- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Mobil flották
Hirdetés
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
Sziasztok!
2 problémával foglalkozok párhuzamosan:
Néhai alacsony alapjárati fordulatszám:
Ha jól tudom, 750+/-10RPM lenne a kívánatos a D15Z6-nak, erre fel nekem néha ilyenem van:
https://www.youtube.com/watch?v=adWaeM_81hUMa kitakarítottam az IAC szelepet is (EGR+járatok előzőleg megvoltak, illetve lényegében új trafó, gyertyák, rotor, elosztó van a kocsiban) és ez lett:
https://www.youtube.com/watch?v=B0wb3rLDDaA
Takarítás óta csak pár perces megfigyelésem van, ami a videóval megegyező: hirtelen gázadásra szépen felpörög, de nagyon visszaejti a fordulatot (ez eddig is így volt), de most már lassan felkúszik a ~helyére a fordulatszám. Tehát: ez alapján segített ez a takarítás is, de még mindig nincs meg a fő ok. Tippek? Injektortisztításon töröm a fejem és még lambdaszondára gondolok. De láttam már olyan videót is, ahol a csávó 1996-os Accorddal szenvedte ezt végig és végül ECU para volt...Ilyen_volt_01
Ilyen_volt_02
Ilyen_lett_01ABS téma:
A múltkori szenzor takarítás óta, netes túrás alapján rámértem a 2 szenzor ellenállására, mivel azt olvastam/láttam, hogy az 500 Ω és 2000 Ω közötti ellenállásérték a jó. Na most a jobb hátsóm(nincs rá hibakód) 991 Ω, a bal hátsóm(17-es hibakód) pedig 1100 Ω majd pár perces matatás után láttam hogy csökken... 1059 Ω-ig csökkent... (Multiméterben elem jó!)
Viszont hasonló összevisszaság figyelhető meg a működésben is. Néha ég az ABS lámpa menet közben, néha nem. Volt már, hogy fékezés nélkül hallottam a motortérből, h kattognak a kis szelepek... Ez most szombaton volt és ez már kicsit megrémített. Azt hittem, h ABS csak és kizárólag akkor működik, ha a vezérlőegysége valamilyen input (pl. féklámpa test kapcsolója) alapján érzékeli, hogy a user éppen fékez...Szóval kinek mi a tippje? Ja igen, mérés közben mozgattam a kábelt a fékdobtól kezdve, végig a lengőkaron, de az ellenállás érték nem változott, tehát a szakadás is kizárható már. Marad a jeladó és/vagy a csapágy probléma?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen