Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz Kornel #38795 üzenetére
Csupán két helyen korrigálnám.
Azonos keresztmetszeten a folyadék sebessége és a nyomása fordítottan arányos. Ezt úgy könnyebb megérteni, hogy azonos térfogatáram esetén(azonos időegység alatt azonos mennyiségű átáramló folyadék) ha csökkentem a keresztmetszetet, akkor nő a folyadék sebessége, de csökken a nyomása.
A motor kenési rendszere nem állandó keresztmetszetű, de a maximális olajnyomáshoz tartozó névleges fordulatszám állandóság esetén a rendszer áramlással szembeni ellenállása egyensúlyinak, vagy állandónak tekinthető. Onnantól az olaj viszkozitása határozza meg a többi tényezőt.
Ebből következik a második korrekció, vagyis a sűrűbb(adott hőmérsékleten nagyobb viszkozitású) olaj lassabban áramlik, nagyobb az ellenállása, ezért nagyobb a nyomása azonos fordulaton. Hideg olajnak egy bizonyos fordulaton nagyobb lesz a nyomása és kisebb az áramlási sebessége, mint ugyanazon a fordulaton ugyanannak a meleg olajnak. Nekünk nem csak a nyomás, hanem a nyomás és az áramlási sebesség megfelelő aránya a fontos.
Ha már stabil volt az olaj áramlás, akkor hideg olajnál nem gyulladt ki régen az elégtelen olajnyomás lámpa, ellenben nyáron autópályázás után alapjárat környékén igen. Mert túlhígult az olaj, és a kis fordulaton az olajszivattyú csak gyorsan lökte át az olajat a rendszeren. A hűtőképessége megmaradt a nagy áramlási sebesség miatt, csak nem volt biztos, hogy a rendszer minden pontjára fel tudta nyomni az olajat, és ott a csapágyak kenése elégséges volt. Olyankor alacsony fordulatról padlógázzal ölte a motort. Lassan felpörgetéssel lehetett kímélve hajtani míg vissza nem hűlt. Fordulatra elaludt egyébként az olajnyomás jelző.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen