- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Fotók, videók mobillal
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Teaser traileren a Delta Force: Hawk Ops
gp A rövid betekintés után a jövő hónapi Summer Game Festen láthatunk további részleteket a játékról.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz runner 125 #35942 üzenetére
"Elég egyébként ekkora testbe az a 2000-es szívóbenzin?"
..Nekem a lélek a fontos, nem a testy, ezt örökre jegyezd meg.. [link]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
válasz runner 125 #35942 üzenetére
Talan eleg ha mar legyartottak a japanok...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz !Overdose! #35955 üzenetére
Azert gyartottak le mert azlag felhasznalonak tokeletesen elegendo, nem eletveszelyesen lassu. Volt, tudom.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
szesa
senior tag
Hi,
Civic ek3 belső ajtó nyitó szerekezetével van egy kis gondom.
Elég nehezen működik mind nyitás/zárás-kor, kulccsal jol megy de
bentről nyitni zárn kb majdnem eltörik a műanyag fogantyú.
(nem az ajtó kinyitás a bajos hanem ha bentről le akarom zárni az ajtót, majd
utána azt kinyitni, az ajtó nyitó kallantyúval nincs baj)Ki kellett kapcsolnom a központi zar részt is mert valami meghülyülyt
a vezető oldali belül kezelhető zár-ban mert állandóan visszazárja magát és
ekkor csak kulccsal nyitható kintről.Találkztatok már ilyennel mit kene cserelni vagy javitani?
Erről a szerkezetről van szó (ami zárja az ajtót):
Thx
[ Szerkesztve ]
-
-
zolynet
addikt
Miután kicseréltük a pillangót (oválra kopott), lényegesen jobb lett a fogyasztás is:
Utolsó fogyasztásnál az a 43.76liter, hát sok nem volt benne.
Tavaly volt egy nagyon kicentizett: 44.45litert tankoltam (az 8.3-as átlagot adott)Ja, , gyári vti-t pillangót kapott, köszönöm Elmörnek!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #35962 üzenetére
10év alatt se jönne vissza az ára....az olyan mint ha elgázosítanád.
Majd hívlak lépcső ügyben....csak legyen egy kis nyugtom.Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
félisten
válasz zolynet #35963 üzenetére
Gázosítás visszajön, bár jelenleg lassabban.
Ha minden jól megy pénteken fejezünk be még egyet, ennek a folytatását (alsó képek).
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
senior tag
válasz zolynet #35958 üzenetére
Örülök neki, hogy jó helyre került a pillangó és be is vált. Ami furcsa, hogy ha jól látom 226ezer km van a kocsidban most, ez a pillangó már csak óra szerint is majdnem 300-at ment, hogy a fenébe tudott a másik úgy elkopni hamarabb? Még soha nem hallottam ilyen hibáról, de ezek szerint létezik, legalább lesz kiindulási alapom ha egyszer ilyesmi történik meg, bár nem hiszem, hogy egyhamar bekövetkezik (enyémben most durván 30 ezer van, bár Skunk2-nál ki tudja mennyi a max élettartam.)
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
zolynet
addikt
Fogalmam sincs mi okozhatta, kérdeztem Gyurit, mondom a 15év, az, nyugtáztam hogy az idő.
Elvileg annyi van az autóban, jól látod 226ekm. Tiéd látott 300ezret, kiv leszek meddig megy.....amíg nem kap egy itr szívósort minden itr bizbasszal.Life is too short to stay stock!
-
senior tag
válasz zolynet #35966 üzenetére
Akkor már nagyobb pillangó kell, gondolom ITR-é
Egyébként lehet simán elmenne még 40-50 ezret is, ki tudja.
Nálam idén egy olyan konkrét hiba volt ami kicsit kiakasztott: Walbro copy (de majdnem walbro árban) benzinpumpám 4 vagy 5 év után tönkrement, idén programozáskor derült ki. Mondjuk inkább ez mint az injektorok.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Hadi
tag
Sziasztok!
7. generációs dízel accord vételén gondolkodom, 2.2 ctdi. Kérdésem hogy mennyire megbízható autó, és mennyire drága a fenntartása?
-
Zsombe
senior tag
Szia,
Eddigi tapasztalataim alapján nagyon megbízható. Fenntartása szvsz nem drága, feltéve, ha eddig mindig minden szükséges karbantartást időben megkapott az autó. Amire figyelni kell a kuplung, állítólag azt sajnos alultervezte a Honda, emiatt viszonylag hamar cserére szorul (nekem eddig 135k km alatt nem kellett cserélni).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
zolynet
addikt
Most érdeklődtem utána több emberkénél is hogy mire lehet számítani, íme a lista:
- kettős tömegű ~150k
- porlasztócsúcsok (5éve 170ezer volt) -> csak ha szart tankoltak bele akkor jön elő
- leömlő 150k -> visszahívásos volt, azaz ha a jóember figyelt és visszavitte garanciába cserélték
Kb ennyi a többi max kopó alkatrész, mely minden autónál előfordulhat.Én már kalkulálgattam egy kis üzemanyag költség kimutatást:
Civic vti 15ekm (2014-ben) 9,2-es átlagfogyi, 480.000ft benya (ebbe van pályázás is!)Vegyük a benzint 380ft egységárra, a dízelt 385ft egységárra / liter.
- vti: 1350liter pont 9-es átlagfogyit eredményez (/év), szorozzuk 380ft benyaárral, az 513.000ft
- 2.4 benzintes accord esetén (ats) 12literes áltaggal, 1800liter benya * 380 = 684.000ft (171k difi)
- 2.2 dízel accord 7.3-as átlaggal 1100liter * 385 = 423.500ft
diff a vti-hez képest: 89.500ft
diff a 2.4benyához: 261.000ft ---> ez már elég jó kis összeg, akár egy kettőstömegűre, vagy bármi másraHa csippelteted, mert miért is ne, hisz csak 50-60k és épp nem kell az egekbe húzni de mégis jobb lesz.
140le/320nm -> kb 170le/360nm , ez a nem kihegyezett, hanem egy optimális, azaz nem fog kormolni.
DE a művelethez és az összeghez hozzátartozik, hogy ezt a gyári kuplunk nem fogja bírni.
Felújítás, erősítés ~130k. Azaz a csippelés nem áll meg 50-60ezerbe, inkább 200k lesz a végösszeg.
Szerintem még ez sem vészes, főleg a számokat nézve. Csippelés nélkül is nagyon szépen húz.Amúgy meg a világból kimennek ezek a 7gen 2.2cdti accordok.
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #35971 üzenetére
A dízel 7.3-as átlaga sem jó minta szerintem. (simán 6körül kijön)
Éves átlagról beszélünk amiben minden van, vagy inkább úgy mondom hogy talán az én vezetési stílusommal ezek a számok jönnének ki. Magamnak kalkulálgattam. NEM reprezentatív.
Kalkuláljon mindenki úgy ahogy a saját elképzeléseinek megfelel pont.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #35973 üzenetére
Barmennyire is meglepo a dieselek is tudnak zabalni es lehet hogy az atlag inkabb a 8-hoz kozelit majd ha taposod.
Erre tok jo pelda a megane. Csinaltam mar vele Skociabol hazafele ( 700km ) 4literes atlagfogyit is de ha varosban taposgaltam csak akkor siman beverte a 8,3-at is.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem olyan rossz vetel egy 2.4-es benzines ha nem mesz sokat 15K egy evben az nem olyan oriasi tavolsag akkor lehet hogy kozel sem lesz akkora a kulonbseg a megtakaritasban mint gondolod
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #35976 üzenetére
Én mindegyikből ki tudom hozni tartósan az alacsony, de a magas fogyasztás is.
Szerintem nem lenne sokkal több az üzemanyagköltségem egy ats-el, ha a vti-t eladnám és ats vennék helyette. De az már nem lenne olyan öszvér amit pályára lehetne vinni.
Itt inkább a dízel üzemanyag differenciát akartam kihozni, azért ott van különbség.
Pók a dízellel 8literes átlaggal megye el városban. Ats 12liter alsó hangon.
Éves szinten .... stbstbstb[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
senior tag
Valaki vágjon már hozzám olyan féltengelyt ami bent marad a kocsimban hiba nélkül évekig!
Valami hihetetlen, de a DSS 2.9-re ugye szeptemberig volt gari, nem tudom mikor történt, de ma megemeléskor láttam meg, hogy a jobb oldalinak a belső gumiharangja kiszakadt és kidobta a zsírt. A bilincsnél szakadt el, ami nem ritka, ha túl erősen van meghúzva, de hogy nekem ezt pont ki kellett fognom.
Ami még rosszabb, hogy azért mentem be egy barátomhoz emelést kérni, mert guruláskor furcsa ropogó hangokat hallottam, viszont kormánymozgatásra abba hagyta és próbáltam is egyesben egy nagy parkolóban körbe-körbe, hogy hátha féltengely, de akkor meg se mukkant. Azt mondta a végén, hogy azért rápróbál a nyomatékkulccsal az anyákra, mert cseréltem kereket és csak kézi erővel húztam meg, hát tudott rajta fordítani, de nem tudom mekkora nyomatékkal, utána mentem még 30km-t a kocsival, semmi hangot nem adott, lehet ez volt a gond? Azért ha már úgyis megyek majd HHC-hez átnézetem kicsit a futóművet is, az ördög nem alszik....de nem tudom mi lesz a féltengellyel, mert okés megcsináltatom (gumiharang csere, esetleg féltengelyes megnézi kapott-e az élettől már valamit), de remélem ebből nem lesz rendszer, ahhoz túl drága kütyü volt.
Ja a fogyimmal meg voltam elégedve, pedig ma siettem (óra 3-szor volt 200 felett) : 19.4 liter 211km-re, az ha jól számolom 9.2/100km.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Snoop-y
veterán
Ne idegelj hogy mar megint elbaszodik a feltengely...
Hogyan epitenek akkor 4-500+ lovas verdakat ebbol a tipusbol? Nezzel korul forumokon, hogy masok mit hasznalnak.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #35978 üzenetére
Nem kell azért minden rémtörténetet elhinni. Egy alapvetően megbízható konstrukciójú dízel a megfelelő karbantartás mellett igenis megbízható és nem kerül sokkal többe fenntartani, mint egy benzinest. A költségesebb alkatrészek árát (DMF, turbo felújítás, injektor felújítás) pedig megfelelően hosszú távon bőven képes kitermelni. Az N22 ráadásul nagyon jó karakterrel bír és nagyon kellemesen autózható.
Egyébként itt egy példa kicsiben: júniusban vettük a dízel Polo-t. Azóta mentünk vele 12k km-t. Bő 1.5 literrel fogyaszt kevesebbet, mint a Civic. 350 Ft-os üzemanyaggal számolva kb. 63.000 Ft-ot spórolt meg eddig.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
senior tag
válasz Snoop-y #35980 üzenetére
Arról egyiknél sem tudunk, hogy mennyit mennek el ilyen-olyan kisebb javításokkal, úgyhogy nehéz mire alapozni, de ezt kifejezetten kint is ajánlották, DSS 2.9 450HP-ig, Drive shaft shop ebay-ről 220 ezer vagy 250 ezerért.
A gyári sem tört el, de annál még hamarabb meg volt ez a gond+csukló is megsínylette pár hónap után.
OBX is 200K körül volt, na az később Botinál el is tört, de nálam 1 éven belül kétszer felújítás.
Yonaka 100K, nálam tört el 0.6bar-on, nevetséges kat, 1 évet sem bírt.
Szóval ez bírta még a legjobban.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Shamat
aktív tag
Sziasztok.
Kinéztem egy felnit a 2gen Legendem alá, megtudnátok nekem mondani, hogy ez a méret megfelelő-e rá?
17"
8"
ET40
5*114,3
73,1mmElőre is köszönöm a választ!
DEAD LIKE ME
-
LógaGéza
addikt
válasz Shamat #35983 üzenetére
Üdv!
Ha jól tudom 64,1 a kerékagy, ergo kelleni fog egy tehermentesítő gyűrű biztos. A többi okés lehet, max az ET miatt kicsit kijjebb lesz a kerék.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Shamat
aktív tag
válasz LógaGéza #35984 üzenetére
Köszi a gyors választ. Tehermentesítőt beszerezni nem gond, és ha jól tudom a gyári felni ET50, szóval elméletileg egy centivel lenne kijjebb ugye az új felnivel. Holnap jobban ránézek, de ha jól rémlik most a gyári kerekek jó másfél, két centivel beljebb vannak a kasznitól. Sajnos az újakat nem tudom felpróbálni, ezért is érdeklődök mert nem szeretném, ha kilógnának...
DEAD LIKE ME
-
!Overdose!
őstag
válasz Shamat #35983 üzenetére
A gyári felni elvileg 6.5" széles és ET65. Ehhez képest 44mm-rel lesz kijjebb az új felni, amihez már lehet, hogy peremezni kell a sárvédőívet.
& LógaGáza: Hibás a számításotok, mert nem veszitek figyelembe, hogy nem csak az ET csökken, de szélesség is nő.
LógaGéza: ahogy mondod, de közben a felni szélessége is nő 1.5 collal, azaz kb. 38mm-rel. Ennek a fele 19mm. ehhez jön hozzá az ET változása, ami 25mm. 19+25=44.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
LógaGéza
addikt
válasz Shamat #35985 üzenetére
Én ET55-ről tudtam, de még az sem para szerintem. 15mm-ről beszélgetünk
!Overdose!
1 ET az nem 1 mm?[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz !Overdose! #35986 üzenetére
Igy igaz, a felni szelesseget is figyelembe kell venni, ahogy Over mondja
-
Shamat
aktív tag
válasz !Overdose! #35986 üzenetére
Értem. Akkor sajnos ez felejtős. Nagyon sajnálom, mert gyönyörű felnik voltak...
Azért köszönöm!DEAD LIKE ME
-
demars
addikt
A helyzetjelzőben (bal) ismét kiment az izzó. Egy éve cseréltem... Ez normális intervallum?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #35990 üzenetére
2 izzó nekem is kiment a tompítottban a 1, 5 év alatt. Most kipróbáltam az Osram Ultra Life tompított szettet. Kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #35991 üzenetére
Ez azt hiszem tungsram volt...
Volt szó GE Megalights Ultra izzókról is... Konkrétan nem kerestem, de minap szemetszúrt a tesco ban...
Kékes volt a vége, ez kékes szinnel világítana?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Kleroo
veterán
Sziasztok!
Van valami komolyabb közösség/fórum ahol nagy bázisa van a 7gen Accord illetve 8gen Civicnek?
A célkeresztben van a 2 kocsi, jó lenne informálódni, hogy melyik költségmentesebb, illetve mire kell számítani típushibák kapcsán.
De azért az alap teóriámat itt is megosztanám.
Jelenleg egy mk1 sedan 1.8i Focusom van. zseniálisan jó kis kocsi. A vezetés élményéért szeretem igazán. marhajó vezetni, és mellett még nagyon praktikus is. Emiatt magasan a léc az utódnak, és SEMMI nem viszi át ezt a 2 Hondát leszámítva. Mindkettő remekül egyensúlyozik a vezetési élmény és komfort között, és jó motorok vannak. Amiből előre akarok lépni, az a zaj autópálya tempónál. 160as utazót akarok komfortosan, csendben, de közben legyen agilis kanyarvadász.Na szóval 2-2.2 millióm lenne a projektre. A 2.2 dízelt ismerem, vezettem, tetszik, de nem tudom mire számítsak szervíz ügyileg. Nem a hatalmas spórolás miatt venném, hanem mert szépen viszi a bódét és nagyobb a kínálat. 250ezer körüli futás nagyon necces lehet?
Civicnél az 1.8 benzin jobban vonzana, de lehet ott is dízel.
No szóval róluk kellene információ.A honda nagyon letarolta a piacot ebben a generációban. nem vagyok elfogult semmilyen márka felé, de magasan kilógnak az elvárás-"mátrixomban" fölfelé.
setleg még subaru legacy jöhetne szóba, de a plsuz dolgai nem érekelnek annyira, és az accord közelbb áll hozzámEzt a felnit ismeritek?
nem merek potyára kimenni egyetlen példány miatt, mást pedig nem táraztam be egyelőre, de ez a felni büntet[link]Az Accord felé húz a szívem, de a Civic annyira praktikus kis űrgombóc, hogy nem vethetem el.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
nagyúr
válasz Kleroo #35993 üzenetére
Accord, ha autópálya, és komfort is játszik. Az 1.8-as pörgetős, pályán 3500-at forog, kicsit hangos és 8 litert eszik ha olyanja van. Városban rossz úton kemény, nem üt fel, de érzed hogy nagyon nem a kényelem volt az elsődleges szempont, cserébe sínautósan kanyarodik a 225/45 R17-es gumikon.
Szóval, ha pálya és komfort: Accord, ha sima út és sportosság, Civic.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kleroo
veterán
válasz Tsebacsi #35994 üzenetére
Köszi
Igazából nem is értem mi a francnak bele 6 sebesség ha a végáttétel rövidebb benne mint az 5 sebességes focusomban(aminek egyaltalan nem tul "ritkák" a fokozatai)Milyen sofőr vagyok: a kanyarok szerelmese a 0-100 nem izgat, de az igen hogy mennyivel abszolvalok egy kanyart fölfelé dobogókőre. Valamint javarészt 2x25km belvarosi munkábaingázás, és kb 2 havi rendszerességgel egy kis autópályázás(2x100-200km) Szerinted melyik a nagyobb kompromisszum? Mert amennyire tudom, a maga nemében az Accord is egy agilis csodásan tapadó reszponzív kocsi. A civic pedig szerintem nem ad annyival közvetlenebb élményt valós plusz tapadással(azonos gumin) Rosszul gondolom? Persze egyiktől sem várok el gokart feelinget. Akkor már inkább 6gen vti kibelezve ultetve merevitve,etalon gumik és hadd szóljon.
Egy remek mindenes kompromisszumot keresek.
Kérdés tehát hogy az accord nagyobb kompromisszum élvezetes kocsikázáshoz, vagy a Civic csendes haladós pályázáshoz, utazáshoz?[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
honda23
aktív tag
válasz Kleroo #35995 üzenetére
7gen accordból is van 5 és 6 sebességes is, a 2.0 benzines 5 sebességes pl.
Futóműve nagyon jó, 215/45 17-ben type-r felniken is tökéletes a showa futóműve, feszes, sportos, de mégis komfortos is egyben, igaz, nem gyári rugókkal van, eibach szett van alatta. Kényelmes utazóautó, ami tud kanyarodni is, hátulja nem pattog el.
Nekem a benzines 2.0 van, de a dízel és type-s sem rossz választás, tehát ezt a három motort nagyon eltalálta a Honda, meg az egész 7gen Accordot.
160-as utazó tempóhoz viszont a dízel ajánlott inkább, a sport sokat forogna, a type-s sokat fogyasztana.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
LógaGéza
addikt
válasz !Overdose! #35986 üzenetére
Valóban, köszönöm a felhomályosítást, ez tényleg elkerülte a figyelmem
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz Kleroo #35995 üzenetére
Szerintem el is dőlt a dolog. Accord! Kényelmesebb főleg hosszabb távon. Simán ajánlott a dízel mert nagyobb távokat mész és 25km alatt meleg lesz a dízel plusz 3 literrel kevesebbet fog fogyasztani. Én most tervezem cserélni a civic--et holott igazából nincs baja de már unom hogy ráz és hogy 9-10 liter alatt csak autóúton fogyaszt. Meg accord--ban több a hely kicsit
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Call of Duty: Mobile
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Sorozatok
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen