. (Utána kapott Brembo+ETF+Ate DOT4-et és új fékcsöveket. Ég és Föld. Persze előtte szocializmus remekművei voltak bent, szóval jelen esetben nem mérvadó.) Mindenesetre fékelmelegedésnél sok sz@rabb érzés nincs...
Mindenesetre a gyári betétről azt olvastam, h elég hitvány, igaz ez? A Nissin.
Miféle ez az EBC? Unix-ban nem látok. Tudtok linket? Egyáltalán árulják valahol kishazánkban? Hol gyártják amúgy? Amúgy mitől jó? Alapvetően nem a betéten áll vagy bukik minden?
Én eddig úgy gondoltam, h Brembo a tárcsák királya, tekintve, h sportautókra is ilyen fékeket raknak lépten-nyomon. Betétből meg be kell vállalni a puhát, hiszen az kell h kopjon. Meg ugye a fékport is be kell vállalni a futómű alkatrészein/felniken.Unixnál 16K a Brembo db ára, ami nem vészes, tekintve h kedvezményesen is talán sikerül elintéznem...
EBC tényleg annyival jobb lenne? Árban mi lenne?
Gyári Honda folyadékot honnan lehet szerezni?
Motor/váltóolajból milyet használtok? Szintetikus? Viszkozitás? (Bár tudom, motor állapotától is függ.)Erről jut eszembe! Reggel ment a verda műszakira, de beszélgetés miatt hidegen pöfögött magában ~20percet. Mögötte a hó fekete kormos lett pöttyökben. Lefotózni elfelejtettem, de ez mennyire gond/mitől lehet?
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30280 üzenetére
Crx fórumon TypeV Lacin keresztül tudsz szerezni EBC-t, jó árai vannak és nagyon korrekt az ürge, én mindent tőle veszek a hondához De ugyanitt sickdog is árul mindent.
-
>>>W!nman*
tag
válasz Snoop-y #30279 üzenetére
Melyik leírásra gondolsz? (hsz számot pls. Ma nagyon beindultatok és pörgettétek a számlálót!
Nagyobb tárcsa=262? Nem tudom mekkora van rajta, papírforma szerint az ennél kisebb, tekintve h '98-ban emelték 262-re
Nem akarok én raccsingolni, de belvárost fogom járni és oda nincs elég jó fék. Egy biztos fék mindig jól jön, és érdemesebbnek találom mint lezúzni 1 ráfutatásosban és lakatoltatni.
-
xcbiker
addikt
válasz >>>W!nman* #30280 üzenetére
viszonyításnak: www.ebcbrakes.hu
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30282 üzenetére
Mondjuk belvárosban szerintem nem a fék az elsődleges ami megmenthet hanem a körültekintő autózás és a megfelelő követési távolság
-
>>>W!nman*
tag
válasz Snoop-y #30279 üzenetére
Amúgy miért nem kéne raccsingolni?
(#30284) tboy93: ne már, h Budapesten nem láttál gyökeret aki előbb fékez, mint h indexelne, mindezt az utolsó 5 méteren, indokolatlanul.
Vagy hogy jobbra indexel, megelőznéd, erre befordul balra, stb...Rettenet a belváros és szerintem a féknél fontosabb nem igen van. De lehet én vagyok nagyon "saját autó féltő", aggodalmaskodó.
-
Winner_hun
félisten
válasz >>>W!nman* #30285 üzenetére
Rosszabb fékkel is ugyanúgy megállsz városi tötymörgésnél. Egy ilyen helyzetben satuféknél nem fog elmelegedni a féked, nem az lesz a gyenge pont hanem a gumi tapadása...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30285 üzenetére
Hat mert nincs se fek se futomu alattad
Gyarilag alul tervezett az osszes honda egy ket verziotol eltekintve.
Nem a fekfolyadek varialastol vagy a fem fekcsotol lesz jobb. Marmint nyilvan ezek javitanak valamit de inkabb nagyobb es/vagy jobb tarcsa + betet kombinaciokkal jobban jarsz es kozelebb leszel ahhoz amit elkepzelsz most mint jo fek.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30280 üzenetére
Én a fekmester.hu-ról rendeltem az EBC féket, ahogy az utángyártott alkatrészek többségét is. Maximálisan elégedett vagyok velük. Jó ár, számla, gyors ügyintézés, hondafórumos tulajdonos. Angliában gyártják az EBC termékeket. Hogy mitől olyan jó nem tudom.
A Brembo valóban nagyon komoly fékeket gyárt sport és versenyautókra, de az alap utcai tárcsái és betétei jó indulattal is csak középkategóriások sajnos.
Kicsit utánanézve a 240-es tárcsa másfélszer annyiba kerül, mint a 262-es, úgyhogy ha már úgyis cserélned kell, akkor én feltétlenül 262-esre cserélném.
A gyári Honda alkatrészeket Tóth Imitől (keress rá és megtalálod az elérhetőségeit) vagy Csepeli Honda bontóból, Endrétől szerzem be.
Motorolajból 5W-30, 5W-40, 10W-40 mehet bele, váltóolajból csak gyári.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
>>>W!nman*
tag
Köszi a fék tippeket, hasznosak, észben tartom őket, de a még nagyobb rizikót szeretném kiszűrni előbb: vezérlés csere. Milyet érdemes? Ruville/SKF pl?
Illetve lelkiismeretes szerelőt, aki ért is a típushoz, tudnátok ajánlani ehhez a művelethez? Tehát aki nem ad utána egy marék csavart, h "tartalék"... -
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30289 üzenetére
Tóth Imi, Budapest 14. ker, nála jobbat nem ismerek. Amit ő ajánl azt nyugodtan belerakhatod, nekem is mondta pl. hogy 7 gennél csak gyári feszítőgörgő mert minden más hulladék (törik ), de pl. szíjból lehet utángyártott is...Nagyon ért hozzá a srác, alvázszám alapján megmond mindent a kocsiról
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30289 üzenetére
Gates, esetleg Dayco szíj japán feszítőgörgővel (NSK, GMB) és japán vízpumpával (Aisin-Asco, GMB). Legalábbis én így szoktam.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #30291 üzenetére
Okés, köszi!
Ezt 1-2 héten belül véghez kell vinnem majd.Tóth Imi elérhetőségét megírná valaki privátban pls? Csak h véletlenül se rossz helyen kopogtassak.
Illetve munkaköltség egy ilyennél kb mennyi?
Vezérléscsere magával vonzza -ha jól gondolom:
- vízpumpa csere
- hűtőfolyadék csere (Unix aluprotect? )
- motorolaj+szűrő csereSzűrőből milyet? Ugyan még nem tudom, h h van elhelyezve ezen a motoron az olajszűrő... De használtok 2 szelepes szűrőt? (Motorleállást követően kifolyik általában a szűrőből az olaj, beindításkor, motorberöffenéstől számítva "sok" idő elmegy a kellő olajnyomás kialakításával, míg ez feltöltődik. (Ezalatt nincs kellő olajfilm az egyes alkatrészek között.) És ugye mivel a motorok hidegindítást követően kopnak a legjobban, talán nem hülyeség, h erre is figyelni kellene.)
Ahogy néztem, a vezérműszett+vízpumpa listaáron 40-50K Unix-ban.
Olajból kell egy 4 literes kanna, de h pontosan milyet!? Bár Imi is biztos tud szolgálni 1 tippel. (Overdose, nem felejtettem el a tipped, csak hátha más másra esküszik! )[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30292 üzenetére
pü ment
Unixot felejtsd el ha nincs ismerősöd ott. Imi a gyárit tuti beszerzi, ha utángyártott kell az kérdéses, de Type V Laci kb 1-2 napon belül mindent postáz az unixás ár feléért kb
példaként, unixnál 42 volt egy darab gátló, Lacitól 50-ért vettem a kettőt
[ Szerkesztve ]
-
whited
addikt
annyira birizgálja a csőrömet, hogy csak megkérdezem
Accordon, 7 gen is elég trágya a gyári fék?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30295 üzenetére
megvárható, én múltkor egy váltóolaj csere miatt 4 órát voltam ott, persze nem a munka tartott soká, hanem eldumáltam az időt a többiekkel de persze előtte beszéld meg vele, hogy aznapra be tudja-e vállalni
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #30276 üzenetére
Normális autószerelő műhelyben van műszerük...
Nekem öcsém mérte meg aki renault szervizben dolgozik.
Ha jól értettem a folyadék nedvesség tartalmát (pára, víz) mérik ezzel.Én Motul olajat vettem, elég jókat írnak róla.
Szűrő mannfilter, papir mind.
Benya szűrőt még nem cseréltem... Majd egyszer...
Nincs időm... kocsi minden nap megy, mennie kell!![ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #30291 üzenetére
6genbe gates, dayco szíj és gmb feszítő gmb vagy aisin pumpával. Ahogy mondod.
Az előzőekbe ez ment nekem is.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
LógaGéza
addikt
Egy kis ABS lámpa világít folyamatosan a műszerfalamon, mióta megvettem a gépet, és rájöttem, hogy ha már van, akkor jó lenne ha működne is
Hogyan tudnék rájönni mi okozza a hibát?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz LógaGéza #30299 üzenetére
Hibakód kiolvasással...
De az is lehet, hogy kiment a bizti. Masternél az abs jeladóra van kötve a km számláló, ha nem szeretnék, hogy számoljon, az abs biztijét kivesszük. Akkor is világít az abs lámpa.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik